رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سهشنبه 27 آبان
58
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت می باشد.
هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت می باشد.
یکی از رویکردهای انگیزشی رویکرد اجتماعی- فرهنگی است. بنا به این رویکرد، منبع انگیزشی مهم برای بعضی افراد بودن با دیگران و داشتن رابطه دوستانه متقابل با آنان است. در دیدگاه اجتماعی- فرهنگی انگیزش بر مشارکت فرد با گروه برای یادگیری تأکید می شود. طبق این دیدگاه، یک محیط یادگیری می تواند نوعی تکیه گاه انگیزشی تدارک ببیند که در آن افراد به فعالیتهایی بپردازند که به تنهایی انجام نخواهند داد.« این منطقه تقریبی رشد انگیزش شبیه به توصیف اولیه ویگوتسکی از منطقه تقریبی رشد است »(اگن و چاوک 2010، به نقل از سیف1391). دیدگاه اجتماعی – فرهنگی بر این عقیده استوار است که فرد در جمع یادگیرندگانی که حمایت کننده اند بیشتر از حضور در میان کسانی که رقابت انگیز عمل می کنند دارای انگیزش است. به سخن دیگر،« یادگیرندگان در صورتی برای یادگیری برانگیخته می شوندکه عضوی از کلاس درس یا آموزشگاهی باشند که برای یادگیری ارزش قائل است»(وولفولک2008 به نقل از سیف1391).
یکی از مفاهیم وابسته به رویکرد اجتماعی- فرهنگی مفهوم هویت است. بنا به گفته وولفولک(2008) افراد به فعالیتهایی اقدام می کنند که هویت و روابط آنان را با گروهی که در آن عضو هستند حفظ نماید.« زمانی که ما خود به عنوان فوتبالیست، مجسمه ساز، مهندس، معلم، یا روانشناس می بینیم در یک گروه دارای یک هویت هستیم؛ بنابر این افراد برای یادگیری ارزشها و فعالیتهای گروهی که به آن وابسته اند دارای انگیزش اند تا بتوانند هویت خود را به عنوان اعضاء گروه حفظ نمایند»(وولفولک2008 به نقل از سیف1391). مفهوم نزدیک به رویکرد انگیزشی اجتماعی- فرهنگی نیاز پیوند جویی یا نیاز پیوستگی است. سانتروک( 2004)گفته است این نیاز معرف انگیزه افراد در ایجاد ارتباط با دیگران است. « نیاز پیوند جویی یا پیوستگی در دانش آموزان در انگیزش آنان به صرف وقت با همسالان، ایجاد دوستی های صمیمانه، وابستگی به والدین، و اشتیاق نسبت به برقراری روابط صمیمانه با معلمان انعکاس می یابد».ارمرود(1995) نیاز پیوند جویی را به صورت « میل به برقراری روابط دوستانه با دیگران»تعریف کرده و گفته است نیاز پیوند جویی دانش آموزان تعیین کننده انتخابهای آنان در مدرسه است. به عنوان مثال، دانش آموزان دارای نیاز به پیوند جویی سطح پایین تر، ترجیح می دهند که تنها کار کنند، در حالی که دانش آموزان برخوردار از نیاز به پیوند جویی سطح بالا کار در گروههای کوچک را بر می گزینند(سیف،1391).
فهرست مطالب
تعریف نظری انگیزش پیشرفت
تعریف عملیاتی انگیزش پیشرفت
انگیزش پیشرفت 1
مبانی انگیزش پیشرفت 2
2-3-1- تعریف انگیزش 2
2-3-2- الگوهای انگیزشی 3
2-3-2-1- الگوی انگیزش بیرونی 4
2-3-2-2- الگوی انگیزش درونی 5
2-3-3- رویکردهای انگیزشی 5
2-3-3-1- رویکردهای مرتبط با انگیزش بیرونی 5
2-3-3-2- رویکردهای مرتبط با انگیزش درونی 8
2-3-3-2-3- نظریه انگیزش پیشرفت 10
2-3-3-3- سایر رویکردهای انگیزشی 11
جدول 2-2 - نکات آموزشی در مورد نظریه انگیزش پیشرفت 14
شکل 2-3- طرح نظری رویکردهای انگیزشی 16
2-3-4- تاریخچه ای از رابطه انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی 16
2-4- پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی انجام شده در مورد موضوع 20
جدول 2-3-پیشینه پژوهشهای داخلی در رابطه با موضوع 29
جدول 2-4- پیشینه پژوهشهای خارجی در مورد موضوع 35
فهرست منابع 37
سوالات احتمالی شما درباره رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت
چطور میتونم فایل رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت می باشد. یکی از رویکردهای انگیزشی رویکرد اجتماعی- فرهنگی است. بنا به این رویکرد، منبع انگیزشی مهم برای
Azar 24, 1399 AP — پيروان رويكرد رفتار گرايي انگيزش را وابسته به كسب تقويت و اجتناب از تنبيه منظور از انگیزش پیشرفت یا انگیزش موفقیت میل یا اشتیاق برای کسب
کلیدواژهها = انگیزش پیشرفت · تأثیر مداخلات چند بعدی انگیزشی- رفتاری برانگیزه پیشرفت، عملکرد و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هفتم · چکیده.
هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت می باشد. یکی از رویکردهای انگیزشی رویکرد اجتماعی- فرهنگی است. بنا به این رویکرد، منبع انگیزشی مهم برای بعضی
هدف: پژوهش حاضر با هدف تعيين نيمرخ انگيزشي دانشجويان پرستاري با استفاده از رويکرد فرد - محور و مقايسه پيشرفت تحصيلي با توجه به اين نيمرخ ها انجام گرفته است.مواد
انگیزش به فرآیندهایی مانند نیاز، شناخت، هیجان، و رویدادهای بیرونی گفته میشود که به رفتار، نیرو و جهت میدهند. نیازها با شرایط درونی فرد که برای ادامهٔ
رابطه انگیزش پیشرفت با پیشرفت تحصیلی جدول 2-2 – نکات آموزشی در مورد نظریه انگیزش پیشرفت 14 شکل 2-3- طرح نظری رویکردهای انگیزشی 16
منبع: رویکردهای نوین آموزشی سال دوازدهم بهار و تابستان 1396 شماره 1 (پیاپی 25). کلید واژه ها: عملکرد تحصیلی انگیزش پیشرفت انگیزه تحصیلی مداخلات چند بعدی
هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت می باشد. بنا به این رویکرد، منبع انگیزشی مهم برای بعضی افراد بودن با دیگران و داشتن رابطه دوستانه
رويكرد انتظار ضرب در ارزش. ـ نظريه انگيزش پيشرفت. ـ نظريه ي انگيزشي نسبت دادن. رويكرد رفتاري. پيروان رويكرد رفتار گرايي انگيزش را وابسته به كسب تقويت و
تاثیر مداخلات چند بعدی انگیزشی- رفتاری برانگیزه پیشرفت، عملکرد و انگیزه تحصیلی کلیدواژه ها: انگیزش پیشرفت رویکردهای یادگیری باورهای معرفت شناختی پیشرفت
و یا رویکردهای نظریۀ شناختی به مبحث انگیزش ، که بیان می کند رفتار فرد اساساً ناشی از تفکر اوست. رفتار هدفدار باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان م می شود.
انگیزش پیشرفت را بر اساس رویکردهای گوناگون تعریف نموده اند، بعضی از این ریشه های این گرایش انگیزشی در تجارب اولیه کودک و نمادهای قدرت و ارزشمندی هم چون
نظریه انگیزشی دیوید مک کللند یکی از این نظریههاست. مک کللند با مطالعات متعددی که انجام داده، سه دیوید مک کللند – نظریه پرداز انگیزش، پیشرفت و موفقیت.
با وجود شباهتهای محیطی بسیار رویکردهای انگیزشی موفقیت به طور جداگانه ای رشد یافته و پیشنهاد شده که اکثر نظریات مربوط به انگیزه پیشرفت در توافق با یکدیگر به
اجتناب از موفقیت یا پیشرفت به شیوه های مختلفی در روان تحلیلگری، انسان گرایی، نظری های جامعه شناختی و نظریه های انگیزشی توصیف شده است.
by حسن زاده · 2014 — نتایج پژوهش نشان داد که بین انگیزش درونی و مؤلفههای آن، با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی رابطهی مثبت معنادار وجود دارد. بین انگیزش بیرونی
رویکرد اجتماعی-فرهنگی 27 رویکرد انتظار ضرب در ارزش 28 نظریه انگیزش پیشرفت 29 نظریه انگیزشی نسبت دادن 32 راهبردهای ایجاد انگیزش تحصیلی در یادگیرندگان 33
Ordibehesht 2, 1401 AP — هدف از این تحقیق نظریه های انگیزش پیشرفت می باشد. در مورد نظریه انگیزش پیشرفت 14 شکل 2-3- طرح نظری رویکردهای انگیزشی 16 2-3-4- تاریخچه
Ordibehesht 22, 1401 AP — هدف از این تحقیق انگیزش پیشرفت و الگوهای انگیزشی می باشد. 2-3-3-2- رویکردهای مرتبط با انگیزش درونی 8 2-3-3-2-3- نظریه انگیزش پیشرفت 10