پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران 43 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 30 اردیبهشت


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 
 
 
 
 
 
مقدمه
 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.
 
در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.
 
 
 
کلمات کلیدی:
مدیریت دانش
شعب بانک پاسارگاد
مدیریت ارتباط با مشتری
 
 
 
 
 
 
بیان مساله 
در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 
 
برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست (غلامیان و همکاران،1385).
 
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.
 
مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).
با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود.
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول:کلیات پژوهش 6
1-1- مقدمه 7
1-2- تشریح  و بیان مساله 7
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10
1-5- سوالات تحقیق 11
1-6- فرضیات تحقیق 12
1-7- - ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13
1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13
1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16
1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17
1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18
مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19
1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19
شکل(1-1) -  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20
1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20
 
3-2- نوع  پژوهش 153
3-3- جامعه آماری 154
3-4- نمونه آماری 155
3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157
3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157
جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159
جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159
3-7- روایی و پایایی 159
3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159
جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161
3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163
3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164
جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165
3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165
 
 
فهرست منابع 199
 

سوالات احتمالی شما درباره پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران


چطور میتونم فایل پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران. استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران -.

Ordibehesht 2, 1401 AP — docمدیریت+دانلود با لینک مستقیم43 هدف از این پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر 

پایان نامه بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک ملی شهراصفهان براساس رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در 

بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران. استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت .

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی 

مدیران هر نهادی مغز اصلی آن سازمان قلمداد می شوند. بانک پاسارگاد به عنوان بانک هزاره سوم ساختمان میرداماد را به عنوان ساختمان مرکزی خود انتخاب نموده است.

Khordad 2, 1401 AP — پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران · تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط 

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهرانهدف از این مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت 

اين مقاله با هدف طراحي مدل معادلات ساختاري سعي دارد مدلي را از طريق تحليل متغيرهاي ميانجي در بين مشتريان بانک تجارت ارائه نمايد. نتايج تحليل فرضيه هاي تحقيق 

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت 

ازاینرو موضوع جدیدی که در حال حاضر در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار گرفته است، مدیریت و درک اهمیت سرمایه‌ فکری در روند کسب و کار می‌باشد. از طرفی با توجه به اینکه 

ﺗﻬﺮان. اﻏﻠﺐ اوﻗﺎت دوﺳﺘﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی در. ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎﺳﺎرﮔﺎد ﺷﻤﺎل ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان ﻫﺎی ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻨﺎی دﺷﻤﻨﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ 

by رحمت‌نژاد · 2015 — این پژوهش بر اساس یافتههای تحقیق پیمایشی و به شیوه توصیفی درشعب بانک ملت شهر تهران شکل گرفتهاست. جامعه آماری پژوهش شاملکلیه کارکنان بانک ملت در شعب تهران بود که 

بررسی عوامل موثر بر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ادراک شده از طریق موبایل (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران).

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد مدیریت بانکداری و پروژه پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران.

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 191 بایت صفحه 43 

Shahrivar 8, 1400 AP — به خواندن دانلود مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران ادامه دهید دانلود