پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 95,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال 191 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
124
هزار تومان
95
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال با فرمت pptو 191اسلاید تخصصی
تکنولوژی بازاریابی (MarTech) چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟
تکنولوژی با سادهتر کردن کارها به زندگی انسان کمک میکند. تکنولوژی بازاریابی مجموعهای از ابزارها است که باعث سادهتر و اثربخشتر شدن فعالیتهای بازاریابان میشود. با Marketing Technology یا بهطورخلاصه MarTech کسبوکارها میتوانند مشتریان خود را بهتر شناخته و نیازهای آنان را همان طور که هست درک کنند. وقتی نیازهای مشتری شناسایی شود، جلب رضایت او و در نتیجه حفظ مشتری سادهتر خواهد بود. مارتک همچنین راهکارهایی برای جذب مشتریان جدید به کسبوکارها ارائه میدهد.
تاثیر تکنولوژی در بازاریابی چیست؟
تکنولوژی با ورود به زمینههای مختلف، کارها را سادهتر و اثربخش میکند. بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نبوده و با ورود تکنولوژی، به تحولات ویژهای رسیده است. برای مثال در دنیای امروز، برندهای دیجیتال با کمک تکنولوژی و بهرهگیری از تحلیل داده و هوش مصنوعی، پیامهای هوشمند و شخصیسازی شده به مخاطبان خود ارسال کرده و از این طریق به آنها احساس دوستانهای را منتقل میکنند؛ احساسی که باعث معنادار شدن ارتباط مشتری با برند شده و رشد پایدار را تضمین میکند.
تکنولوژی بازاریابی یا مارتک (MarTech) چیست؟
مفهوم تکنولوژی بازاریابی یا مارتک به طیفی از نرمافزارها و ابزارهای تکنولوژی اشاره دارد که در راه تحقق اهدافی مثل مدیریت ارتباط با مشتری و جذب مشتریان جدید به مدیران و صاحبان کسبوکار کمک میکنند. هاب اسپات مارتک را اینگونه تعریف میکند: «مارتک (Martech) عبارت است از تکنولوژیهای استفاده شده توسط بازاریابان برای جذب و حفظ مشتری». این تکنولوژیها ترکیبی از نرمافزار، دانش و متدهای کاری بوده و سرعت عمل بازاریابان را در واکنش به تحولات بازار و نیازهای نوظهور مشتریان بالا میبرند. یکی از معروفترین مثالهای تکنولوژی بازاریابی، Marketing Automation یا اتوماسیون بازاریابی است که به بازاریابان کمک میکند پیامهای ارسالی برای مشتریان را زمانبندی و شخصیسازی کرده و از این طریق تاثیر بهتری روی آنها بگذارند.
مزایای استفاده از MarTech چیست؟
با بهکارگیری تکنولوژی بازاریابی، بازاریابان میتوانند:
• کار بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند: تکنولوژیهایی مثل اتوماسیون بازاریابی یا پلتفرم ارتباط با مشتری (CRM) با خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، از اتلاف وقت بازاریابان جلوگیری کرده و بازدهی آنها را بالا میبرند.
• ارتباط درونی تیم را تقویت کنند: با استفاده از تکنولوژی بازاریابی، تمام فعالیتهای تیم بازاریابی به شکل دقیقی ثبت شده و برای اعضا قابل مشاهده است. این ارتباط و هماهنگی باعث یکپارچگی تیم شده و عیبیابی فرآیند را در صورت بروز مشکل سادهتر میکند.
• محتوای هوشمند و اثرگذار تولید کنند: یکی از بزرگترین امتیازات تکنولوژی بازاریابی، استفاده از تحلیل داده برای شناخت بهتر مخاطب است. مارتک به بازاریابان کمک میکند از طریق بررسی مواردی مثل سابقه جستجو و کوکیها، مخاطب یا مشتری خود را بهتر شناخته و محتوایی متناسب با نیازهای مشتریان تولید کنند تا ارتباط و تعامل بهتری بین مشتری و کسبوکار شکل بگیرد.
فهرست
ترندهای بازاریابی کسبوکارهای کوچک در سال ۲۰۲۲
بهترین روشهایی را که کسبوکارهای با بودجه محدود میتوانند به کار ببرند
رویدادهای آنلاین
تکنولوژیها به جای رویدادهای حضوری
اجتناب ناپذیر بودن رویدادهای مجازی
پلتفرم Live Events:
هوش مصنوعی شخصیسازی شده
آیا چتباتها مناسب شما هستند؟
تبلیغات برنامهریزی شده
شخصیسازی بازاریابی
بازاریابی ویدئویی
آیا محتوای ویدئویی در کسبوکار کوچک شما کاربرد دارد؟
فروش در شبکههای اجتماعی
نقش فناوری در تجارت چیست؟
چرا فناوری در تجارت بسیار مهم است ؟
تاثیر فناوری در کسب وکارها
فن آوری ها در تجارت
هوش مصنوعی (AI)
یادگیری ماشینی (ML)
رایانش ابری
برنامه موبایل
واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)
چاپ سه بعدی
دستیار دیجیتال
بلاک چین
7 مزیت اصلی هوش مصنوعی برای تجارت
چالش های بکارگیری تکنولوژی در کسب وکارها
تأثیر تکنولوژی بر کسب و کارها
معرفی محصولات در سایت
استفاده از شبکه های اجتماعی
گسترده بودن تجارت
سه ابزار عالی برای به روزرسانی، رونق و توسعه کسب و کار
تکنولوژی بازاریابی (MarTech) چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند
تاثیر تکنولوژی در بازاریابی چیست؟
تکنولوژی بازاریابی یا مارتک (MarTech) چیست؟
مزایای استفاده از MarTech چیست؟
انواع تکنولوژی بازاریابی کدام است و هر کدام چه کاربردی دارد؟
ابزارهای MarTech
ابزارهای جذب
ابزارهای جذب مشارکت
ابزارهای تاثیر گذار
ابزارهای بررسی عملکرد و بهینهسازی
چگونه از مارتک یا فناوری بازاریابی در کسبوکارها استفاده کنیم؟
تفاوت تکنولوژی بازاریابی (Martech) با تکنولوژی تبلیغات (AdTech)
تفاوت تکنولوژی بازاریابی با بازاریابی دیجیتال
نقش مارتک در آینده بازاریابی و رشد کسبوکارها
بازاریابی داده محور
داده ها کلیدی برای موفقیت دپارتمان های داخلی و بازاریابی مبتنی بر حساب مشتری
اتحاد بازاریابان B2B و B2C بوسیله استراتژی های تحلیلی
تکنولوژی بازار
همکاری مدیران ارشد بازاریابی و اطلاعاتی
۲۵ تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول میکنند
بازاریابی نوین و اصول آن
مطالعه موردی نوکیا
انواع بازاریابی نوین
بازاریابی نوین بر اساس نظریه های فیلیپ کاتر، پدر علم بازاریابی
جدیدترین شیوه های بازاریابی نوین
تسلط ۴ فناوری تحول دیجیتالی بر کسب و کارها در سال ۲۰۲۲
ایجاد بینش معنا دار در مورد خواسته ها و ترجیحات مشتری
ارائه خدمات شخصی سازی شده
تاثیر تکنولوژی بر رشد و ارتقای جایگاه کسبوکار
استفاده از تکنولوژی چگونه موجب صرفهجویی در هزینههای درونسازمانی میشود؟
چند روش همسو با تکنولوژی برای افزایش کیفیت فعالیتهای تجاری
پیشرفت تکنولوژی بر کسبوکارها و مصداقهای آن
به کارگیری هوش تجاری در کسبوکارهای اینترنتی
تبدیل کسبوکارها به پلتفرم
داده کاوی و تحلیل رفتار مشتریان
تحلیل مشتری چیست؟
رویکرد تحلیل رفتار مشتری و بازاریابی داده محور
با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی و تحلیل رفتار مشتریان شما قادر خواهید بود که در کسب و کار خود:
دلایل اهمیت تحلیل مشتری
شناسایی گروههای مختلف مشتریان و ویژگی های آن ها
شناسایی مشتریان طلایی
مدل سازی ریزش و حفظ مشتریان
بهینه سازی پیامهای بازاریابی
تهیه محتوای مناسب برای وبسایت
طراحی سیستمهای توصیه گر و ارائه توصیه های جذاب برای مشتریان
چهار نوع کلیدی از داده¬ های مشتریان
برای تحلیل داده های مشتریان و اجرای یک پروژه دادهکاوی چه مراحلی را باید طی کنیم
سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال
چطور میتونم فایل پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 95 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان است از تکنولوژیهای استفاده شده توسط بازاریابان برای جذب و حفظ مشتری».
پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال|اف آی · پاورپوینت پیشرفت تکنولوژی بر کسبوکارها و مصداقهای آن
خرید پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال ، لیست قیمت پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی
Bahman 23, 1400 AP — وقتی نیازهای مشتری شناسایی شود، جلب رضایت او و در نتیجه حفظ مشتری سادهتر خواهد بود. مارتک همچنین راهکارهایی برای جذب مشتریان جدید به کسبوکارها
پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال - مدیریت - ppt. فهرست مطالب. دانشجوی عزیز، در این قسمت فهرست
Bahman 24, 1400 AP — در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال میپردازیم که در
Apr 21, 2022 - دانلود پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی مدرن ✔️ پاورپوینت و تکنولوژی های جدید بازاریابی ✔️ برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال.
تحولات جدید قرن بیست و یکم و جهانی شدن بازار و به دنبال آن، بروز شیوه های جدید تجارت و بازاریابی که تحت تاثیر پیشرفت سریع و همه جانبه علم و فناوری به وجود آمده
مشاور بازاریابی حرفه ای Marketing Consultant به ارائه استراتژی هایی موثر برای جذب مشتری و بهبود فرصت های شغلی، هم از طریق حفظ مشتری های موجود و هم جذب مشتری
پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال. فروشنده : دانلود و خریدمقالات وفایل های کارآفرینی ومدیریت
Ordibehesht 2, 1401 AP — pptمدیریت+دانلود با لینک مستقیم191 دانلود پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ مشتریان عصر دیجیتال با فرمت
پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت درجذب وحفظ پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال،رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی درتاب آوری و پیش
Dey 7, 1399 AP — پاورپوینت تکنولوژی های بازاریابی و بازاریابی مدرن برای موفقیت در جذب و حفظ مشتریان عصر دیجیتال · پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت
در این صفحه مجموعه مقالات انگلیسی علمی پژوهشی و علمی ترویجی (مروری) جدید در تمامی گرایش های رشته مدیریت با ترجمه تخصصی مربوط به سال های ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰ و
آموزش بازاریابی : در فروشگاه بازاریابی مارکتینگ پلاس (Marketing Plus) انواع پاورپوینت ها ، فایل های اکسل بازاریابی و فروش را دریافت نمایید.
نقش بازاريابی در موفقیت کسب وکارها در عصر رقابتی امروز امری بديهی است، در عصر حاضر که از آن به های جديد برای جذب، به دست آوردن، حمايت و حفظ مشتريان.