پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 21,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد 18 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 31 اردیبهشت


28 هزار تومان 21 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پرسشنامه ارائه یك الگوی مناسب استراتژیك تغییر از میان شركت‌های هواپیمائی برتر و استفاده از این الگو برای سایر شركت‌های هواپیمائی جهت افزایش عملكرد آنان می باشد

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

ارائه یك الگوی مناسب استراتژیك تغییر از میان شركت‌های هواپیمائی برتر و استفاده از این الگو برای سایر شركت‌های هواپیمائی جهت افزایش عملكرد آنان

 
 
 
 
 
مقدمه:

در حال حاضر استراتژی جامعی در سطح صنعت هوائی و خصوصاً هواپیمائی كشور وجود ندارد. این موضوع در حالیست كه صورتهای مالی شركت‌های هواپیمایی نشان دهنده مبالغ بسیار بالائی از صرف منابع بودجه‌ای كشور است كه در صورت ارائه یك مدل مناسب برای این شركت‌ها و تأثیرگذاری بر كاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای آنان، می‌توان انتظار منافع بالائی را در سطح ملی داشت. همچنین در حال حاضر شركت‌های جدیدی وارد صنعت شده‌اند كه از تجربه حرفه‌ای لازم برخوردار نبوده و در صورت عدم ارائه یك مدل جامع برای شركت‌های هواپیمائی، امكان بروز مشكلات وسیع‌تر در صورت تداوم این روند وجود دارد.

با توجه به موارد فوق از یك طرف و وجود تحریم در بخش هوایی كشور و جایگاه صنعت حمل و نقل در سند چشم انداز بیست ساله، این تحقیق می‌تواند با شناسائی استراتژی‌های تغییر شركت‌های هواپیمائی برتر و استخراج مدلی مناسب از آنها، مدل به دست آمده را برای شركت‌هایی كه خواهان تغییر هستند  تسری دهد. برای به دست آوردن  مدلی مناسب، این تحقیق، شركتهای هواپیمای برتر (بین‌الملی پروازكننده به ایران و بالعكس) كه در طی یك دوره 5 ساله از عملكرد در حال رشد برخوردار بوده‌اند را انتخاب كرده و متعاقباً برای رسیدن به نتیجه تحقیق، مراحل زیر را انجام خواهد داد.

1) بررسی مدل‌های مربوط به موضوعات تغییر و گونه‌های مختلف تغییر در سطح استراتژیك (ادبیات تحقیق) به منظور حمایت ازچارچوب نظری تحقیق .

یعنی پاسخ به این سوال كه موضوعات تغییر در این تحقیق كدام بوده و گونه‌های مختلف هر یك از این موضوعات چه هستند.

2) بررسی ارتباط و میزان تاثیر این موضوعات (متغیرهای مستقل تحقیق) بر عملكرد شركت‌های هواپیمایی برتر (متغیر وابسته تحقیق).

یعنی پاسخ به این سئوال كه كدام یك از این موضوعات، در تاثیرگذاری برعملكرد، از اولویت بالاتری برخورداراست.

3) بررسی ارتباط و هماهنگی گونه‌های موضوعات تغییر (در سطح استراتژیك) با متغیرهای تعدیل‌كننده (میزان كنترل و نوع تأكید بر داخل و خارج) جهت استخراج یك مدل مناسب.

یعنی پاسخ به این سوال كه تركیب بهینه این گونه‌ها چیست.

 
 
 
کلمات کلیدی:
موضوعات تغییر
شركت‌های برتر
مدیریت استراتژیك تغییر
تئوری برخاسته از زمینه
موضوعات تغییر در سطح استراتژیك
 
 
 
 
 
1) بیان مسئله
در حال حاضر استراتژی جامعی در سطح صنعت هوائی و خصوصاً هواپیمائی كشور وجود ندارد. این موضوع در حالیست كه صورتهای مالی شركت‌های هواپیمایی نشان دهنده مبالغ بسیار بالائی از صرف منابع بودجه‌ای كشور است كه در صورت ارائه یك مدل مناسب برای این شركت‌ها و تأثیرگذاری بر كاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای آنان، می‌توان انتظار منافع بالائی را در سطح ملی داشت. همچنین در حال حاضر شركت‌های جدیدی وارد صنعت شده‌اند كه از تجربه حرفه‌ای لازم برخوردار نبوده و در صورت عدم ارائه یك مدل جامع برای شركت‌های هواپیمائی، امكان بروز مشكلات وسیع‌تر در صورت تداوم این روند وجود دارد.
 
 با توجه به موارد فوق از یك طرف و وجود تحریم در بخش هوایی كشور و جایگاه صنعت حمل و نقل در سند چشم انداز بیست ساله، این تحقیق می‌تواند با شناسائی استراتژی‌های تغییر شركت‌های هواپیمائی برتر و استخراج مدلی مناسب از آنها، مدل به دست آمده را برای شركت‌هایی كه خواهان تغییر هستند  تسری دهد. برای به دست آوردن  مدلی مناسب، این تحقیق، شركتهای هواپیمای برتر (بین‌الملی پروازكننده به ایران و بالعكس) كه در طی یك دوره 5 ساله از عملكرد در حال رشد برخوردار بوده‌اند را انتخاب كرده و متعاقباً برای رسیدن به نتیجه تحقیق، مراحل زیر را انجام خواهد داد.
 
1) بررسی مدل‌های مربوط به موضوعات تغییر و گونه‌های مختلف تغییر در سطح استراتژیك (ادبیات تحقیق) به منظور حمایت ازچارچوب نظری تحقیق .یعنی پاسخ به این سوال كه موضوعات تغییر در این تحقیق كدام بوده و گونه‌های مختلف هر یك از این موضوعات چه هستند.
 
2) بررسی ارتباط و میزان تاثیر این موضوعات (متغیرهای مستقل تحقیق) بر عملكرد شركت‌های هواپیمایی برتر (متغیر وابسته تحقیق).یعنی پاسخ به این سئوال كه كدام یك از این موضوعات، در تاثیرگذاری برعملكرد، از اولویت بالاتری برخورداراست.
 
3) بررسی ارتباط و هماهنگی گونه‌های موضوعات تغییر (در سطح استراتژیك) با متغیرهای تعدیل‌كننده (میزان كنترل و نوع تأكید بر داخل و خارج) جهت استخراج یك مدل مناسب.
یعنی پاسخ به این سوال كه تركیب بهینه این گونه‌ها چیست.
 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد


چطور میتونم فایل پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 21 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد. مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب 

به ‏منظور جمع آوري اطلاعات در اين روش از دو پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. در ضمن با افزايش ‏ميزان هماهنگي گونه هاي استراتژي هاي تغيير سازماني، ميزان 

Farvardin 13, 1401 AP — برای به دست آوردن مدلی مناسب، این تحقیق، شرکتهای هواپیمای برتر (بین الملی پروازکننده به ایران و بالعکس) که در طی یک دوره 5 ساله از عملکرد در حال 

افزایش عملكرد,تغییرات برنامه‌ریزی شده,شركت‌های هواپیمائی برتر,مدل یكپارچه تغییر سازمانی,الگوی مناسب استراتژیك تغییر,پروپوزال ارائه یك الگوی مناسب استراتژیك 

by فرهاد کیانفر · 2021 — آنها به طور مؤثری برای شناسایی نتایج تغییر در سازمان. ها ارائه شده است را بیان می. نماییم. کلمات کلیدی. تغییر، مدیریت تغییر، مدل. ها، روش. ها، تکنیک.

by محبی منش · 2020 — هدف اصلی این مطالعه، ارائه یک مدل مفهومی مناسب برای توضیح هر‌چه‌بهتر رابطه میان قابلیت سازمانی مدیریت مشارکت، عملکرد شرکت و معرفی متغیرهای میانجی مطرح در 

2 days ago — ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﻨﺎﺳﺐ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺗﻐﯿﯿﺮ و اﺳﺘﻔﺎده از آن ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ ﻋﻤﻠﮑﺮد -2. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺗﻐﯿﯿﺮ - ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﺗﻐﯿﯿﺮ در ﺳﻄﺢ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ 

کلید واژه ها: عملکرد بازارگرایی شدت رقابت تغییرات بازار قدرت خریداران الگوهای مناسب، در یکپارچه سازی مدل های مدیریت استراتژیک و تامین اهداف سند چشم 

by افجه ای · 2016 — )روایی پرسشنامه الگوی هماهنگی استراتژی های کسب و کار با تغییر و اثر هماهنگی بر عملکرد شرکت تغییر. و استراتژی کسب و کار و نیز. ارائه. الگویى. مناسب.

by S Zahedi · 2010 · Cited by 7 — های مدیران. دولتی در. دستیابی به راهبردها و استراتژی. ،ها. مدیریت عملکرد، تغییر فرهنگ. سازمانی، آموزش و توسعه، استخدام و انتخاب، تحقق اهداف و چشم. اندازها،.

مبانی نظری ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب 

by عباسی · 2018 — العمل در مقابل تغییرات محیطی سازمان و افزایش چابکی استراتژیک را برای کارکنان عملکرد. سازمانی. به. دلیل قادر ساختن سازمان به. استفاده از مزایای رقابتی.

by E Haji Hoseini · 2016 — ﻧﻔﺮ از ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺧﻂ ﻣﻘﺪم و ﻣﺪﯾﺮان ﺑﻮدﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﭘﺎ ﻣﻨﺎﺳـﺐ. و. ﺗﻔﮑـﺮ. اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ و. ﻫﺮ. ﯾﮏ از ﻣﻮﻟﻔﻪ. ﻫﺎي آن ﺑﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺗﻐﯿﯿﺮ 

پرسشنامه فرهنگ سازمانی دنيسون)2000( بوده كه چهار نوع فرهنگ؛ مشاركتی، سازگاری، بهبود عملکرد پرســتاران و افزايش انگيزه آنــان برای ارائه خدمات.

ارائه الگوی تاثیر ساختار سازمانی بر عملکرد با نقش میانجی موفقیت در سازمان امور سازمان ها با تغییرات و تحوالت پیرامونی سریعی روبرو هستند ازاین رو باید به 

by سلطانی · 2021 — ارائه الگوي مديريت عملکرد با خط و. مشي رويکرد اجتماعي بوده است. روش: پژوهش ازنظر هدف، توسعه. اي و ازنظر روش آميخته )کيفي و کمي( از نوع تحليل عاملي اکتشافي و.