پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط

پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 56,250 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط 145 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


74 هزار تومان 56 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط با فرمت ppt و145اسلاید تخصصی

پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط

 


بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود. تکنیک‌های بازاریابی صنعتی بر اساس تکنیک‌های مشابه بازاریابی مصرفی شکل‌گرفته‌اند، اما به شیوه‌ای منحصربه‌فرد اجرا می‌شوند. در حالیکه یک مصرف‌کننده، محصولات مختلف را نه‌تنها بر اساس قیمت آنها بلکه بر اساس محبوبیت، موقعیت آن در بازار و دیگر محرک‌های احساسی خریداری می‌کند، خریداران صنعتی تنها بر اساس قیمت و سود بالقوه آنها اقدام به خرید محصول می‌کنند.

 


امروزه پیدا کردن شیوه‌های جدید برای توسعه روابط از طرق مختلف خصوصا شبکه‌های اجتماعی موضوعی داغ در دنیای بازاریابی صنعتی به‌حساب می‌آید. چراکه این زیرساخت‌ها امکان گفتگو و ارتباط دوسویه را نه‌تنها برای خریداران مصرفی بلکه برای خریداران صنعتی هم فراهم آورده‌اند. دراین نوشتار به بررسی و مطالعه موردی بازاریابی درکسب وکارهای بزرگ و متوسطاز جمله:شرکت نفت وگاز-ماشین آلات سنگین-تجهیزات پزشکی و محصولات فست فود پرداخته شده است.

غفاری

 

 

 

چه کسانی از بازاریابی صنعتی استفاده می‌کنند؟
در بطن خودش، بازاریابی صنعتی شامل ایجاد روابط باارزش به‌منظور تضمین مشتریان بلندمدت می‌باشد – – که یک هدف مهم برای هر شرکتی، چه خرده‌فروش بسیار بزرگ و یا یک شرکت خانوادگی کوچک به‌حساب می‌آید.بازار صنعتی بزرگ‌ترین بازار شناخته‌شده تاکنون ازلحاظ بعد مادی آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌هایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام میلیون‌ها دلار در روز برای خرید تنها محصولاتی صرف می‌کنند که نقش حمایتی از فرایند کسب‌وکار آنها بر عهده دارد.

 

 


بازاریابی صنعتی به‌صورت گسترده توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده کالاهایی هستند که برای مصرف‌کننده‌های جزء و خانگی هیچ کاربردی ندارد، که ازجمله آن می‌توان به ورق استیل اشاره کرد. بااین‌وجود، این محصولات توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرند که فروشنده محصولات و خدمات هستند که توسط مصرف‌کننده‌های نهایی خریداری می‌شوند.به‌عنوان مثال، سازمان مدیریت صنعتی (در حوزه آموزش) سازمانی است که با شعبه‌های متعدد در سراسر کشور ارائه‌دهنده خدمات آموزشی کاربردی و تئوری در حوزه مدیریت و زیرشاخه‌های آن به سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که این سازمان در حوزه آموزش و مشاوره در حوزه مدیریت به‌عنوان رهبر بازار در حوزه بازاریابی صنعتی و مصرفی در سراسر کشور شناخته می‌شود.

 

 

 

 


بسمه تعالی
مفهوم بازاریابی صنعتی
تعریف بازاریابی صنعتی
مثالی از بازاریابی صنعتی
    مزیت بازاریابی صنعتی
  تقسیم بندی بازار در بازاریابی صنعتی
   مشخصات بازاریابی صنعتی
استراتژی بازاریابی صنعتی
عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری محصولات صنعتی
مشتریان در بازاریابی صنعتی
شناخت نیازهای مشتری
بازاریابی صنعتی و اصول پیاده‌سازی آن
تفاوت بازاریابی صنعتی و بازاریابی B2C چیست؟
خریداران در بازاریابی صنعتی خواسته‌های تخصصی و دقیق‌تری دارند
خریداران به‌مثابه شرکا هستند
محققان بازار لزوما تصمیم‌سازان خرید نیستند
اطلاعات ارتباطی نقشی حیاتی دارند.
فرایند خرید در بازاریابی صنعتی چگونه است؟
استراتژی بازاریابی صنعتی را چگونه تنظیم کنیم؟
شناسایی نیازهای اطلاعاتی مخاطب
بررسی مشتریان دلخواه
بازاریابی صنعتی | ابزارها، ویژگی ها و شاخص های بنیادین
مشخصات بازاریابی صنعتی
کانال ها و ابزارهای موثر بازاریابی صنعتی
تکنیک های موثردربازاریابی صنعتی
9 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های بازاریابی صنعتی که باید بدانیم
روش های بازاریابی صنعتی
شناخت مشتریان گروه هدف
استراتژی مبتنی بر جاویژه
بهینه سازی موتور جست و جو (سئو)
اتوماسیون بازاریابی، CRM، و اتوماسیون و اتوماسیون بازاریابی شکوفا
استراتژی های بازاریابی صنعتی: ۵ استراتژی بازاریابی B۲B
۴ گرایش اصلی اقتصاد دیجیتال و بازاریابی B۲B
گرایش های بنیادین اقتصاد دیجیتال و بازاریابی B۲B-گرایش بنیادین ۱: افزایش مشتری گرایی
ردگیری رفتار خرید مشتریان
انواع بازاریابی B2B یا صنعتی: ۵ نکته مهم درباره رویکرد بازاریابی صنعتی
برنامه بازاریابی صنعتی ؛ ترکیب تفکر سنتی و بینش درونی و پیشرفت کسب و کار
ورود همه افراد به‌ویژه بازاریابان، نیازمند انطباق گسترده با رویکردی درونی است
درک موانع انتقال به فرآیند برنامه بازاریابی صنعتی داخلی
بازارهای صنعتی واحد تصمیم گیری پیچیده تری دارند
خریداران صنعتی عقلایی تر هستند – تفاوت بازاریابی صنعتی و مصرفی
انتخاب محصولات صنعتی پیچیده تر از محصولات مصرفی است
مشتریان در بازارهای صنعتی بسیار محدودند
نوآوری در بازارهای صنعتی کمتر از بازارهای مصرفی است
زیر برندها (Sub-Brands) در بازار صنعتی اثربخشی کمی دارند
نمایندگان فروش به عنوان بخشی از توانمندی های حل مشکل
عوامل ظهور فروشنده موفق
فرآیند تصمیم گیری خرید محصولات صنعتی
8 استراتژی بازاریابی اینترنتی مناسب برای صنعت تجهیزات و ماشین آلات سنگین
نکات بازاریابی و فروش در صنعت تجهیزات پزشکی
الزامات بازاریابی و فروش در شرکت های تجهیزات پزشکی تمرکز فعالیت های بازاریابی و فروش بر تصمیم گیرندگان
آماده شدن برای چرخه فروش بلند مدت
استفاده از توزیع کنندگان معتبر در پخش تجهیزات پزشکی
۴ روش بازاریابی در صنعت نفت و گاز
نوآوری فناورانه، هوش مصنوعی، داده های هوشمند و اینترنت اشیا
بازاریابی محصولات فست فود | آریا استیل نوین| تجهیزات فست فود


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط


چطور میتونم فایل پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 56 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بازاریابی صنعتی به‌صورت گسترده توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده کالاهایی هستند که برای مصرف‌کننده‌های جزء و خانگی هیچ کاربردی ندارد،

در بطن خودش، بازاریابی صنعتی شامل ایجاد روابط باارزش به‌منظور تضمین مشتریان بلندمدت می‌باشد – – که یک هدف مهم برای هر شرکتی، چه خرده‌فروش بسیار بزرگ و یا یک 

Mordad 4, 1401 AP — پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط + قیمت فارسی دانلود 

دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی ppt ✔️ پاورپوینت آماده درباره استراتژی بازاریابی صنعتی یا b2b ✔️ تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمز موفقیت کسب و 

پاورپوینت"بازاریابی صنعتی،تحلیل بازاربه سبک مدیران هوشمندورمزموفقیت کسب وکارهاهای بزرگ ومتوسط". بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده 

Bahman 3, 1401 AP — پاورپوینت درخت فیلوژنتیکی; مدیریت #پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط 

جلسات مجازی (Virtual Meetings)، راهی به سوی مدیریت هوشمند در کسب و کار · فن آوری اطلاعات چگونه بازاریابی به سبک بیسکویت گرجی در روز تولد محمدرضا شجریان 

۲- پاورپوینت «تحلیل محیط بازاریابی درشرکت بی ام و با ۹۶ اسلاید تخصصی پاورپوینت بازاریابی صنعتی،تحلیل بازاربه سبک مدیران هوشمند یکی از برند های مطرح 

در عصر حاضر نقش بازاریابی در سازمان‌ها بسیار مهم‌تر از آن است که نادیده گرفته شود. کسب و کارها در هر سطحی (بزرگ، متوسط و کوچک) برای حضور و تصرف سهمی از بازارهای 

Bahman 18, 1401 AP — پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوایی در کمپانی رد بول با رویکرد جذب مروری بر استراتژی های بازاریابی و تحلیل SWOT شرکت «ردبول»ردبول به 

این مشتریان به دنبال مبلمان با کیفیت اما ارزان قیمت هستند. آیکیا یکى از بزرگ ترین فروشندگان مبلمان جهان است که با ٢۵۴ فروشگاه در ٣۵ کشور جهان مبلمان منحصر به 

نقطه آغاز بحث های مربوط به منابع انسانی در سازمان ها، جذب و استخدام کارکنان است و کنترل این فرآیند می تواند مشکلات سازمان ها را در آینده کمتر کند. از این رو 

را بــرای صاحبــان کســب و کار بخصــوص شــرکتهای پخــش بوجــود آورد. بـه تغییـر بـزرگ در سـبک خریـد مـردم جهـان، بـه واکنـش مـدرن مدیـران بازاریابـی.

استراتژی بازاریابی وصادرات فرش با نگاه به بخش بندی بازارهای داخلی وبین المللی مدیریت ۴) مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند

فناوری اطلاعات و نقش آن در کسب و کارهای امروزی,فواید ناشی از سیستم های پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و 

آنچه که در مورد هیوندای بسیار حائز اهمیت است، کیفیت خودروهای تولیدی یا قرار گرفتن بین ۵ خودروساز برتر دنیا نیست، بلکه رشد ناگهانی این شرکت و پیوستن به بازار 

مدیریت نشر وبلاگ علمی، تحلیلی و خبری برای متخصصین نشر.

ﻓﺮآﻳﻨﺪ. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ. ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ. : 1-2-1. ﺗﺠﺰﻳﻪ. و. ﺗﺤﻠﻴﻞ. ﻓﺮﺻﺖ. ﻫﺎي. ﺑﺎزار ورزﺷﻬﺎي ﺟﺪﻳﺪ را در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ورزﺷﻲ اﻟﻤﭙﻴﻚ در دﺳﺘﻮر ﻛﺎر ﺧﻮد دارد، ﺑﻪ اﻣﻴﺪ اﻓﺰودن ﺻﺨﺮه 

اقدامات انجام شده. کارهای آغازین یک حرکت بزرگ است. ماهنامه خبری تحلیلی علوم، تحقیقات و فناوری- وابسته به دبیرخانه شورای عالی عتف. وزیرعلوم،تحقیقاتوفناوری:.