توضیحات کامل :

دانلود مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)[1]. این مقیاس توسط دیوید تاكمن و سكستون در سال 1989 طراحی شده است که نخستین بار در سال 2001 میلادی توسط تاكمن در دانشگاه تورنتو كانادا جهت سنجش میزانتعلل ورزیدانشجویاناجرا و هنجاریابی شد.پس از اجرای پرسش نامه 35 گویه ای بر روی 183 دانش آموز، با استفاده از تحلیل عاملی به 16 گویه كاهش یافت.

نمره گذاری مقیاس

روایی و پایایی مقیاس

مقیاس جهت گیری هدف پیشرفت

نمره گذاری مقیاس

روایی و پایایی مقیاس

مقیاس ارزیابی باورهای ضمنی هوش

نمره گذاری مقیاس

روایی و پایایی مقیاس

از سؤال 1 تا 14 مربوط به مقیاس باورهای ضمنی هوش، از سؤال 15 تا 46 مربوط به مقیاس جهت گیری هدف پیشرفت و از سؤال 47 تا 62 مربوط به مقیاس تعلل ورزی تحصیلی می‌باشد.