پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 56,250 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار 106 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


74 هزار تومان 56 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلودپاورپوینت”دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار”با 106 اسلاید تخصصی

دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

 

دیجیتال مارکتینگ در هتل داری: نگاهی ساده وکاربردی

 

ورود دیجیتال مارکتینگ به هتلداری
خوشرویی در بازاریابی مثل فروختن شکلات در مراکز خرید شلوغ است. هر مشتری سلیقه متفاوتی دارد. تعداد زیادی از بازاریابان هتل در آخرین روند جهانی بازاریابی محتوایی گرفتار می‌شوند. اغلب این علل سبب می‌شود هتلداران درباره‌ی بودجه بازاریابی و استراتژی‌ های پیچیده بیش از حد فکر کنند. اکنون زمان آن رسیده که عقب نشینی کنیم و روی اصول اولیه تمرکز کنیم. چرا که دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اثربخشی و کارایی بالایی که دارد از قابلیت ساده سازی بالایی نیز برخوردار است.استفاده از ابزارها و روش های دنیای دیجیتال، برای انجام فعالیت های بازاریابی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ قسمت مهمی از فعالیت های بازاریابی است که می توان با آن با تکیه بر فناوری های دیجیتال و اینترنت به کاربران آنلاین با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی دسترسی پیدا کرد.

-چهار تکنیک بازاریابی برای هتل ها

۲- بازاریابی دیجیتال هتل چیست

۳-۷راه باز یابی دیجیتال

……

۱۱-اجرای آگهی در همه جا در معرض قرار گرفتن فوری

۱۲-روند را تمرین کنید

۱۳-اعتبار خود را حفظ کنید

۱۴-بازاریابی دیجیتال هتل

۱۵-هتل دیجیتال مارکتینگ

۱۶-هتل فروش شما چه تجربه‌ای است ؟

۱۷-دیجیتال مارکتینگ کاربردی برای هتل ها

۱۸-رسانه های اجتماعی در بازار یابی

۱۹-بازاریابی ایمیلی درهتل داری

۲۰-مهمانان باراولی را دریابید

۲۱-ویروسی شوید

۲۲-بازاریابی محتوا برای هتل‌ها

۲۳-بازاریابی محتوی چگونه کار می‌کند ؟

۲۴-کدام یک از هتل‌ها کار بازاریابی محتوا را انجام می‌دهند ؟

۲۵-بازاریایابی هتل ها و نیازآن به محتوا

۲۶-دستیابی با آژانس ها یبازاریابی واطلاعات تماس

۲۷-ایده بازاریابی هتل خلاق برای مشتریان بیشتر

۲۸-دریافت شماره تلفن مشتریان

۲۹-تورمجازی برای افراد

۳۰-کمپین تبلیغات مجازی

۳۱-استفاده از محتوای تازه برای پاسخ به سوالات مشتریان

۳۲-مدیریت رسانه های اجتماعی

۳۳-نقش سئو دربازاریابی هتل

۳۴-از هتل برای شرکت در مهمان ها استفاده کنید

۳۵-حفظ یک تقویم رویدادها‌ی محلی

۳۶-نظرخواهی از مهمانان

۳۷-استفاده ازمیز کمک حدسی فرش دسک

۳۸-ارتباط جمعی بامشتریان

۳۹-برای رویدادهای گروهی بسته‌های خاصی ایجاد کنید

۴۰-درباره برنامه وفاداری خود صحبت کنید

۴۱-ایجاد نام تجاری یا ایجاد نام تجاری به صورت آنلاین

۴۲-تبلیغات هتل تان را بر روی سایت نصب کنید

۴۳-توجه به بازار اطراف خود

۴۴-ایجاد راهنماهای دیجیتال

۴۵-هتل‌ها باید راه‌هایی برای برجسته شدن پیدا کنند

۴۶-نقش هیات های گردشگری

۴۷-استفاده از نرم‌افزار پست الکترونیک

۴۸-مشتریان را به بازار خود هدایت کنید

۴۹-اهمیت بازاریابی شهر

۵۰-توسعه همکاری‌ها با نهادها‌ی محلی

۵۱-قدرت ” نسل سلفی ” را مهار کنید

۵۲-تشویق مهمانان به اشتراک تجارب

۵۳-بر تبلیغات تمرکز کنید

۵۴-نقش اطلاعات درتصمیم گیری

۵۵-روزنامه نگارمسافرتی

۵۶-رویدادهای میزبان در هتل شما

۵۷-سایت شما باید همیشه ۷/۲۴باشد

۵۸-ایجاد یک صفحه کسب‌وکار در گوگل

۵۹-تهیه یک اتاق در وب سایت خود را آسان کنید

۶۰-شریک زندگی با یک تیم ورزشی که به منطقه شما می‌آید

۶۱-ایجاد یک بسته شامل فعالیت‌های محلی

۶۲-اینستاگرام پناهگاه مصرف کنندگان

۶۳-مهمانان هتل از انتظار متنفرند

۶۴-ایجاد یک صفحه بار انداز با تبلیغات خود

۶۵-استفاده از هدف قرار دادن مکان در آگهی‌ها

۶۶-استفاده از نمای تجاری گوگل برای تور ۳۶۰

۶۷-سعی کنید به نظرات مشتریان خود پاسخ دهید

۶۸-از توئیتر‌ برای ارائه خدمات مشتریان استثنایی استفاده کنید

۶۹-ارتباط بازاریابی هر روز در حال تغییر است

۷۰-مهمان های هتل تان را مهمان کنید
۷۲-گزاره ازش قوی

۷۳-سایت خود را تاحدممکن ساده نگاه دارید

۷۴-وارد کردن احساسات مهمان ها به بازی با داستان‌های بصری

۷۵-نقش موبایل دردیجیتال مارکتینگ هتل

۷۶-پشت دوربین دیجیتال خود تجزیه و تحلیل کنید

۷۷-اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و نام تجاری تان مربوط به مهمان های شما است

۷۸-اهمیت تماس در صفحه ورود

۷۹-معرفی مناسب مزیت ها

۸۰-از رنگ برای مزیت خود استفاده کنید

۸۱-نسخه‌برداری از آثار هنری هنگامی که آن را می‌خوانید

۸۲-ازهدف یابی مجدداستفاده کنید

۸۳-از یک صفحه فرود قاتل استفاده کنید

۸۴-بازاریابی هتلداری در عصر جدید

 


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار


چطور میتونم فایل پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 56 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



خرید پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار ، لیست قیمت پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی 

دانلودپاورپوینت”دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار”با 106 اسلاید تخصصی مشخصات فایل تعداد صفحات106حجم1829648 

پاورپوینت”دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان یعنی میان رضایت مشتری از قیمت و کیفیت هتل و وفاداری به برند هتل، نسبت 

عنوان محصول: پاورپوینت “دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار” «مهم‌ترین جنبه‌ کسب و کار فروختن است، بقیه موارد بی 

دانشجوی پرتلاش اینک شما وارد صفحه دانلود پاورپوینت “دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار” شدید.

دیجیتال مارکتینگ درهتل داری،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار پاورپوینت،کاربرد دیجیتال مارکتینگ درگردشگری،هتل داری …

دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار. بازاریابی دیجیتال هتل , که به بازاریابی مهمان نوازی نیز مشهور است 

با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار.

Farvardin 16, 1400 AP — اما به هر حال دنیای دیجیتال صنعت زیبایی را – مانند هر صنعت دیگری – به یک سطح بالاتر رسانده است. ارتباط با مشتریان در سطح جهانی از طریق کانال‌ها 

خرید+پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار+. پاورپوینت بازاریابی هتلداری در عصر جدید,پاورپوینت مدیریت 

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار. شبکه های اجتماعی امکان دیگری است که هتل داران باید از آن استفاده 

دانلود پاورپوینت با موضوع ماشین بینایی و تصویر برداری دیجیتال ، در قالب ppt و مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار.

بازاریابی دیجیتال هتل , که به بازاریابی مهمان نوازی نیز مشهور است درمورد دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

عنوان پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار. دانلودپاورپوینت”دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی 

دانلود پاورپوینت با موضوع مدولاسیونهای دیجیتال دارای 21 اسلاید و با فرمت .ppt و مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار.

محصولات تصادفی . پاورپوینت آشنایی با پایگاه Science Direct پاورپوینت “دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار” 

بین المللی” پاورپوینت دهکده جهانی و نظام خانواده پاورپوینت “دیجیتال مارکتینگ در هتل داری، استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار” بررسی آیات