مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر 78 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 30 اردیبهشت
57
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بررسی مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر بصورت کامل و جامع در قالب فایل ورد می باشد
دانلود پایان نامه مدیریت
مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر
مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری :
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
سوالات احتمالی شما درباره مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر
چطور میتونم فایل مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف از این پایان نامه بررسی مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر بصورت کامل و جامع در قالب فایل ورد می باشد.
مقالات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیاده سازی CRM حمید ربیعی با استفاده از مدل بلوغ CRM گارتنر، هر شرکت بر اساس بلوغ CRM خود نمره ای کسب کرده است.
Mehr 15, 1401 AP — دیدگاه گارتنر + مدیریت. مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 327 بایت صفحه 78 فرمت doc 29000 آنلاین و دانلود. پیاده سازی CRM. و مدیریت.
آنچه گارتنر می گوید: هنگامی که یک چشم انداز را در نظر گرفتید، بخش سازنده بعدی که «استراتژی» نامیده می شود، می تواند به شما در اجرای
وقتی شرکتها بخشهای مورد نظر خود را پیدا میکنند باید افرادی را که در هر بخش هستند را به خوبی بشناسند. برای برقراری روابط بلندمدت با مشتریان، به اطلاعات بیشتری
متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM. admin | مقالات | بدون دیدگاه. گارتنر و برخی دیگر از صاحبنظران، مدیریت ارتباط با مشتری را نوعی راهبرد میدانند که سودآوری،
Tir 22, 1396 AP — دوره آموزشی اصول، مفاهیم و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر اساس مدل گارتنر. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که اینها فرآیند هایی مستقیماَ
Mordad 3, 1399 AP — هدف تحقیق حاضر به دست آوردن یک الگوی مناسب در جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک کشاورزی شهرکرمان است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و
Bahman 21, 1398 AP — CRM فرآیند مدیریت تمامی جنبههای ارتباطی شامل جستوجو، فروش و خدمات است که سازمان با مشتریان خود دارد. CRM بهوسیلۀ ترکیب تمامی دیدگاههای
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. ﭼﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﯽ ﭘﯿﺎده. ﺳﺎزي ﺷﻮد؟ ﻣﺪل ﮔﺎرﺗﻨﺮ. (. Gartner,. 2001a. ) اﯾﻦ ﻣﺪل ﺑﻪ ﻃﻮر ﮐﻠﯽ ﺷﺎﻣﻞ. 6. ﺳﻄﺢ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻪ. دﺳﺘﻪ ﺿﻌﯿﻒ.21 pages
Mordad 2, 1401 AP — ۳- رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری ۲۸- مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر
Tir 1, 1395 AP — مدلهای شناخته شدهای برای پیادهسازی CRM در سازمانها وجود دارد که بسته به اهداف و سیاستگذاریهای سازمان و نیز نوع کسب وکار میتوان از این
CRM (Customer Relationship Management) یا مدیریت ارتباط با مشتریان در تعریف به آیا از منظر استراتژیک در حال حاضر پیادهسازی CRM برای من اهمیت دارد؟
این درس به تعریف CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری اختصاص دارد. تعریفهایی که ارائه میشوند، از منابع مختلف گردآوری شدهاند تا با تنوع نگاه به CRM آشنا شوید.
م مولفه جزء مدل راسل برای تشریح فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی وب نمی کدامیک از موارد زیر از مراحل چرخه فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه 17 pages
در این دیدگاه CRM روندی است که برای مدیریت ارتباط با مشتریان اتخاذ میشود. انداز مدل تجارت با مشتریان، رضایت و وفاداری مشتری تمام دارایی کسب و کار است.
بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات
Khordad 9, 1401 AP — پرداخته اند نتایج نشان می دهد کالن در پیاده سازی. استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری نقش بسزایی در. جذب، حفظ و نگهداری و وفاداری مشتری دارد 16 pages