درجه علمی: نشریه علمی. درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی. نویسندگان: زهرا فتوره چی حبیب ابراهیم پور یاور بابایی. منبع: بررسی های بازرگانی
روش نمره گذاری پرسشنامه تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است. قیمت به تومان
پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری. بازاریابی سبز به توسعه و بهبود قیمتگذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق میشود که به محیط آسیب
پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری (PDF - Word) | دانلود رایگان برای مشاهده کامل پرسشنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید
Esfand 8, 1399 AP — پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری |دانلود رایگان | (PDF - Word) برای مشاهده کامل پرسشنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی. پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد. گرایش: بازاریابی. عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری.
پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری|42076294|flu| هم اکنون فایل با مشخصه ی پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری وارد وب
by محمدی · 2021 — در توسعۀ بازاریابی سبز برای صنعت رستوران، مشتریانْ ذینفعان حیاتیاند که ممکن است تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان بررسی شده است و تأثیر متغیرهای
دانلود و دریافت مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز و ابعاد آن بر رفتار مصرف کننده در جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان فروشگاه های پوشاک هپی لند در شهر
هدف پرسشنامه: بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ایجاد وفاداری به برند فرمت: Word ?تعداد سوال: 20 سوال و 4 مولفه √شیوه نمره گذاری: دارد √مدل: دارد
by باغبان باغستان · 2021 — هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی سبز بر تمایل به خرید مشتریان به واسطه تصویر برند بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر استراتژی از نوع
نتايج پژوهش نشان مي دهد که عواملي همچون برندهاي سبز، فعاليت هاي ارتباطات بازاريابي، نگرش مبني بر ارتباطات بازاريابي بيشتر، دانش زيست محيطي و اثربخشي ادراک شده
در این پژوهش از روش دلفی برای شناسایی عوامل و از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) برای رتبه بندی عوامل استفاده شده است. جامعه پژوهشی، مشتریان شرکت عملیات صنعتی
۱۷۲ نفر از مشتریان این فروشگاهها به شیوه در دسترس به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از سه پرسشنامه تصویر برند الریچ (۲۰۰۹) و پرسشنامه
پژوهش حاضر با هدف بررسي تأثير آميخته بازاريابي سبز بر وفاداري مشتريان صورت گرفته است. آميخته بازاريابي سبز محصول سبز،ترفيع سبز، قيمت سبز و توزيع سبز در نظر
Bahman 29, 1399 AP — روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز چان و همکاران (2000) و نیز پرسشنامه مزیت رقابتی پورتر
by سلطانی · 2019 — نمونة آماری شامل 458 نفر از مشتریان هایپراستار بودند که در معرض و مخاطب فعالیتهای بازاریابی سبز شرکت بودهاند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد