پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع

پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 27,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع 46 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


36 هزار تومان 27 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع

دانلود پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


فهرست :

پرسش نامه های شخصیت

آزمون های فرافکن

روش اجرا و تفسیر ازمون TAT

تست اندریافت موضوع برای کودکان

هدف CAT

نحوه اجرا و تفسیر CAT

مزایای آزمون اندریافت موضوع

آزمون اندریافت موضوع


در پرسش‌نامه‌های شخصیت، هدف اصلی عینیت است. این نوع پرسش‌نامه‌هارا به‌آسانی می‌توان نمره‌گذاری کرد و پایائی و اعتبار آنها را ارزیابی نمود. لیکن ساخت انعطاف‌ناپذیر آنها، یعنی سؤالات مشخصی که به هر یک از آنها با انتخاب یکی از گزینه‌ها پاسخ داده می‌شود، آزادی بیان را به شدت محدود می‌کند. در مقایسه با آنها در آزمون‌های فرافکن سعی می‌شود قسمت خصوصی شخصیت وارسی شود و شرایطی فراهم آید که فرد تا حد زیادی با پاسخ‌های خود درآمیزد. 

 

 

 

آزمون رورشاخ که توسط روانپزشک سوئیسی هرمان رورشاخ در دههٔ ۱۹۲۰ ساخته شد شامل ده کارت است که روی هر یک طرح نسبتاً پیچیده‌ای از لکهٔ مرکب نقش بسته است که نمونه‌ای از آن در شکل نمونه‌هائی از لکه‌های مرکب در آزمون رورشاخ ملاحظه می‌شود. بعضی از کارت‌های رنگی و بعضی دیگر سیاه و سفید است. از آزمودنی خواسته می‌شود هر بار به یکی از کارت‌ها نگاه کند و بگوید که لکهٔ کارت شبیه به چه چیزی است. پس از آنکه آزمودنی به همهٔ کارت‌ها پاسخ داد معمولاً آزمایشگر پاسخ‌های وی را مرور می‌کند و از او می‌خواهد که بعضی از پاسخ‌ها را روشن‌تر بیان کند و بگوید کدام قسمت از لکه مرکب مبنای برداشتی است که وی از آن ارائه داده است. 
 


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع


چطور میتونم فایل پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 27 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Mehr 14, 1398 AP — دانلود پاورپوینت آزمون اندریافت موضوع ،آزمون های فرافکن، پرسش نامه های شخصیت، تست اندریافت موضوع برای کودکان، مزایای آزمون اندریافت موضوع.

آزمون اندریافت موضوع(TAT) بعد از آزمون شخصیتی رورشاخ بیشترین استفاده را در میان روانشناسان دارد. کاربرد عمده این آزمون برای تعیین نیازها و فشارهای درونی فرد 

پاورپوینت آزمون اندریافت موضوع TAT شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و 

توضیح کامل. فهرست مطالب: آزمون اندریافت موضوع. مدافعان آزمون‌های رورشاخ و تی‌اتی. روش اجرا و تفسیر آزمون. برای مرد ها کارت ها شماره.

آزمون T.A.T (اندریافت موضوع) به وسیله مورگان و موری در سال 1335 عرضه شده است . آزمون T.A.T یک آزمون فرافکن است که بسیار شبیه به آزمون رورشاخ لکه جوهر است .

پاورپوینت آزمون اندریافت موضوع بزرگسالان · فروشگاه فایل دانشجویی. 14 نمایش. 1 سال پیش. پذیرش بیش از 4 هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی 00:40.

پاورپوینت های آموزشی. گوگل شاپ مرجعی برای دریافت فایل مانند جزوه‌های دانشگاهی مانند پاورپوینت.… و آنچه که قابل به اشتراک گذاری باشد.

توضیحات کامل : دانلود پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

نسخه:pdf,word,ppt. حجم فایل:30 مگابایت. اندریافت، عبارت است از نوعی آمادگی برای ادراک وقایع به گونه‌ای خاص بر اساس تجارب قبلی. آزمون T.A.T در سال ۱۹۳۵ توسط 

Aban 24, 1393 AP — آزمون اندریافت موضوع، بر این فرضیه مبتنی است که آزمودنی خود را با قهرمان اصلی داستانی که می‌سازد همانند می‌کند.

آزمون اندریافت موضوع. آزمون T.A.T در سال ۱۹۳۵ توسط کریستینا مرگان (Christina Morgan) و هنری مورای (Henry Murray) روان‌پزشکان آمریکایی تهیه شده است.

1 فیلم جدید دانلود رایگان پاورپوینت آزمون اندریافت موضوع TAT(پاورپوینت آزمون اندریافت موضوع TAT )را در اشتراک فیلم کاسبرگ مشاهده کنید.