مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 34 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 31 اردیبهشت


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع می باشد.

دانلود تحقیق رشته مدیریت

مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

هدف از این تحقیق بررسی مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع می باشد.

 

 

 

مقدمه

مدیریت ارتباط با مشتری:
به سيستم هايي گفته مي شود كه در آن به جمع آوري اطلاعات از مشتريان و تحليل نياز آنها و در مدیریت ارتباط با مشتری سيستم مديريت ارتباط با مشتريان يا همان نتيجه ارائه راهكار مناسب براي بهبود رابطه تجاري با مشتريان از طريق راه هاي ارتباطي نوين پرداخته مي شود.

 

 


مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

در بررسی ادبیاتی تاکنون چندین مدل برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده است. اولین مدل ارائه مدل پایه واینر می باشد.

 

1- مدل واینر
مدل پایه  شامل 7 جزء اساسی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. (واینر ، 2001، 26)

 


الف- ایجاد پایگاه داده1 مشتری: اولین و مهمترین قدم برای مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد و داشتن پایگاه داده و اطلاعات مشتری است. پایگاه داده می بایست شامل اطلاعات ذیل باشند:
- معاملات2: می بایست شامل تاریخچه خریدهای کامل و جزئیات آن باشد.
- تماسهای مشتری:شامل کلیه نقاط تماس مشتری می باشد.
- اطلاعات توصیفی: این اطلاعات برای بخش بندی و دیگر اهداف تجزیه و تحلیل داده استفاده می شود.
- واکنش به بازاریابی محرک: شامل این است که مشتری به بازاریابی مستقیم، تماسهای فروش و ... واکنش نموده است یا نه.
- داده های مورد نیاز دائمی.

 

ب- تجزیه و تحلیل‌ داده: پایگاه داده مشتری با نیت مشخص‌کردن گروههای مشتری تجزیه و تحلیل می‌شود. 
روشهای مختلف دسته بندی آماری برای گروه بندی مشتریان با الگوهای رفتاری1 و داده های یکسان به کار می رود. نوع تجزیه و تحلیل جدیدی که به وسیله اینترنت به وجود آمده است. تجزیه و تحلیل جریان کلیک2 می باشد که بر اساس کلیک های موشواره در رویت و خرید اینترنتی می باشد.

 


ج- انتخاب مشتری: بعد از تجزیه و تحلیل داده های مشتری قدم بعدی انتخاب مشتری برای هدف گذاری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. نتایج تجزیه و تحلیل می تواند انواع مختلف باشد. اگر نوع طبقه بندی براساس خرید باشد مشتریان در طبقه بالاتر ابتدا انتخاب می شوند. معمولا مشتریانی با سودآوری بیشتر انتخاب می شوند.

 


د- هدف گیری مشتری: روش سنتی برای هدف گیری مشتریان انتخاب شده، بازاریابی مستقیم می باشد ولی روش جدید بازاریابی تک به تک به وسیله اینترنت رابطه با مشتری برقرار می نماید.

 


ه- برنامه ارتباط با مشتری: رابطه محکم و قوی بین رضایت مشتری و سودآوری وجود دارد. در شکل 2-7 برنامه ارتباطی نشان داده شده است.

 

و- مباحث خصوصی: با مطالعات انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی فورستر3 زنجیره ای از نگرانی های اطلاعات محرمانه به شرح زیر به دست آمده:
- ناراحتی و آزردگی که اساسا از ایمیل های ناخواسته ناشی می شود.
- احساس تخلف و عدم اطمینان افراد به دلیل در دسترس بودن اطلاعات شخصی شان.
- دلواپسی از صدمه و آسیب و اینکه افراد نمی خواستند دیگران درباره آنها چیزی بدانند.

 

 

 

 

فهرست
2-14-3- مفهوم مشتری    2
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    4
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    4
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    8
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-21-1- مدل واینر    12
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    15
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    17
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    19
6- منابع    29

 
 


سوالات احتمالی شما درباره مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری


چطور میتونم فایل مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Shahrivar 10, 1401 AP — در بررسی ادبیاتی تاکنون چندین مدل برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده است. اولین مدل ارائه مدل پایه واینر می باشد. 1-مدل واینر. مدل 

به بیان دیگر، طراحی و پیاده‌سازی CRM از کجا آغاز می‌شود و چه مراحل و بخش‌هایی دارد؟ برای استقرار و به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدل‌های مختلفی 

انواع مدل مدیریت ارتباط با مشتریان شامل 3 نوع عملیاتی، تحلیلی و مشارکتی است. فروش و هر تماسی که قبلاً بین مشتری و شرکت برقرار شده است ارائه می دهد.

در این پژوهش اقدام به معرفی یک مدل مدیریت ارتباط با مشتری شده است که متشکل از تعداد هفت مولفه و روابط فی ما بین آنها می باشد. مدل حاضر حاصلی است از بررسی بیش از 

ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. اراﺋﻪ ﺷﺪه. اﺳﺖ . ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اي ﮔﺴﺘﺮده اﻣﺎ ﺑﺴﯿﺎري از ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ در اﺳﺘﻘﺮار و ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺷﮑﺴﺖ ﻣﯽ.

مدل QCI محصول یک شرکت مشاوره‌ای با همین نام است. در این مدل، کلمه‌ی «ارتباط» حذف شده است و فقط به‌عنوان مدیریت مشتری در نظر گرفته می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری معادل فارسی customer relatioship management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت 

Aban 29, 1400 AP — یکی دیگر از مدل های مدیریت ارتباط با مشتری مدلی هست که توسط پورتر ارائه شده است. مایکل پورتر، استاد مدرسه تجارت هاروارد، مدل زنجیره‌ی ارزش CRM 

by زارعی · 2020 — از این رو در یک چاره‌جویی عقلایی به نظر می‌رسد که قبل از پیاده‌سازی این نظام لازم باشد آمادگی سازمانها بررسی شود. برای انجام این بررسی مدلهای مختلفی ارائه شده 

by محمدشفیعی · 2020 — این مسئله برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی نیز مصداق این مقاله مدلی را ارائه می‌دهد و سعی دارد با در نظر گرفتن عوامل کلیدی در 

Dey 14, 1394 AP — مقدمه: در رابطه با مديريت ارتباط با مشتری (CRM) توجه به اين نكته بسيار حائز اهميت است كه، CRM ٬ محصول و يا خدمات قابل ارائه توسط يك سازمان نيست 

شرکت سامانه‌های مدیریت با رویکرد ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان خود از طریق ارائه بهروش‌ها، راهکارها و خدمات استاندارد، در جهت پیاده‌سازی موفق نرم افزارهای 

از طراحی استراتژی CRM تا پیاده‌سازی نرم افزار CRM · ۱ – ایجاد هم راستایی با اهداف کسب و کار. مطمئن شوید که استراتژی CRM خود را براساس اولویت‌های سازمانتان تعیین 

حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار. تعداد بازدید : ۱۸۵۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۵۱. ۴. مدل 

by F Kouhzadi · 2022 — کاربرد از هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان هسته پرداخته اند نتایج نشان می دهد کالن در پیاده سازی. استراتژی های مدیریت 16 pages