ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 25 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 31 اردیبهشت


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد

دانلود تحقیق رشته مدیریت

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

 

 


اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه مختلف و دلایل حرکت سازمانها به سوی آن 

 

 

هدف از این تحقیق بررسی ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع می باشد .

 

مقدمه
با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد، به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گروه شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات، و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، آنها را با گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیش تر مشتریان و بی ثباتی بازار است.

 


در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تجویز نموده اند که بطور جدی از سال 1993 توسط تام سیل مطرح و وارد حوزه عمومی گردید. در ساده ترین بیان، مدیریت ارتباط با مشتری، قرار دادن مشتری در قلب کسب و کار و بالاترین درجه اهمیت می باشد. در کشور ما نیز هر چند با تاخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی جای خود را در روابط بین مردم با سازمان ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است

 

.

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

فهرست
 ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-1- مقدمه    3
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    5
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    7
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    12
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    12
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    13
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    14
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
6- منابع    16


 


سوالات احتمالی شما درباره ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری


چطور میتونم فایل ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از این تحقیق بررسی ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع می باشد . مقدمه با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، 

هدف از این پایان نامه ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن بصورت کامل و جامع می باشد. مقدمهبا گذر از اقتصاد 

یک تعریف مختصر و مفید. نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در واقع یک تکنولوژی برای پیاده سازی راهکارها و استراتژی های CRM است که بخش های مختلف سازمان 

در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارائه توسط 

Farvardin 30, 1400 AP — تنها راه برای حفظ مشتریان فعلی و افزایش مشتریان جدید، ایجاد روابط مستحکم با مشتریان است. و این هدف از پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با 

Bahman 5, 1398 AP — بلاگ تجربه مشتری ◂ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ◂ ضرورت به مدیریت ارتباط با مشتری در یک کسب و کار کوچک، تنها به معنای پیاده سازی و 

Dey 8, 1398 AP — مدیریت دانلود تحقیق رشته مدیریت ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری اهداف مدیریت ارتباط با مشتری ا.

ﻧﻴﺎﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎﻱ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ ﺑﻪ ﭘﻴـﺎﺩﻩ ﺳـﺎﺯﻱ ﻣـﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺭﺗﺒـﺎﻁ ﺑـﺎ ﻣـﺸﺘﺮﻱ ﺟﺎﻳﮕـﺎﻩ ﻭ ﺍﻫﻤﻴـﺖ ﻭﻳـﮋﻩ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺭﻳﺴﮏ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻣـﺸﺘﺮﻱ ﺩﺭ ﺍﻳـﺮﺍﻥ 42 pages

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد آن در صنعت بیمه و امکانات و بیشتر با مشتریان و کسب رضایت آن ها، اکثرا این راه حل تجاری را پیاده سازی کرده اند.

پیاده‌سازی سیستم‌های سفارش مشتری، به‌ویژه سی آر ام، بدون داشتن یک نقشه‌ی راه کلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (سی ار ام) در سه مرحله پیاده سازی 

مروري انجام شده است، بررسي ضرورت و اهميت پياده. سازي مديريت دانش در سازمان. ها و. همچنين ن. قش آن در كسب مزيت رقابتي مي باشد. جهت دسـتيابي به هدف فوق با 

Esfand 10, 1399 AP — نرم افزار CRM برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، استراتژی‌هایی جهت مدیریت، تجزیه و تحلیل و بررسی رفتار متقابل با مشتریان را پیاده سازی مینماید که هدف 

سوالاتی که مدیریان برای پیاده سازی مفاهیم مدیریت استراتژیک به آن احتیاج دارند تا بتوانند برای کسب و کارشان مزیت رقابتی کسب نمایند. در ادامه با ما همراه 

سيستم مديريت فرايند محور بر جريان کار در طول سازمان تمرکز می کند. اين جريان کار با خواسته های مشتريان شروع و با تامين رضايت مشتری که کالاها يا خدمات با کيفيتی 

Khordad 18, 1401 AP — لزوم کاربرد نظام مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان اصلی بقای سازمان و تداوم فعالیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

چهارمحال و بختیاري نزدیکي كامل دارد، هدف تحقیق شناسایي و ارزیابي و رتبه. بندي این عوامل. خواهد بود . از آن. جایي كه پیاده. سازي سیستم مدیریت ارتباط با مشتري 

تماس پیوسته با مشتری برای ایجاد رضایت در مشتریان ضرورت دارد. چنانچه زمانیکه باک راجرز رئیس عملیات آمریکا در آی.بی. پیاده سازی بازاریابی مشتری محور:.

Dey 14, 1394 AP — مقدمه: در رابطه با مديريت ارتباط با مشتری (CRM) توجه به اين نكته بسيار حائز اهميت است كه، CRM ٬ محصول و يا خدمات قابل ارائه توسط يك سازمان نيست