پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا

پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا 24 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 28 مهر


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا در 24 اسلاید با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


تعریف مدیریت بازاریابی از دیدگاه کاتلر و کلر

•مدیریت بازاریابی (Marketing Management) علم و هنر انتخاب بازارهای هدف سودآور و نیز جذب و حفظ و افزایش مشتریان از طریق خلق و مبادله و ارائه ارزش به آنان است.
•بازاریابی معادل تبلیغ (زیرمجموعه بازاریابی با عنوان ترویج) یا فروش (تمرکز بر محصول بجای تمرکز بر مشتری) نیست.

 

 


فهرست مطالب :
در رابطه دانشگاه و بازاریابی دو موضوع قابل بررسی است
تعریف مدیریت بازاریابی از دیدگاه کاتلر و کلر
گام اول بازاریابی
آشنایی با مفهوم ارزش و ارزش آفرینی
کارکرد بازاریابی
تمرکز بر دانشجویان
بازاریابی ویدیویی در همه پلتفرم ها
و...


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا


چطور میتونم فایل پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Ordibehesht 21, 1401 AP — دانلود فوری پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا در 24 اسلاید با فرمت pptx.

Dey 13, 1400 AP — مدیریت بازاریابی (Marketing Management) علم و هنر انتخاب بازارهای هدف سودآور و نیز جذب و حفظ و افزایش مشتریان از طریق خلق و مبادله و ارائه ارزش 

Azar 17, 1398 AP — بازاریابی و برندسازی: گام ناگزیر دانشگاه‌ها برای بقا دکتر محمدرضا کیانی (استادیار گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی) در این کارگاه موضوعات زیر 

تاریخچه و هویت بازاریابی اجتماعی; مردم; همکاری; سیاست دانلود رایگان پاورپوینت پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا.

پاورپوینت بازاریابی صنعتی : تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمزموفقیت کسب و کارهای بزرگ پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا.

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت برند سازی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 19 پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا.

Farvardin 21, 1401 AP — پاورپوینت بازاریابی و برندسازی گام ناگزیر دانشگاه ها برای بقا مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 9/82 مگابایت صفحه 24 فرمت pptx قیمت 15000 

برند و برندسازی یکی از ابزارهای مهم رقابت است؛ چه برند شخصی و چه برند محصول و کسب و کار. بحث را با برند چیست آغاز می‌کنیم و سپس اصول برندینگ را گام به گام.

Aban 18, 1394 AP — اینکه دانشگاه‌ آزاد در راستای فعالیت‌های برندینگ و بازاریابی باید چه برای برندسازی یک دانشگاه اولین گام یافتن یک مفهوم یا هویت برای 

آنها ایده یا مشخصه جدیدی از فرآورده، که پیشگام به آنها کم توجه بوده است، را مبنای تمایز خود قرار می دهند ). دکتر فرانک سالووی دانشمند دانشگاه MIT در این باره می 

در بازاریابی، از واژه ی “برند” استفاده های زیادی می شود؛ برندهای پیشرو، برندهای ناشناخته ( خرده فروشی ها )، برندهای شخصی و این میزان توجه به برند مشخص می 

by شیخ آقایی · 2022 — 3 گروه مدیریت بازرگانی،واحد تهران جنوب،دانشگاه آزاد اسلامی، تهران،ایران. 10.22051/bmr.2021.36053.2156. چکیده. در این تحقیق به بررسی فرایند برندسازی شخصی در 

Esfand 14, 1395 AP — پیش از گام نخست: کمی فلسفه، کمی تاریخ، کمی مدل‌های برندسازی گام نخست: پژوهش، جایگاه‌سازی تگ ها انتشارات سیتهتبلیغاتبازاریابیمشتریبرندینگ.