پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری 4 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 15 اردیبهشت


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

 

بازاریابی سبز به توسعه و بهبود قیمت‌گذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق می‌شود که به محیط آسیب نمی‌رسانند. بازاریابی سبز یا محیطی شامل تمام فعالیتهایی است که برای ایجاد و تسهیل مبادلات به منظور ارضای نیازها و خواسته‌های بشری طراحی می‌شود به طوری که این ارضاء نیازها و خواسته‌ها با حداقل اثرات مضر و مخرب روی محیط زیست باشند. نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که در بازاریابی سبز باید اظهار شود که کمتر به محیط زیست آسیب می‌رسد نه اینکه اصلاً به محیط آسیب نمی‌رسد. می‌توان اظهار داشت که شرکتها از طریق بازاریابی سبز یک مزیت رقابتی را در مقابل شرکتهای غیر مسئول به دست می‌آورند. نمونه‌های فراوانی از شرکتهایی وجود دارند که تلاش می‌کنند تا در مقابل محیط بیشتر مسئولیت‌پذیر باشند تا بتوانند بهتر نیازهای مصرف کنندگان را ارضا کنند.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-
نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 
 
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد
 
***  پرسشنامه دارای 22 سوال است.
 
 
پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتریتهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.
 
 
مقیاس طیف لیکرت:
 
بسیار کم      کم    متوسط     زیاد     بسیار زیاد
 
 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری


چطور میتونم فایل پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



درجه علمی: نشریه علمی. درجه علمی در دسته‌بندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی. نویسندگان: زهرا فتوره چی حبیب ابراهیم پور یاور بابایی. منبع: بررسی های بازرگانی 

روش نمره گذاری پرسشنامه تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری به طور کامل آماده شده است و در داخل فایل توضیح داده شده است. قیمت به تومان 

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری. بازاریابی سبز به توسعه و بهبود قیمت‌گذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق می‌شود که به محیط آسیب 

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری (PDF - Word) | دانلود رایگان برای مشاهده کامل پرسشنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید

Esfand 8, 1399 AP — پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری |دانلود رایگان | (PDF - Word) برای مشاهده کامل پرسشنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی. پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد. گرایش: بازاریابی. عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری.

پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری|42076294|flu| هم اکنون فایل با مشخصه ی پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری وارد وب 

by محمدی · 2021 — در توسعۀ بازاریابی سبز برای صنعت رستوران، مشتریانْ ذی‌نفعان حیاتی‌اند که ممکن است تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان بررسی شده است و تأثیر متغیرهای 

دانلود و دریافت مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز و ابعاد آن بر رفتار مصرف کننده در جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان فروشگاه های پوشاک هپی لند در شهر 

هدف پرسشنامه: بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ایجاد وفاداری به برند فرمت: Word ?تعداد سوال: 20 سوال و 4 مولفه √شیوه نمره گذاری: دارد √مدل: دارد 

by باغبان باغستان · 2021 — هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی سبز بر تمایل به خرید مشتریان به واسطه تصویر برند بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر استراتژی از نوع 

نتايج پژوهش نشان مي دهد که عواملي همچون برندهاي سبز، فعاليت هاي ارتباطات بازاريابي، نگرش مبني بر ارتباطات بازاريابي بيشتر، دانش زيست محيطي و اثربخشي ادراک شده 

در این پژوهش از روش دلفی برای شناسایی عوامل و از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) برای رتبه بندی عوامل استفاده شده است. جامعه پژوهشی، مشتریان شرکت عملیات صنعتی 

۱۷۲ نفر از مشتریان این فروشگاه‌ها به شیوه در دسترس به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. برای گردآوری داده‌ها از سه پرسشنامه تصویر برند الریچ (۲۰۰۹) و پرسشنامه 

پژوهش حاضر با هدف بررسي تأثير آميخته بازاريابي سبز بر وفاداري مشتريان صورت گرفته است. آميخته بازاريابي سبز محصول سبز،ترفيع سبز، قيمت سبز و توزيع سبز در نظر 

Bahman 29, 1399 AP — روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه آمیخته بازاریابی سبز چان و همکاران (2000) و نیز پرسشنامه مزیت رقابتی پورتر 

by سلطانی · 2019 — نمونة آماری شامل 458 نفر از مشتریان هایپراستار بودند که در معرض و مخاطب فعالیت‌های بازاریابی سبز شرکت بوده‌اند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه استفاده شد