پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 32,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل 24 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 10 اردیبهشت


42 هزار تومان 32 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل در 24 اسلاید با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مقدمه:

وظایفی که بوسیله ی اعضای سازمان انجام می گیرد، پایه و اساس سازمان را تشکیل می دهد. این وظایف باید متناسب با یکدیگر و دارای هماهنگی در جهت رسیدن به اهداف سازمان باشد.
بنابراین، تجزیه و تحلیل و شناخت مشاغل در سازمان، بخش مهمی از وظایف مدیریت منابع انسانی محسوب می شود.

 

 

 

تجزیه و تحلیل شغل:

فرایندی است که از راه آن، ماهیت و ویژگی های هر یک از مشاغل در سازمان بررسی شده و اطلاعات کافی درباره ی آن جمع آوری و گزارش می شود.

با تجزیه و تحلیل شغل معلوم می شود که هر شغل چه وظایفی را شامل می شود و برای احراز و انجام شایسته ی آن، چه مهارتها، دانشها و توانایی هایی لازم است.
بنابراین کاربرد اصلی تجزیه و تحلیل شغل در برنامه ریزی نیروی انسانی است، زیرا با تجزیه و تحلیل شغل؛ شرایط کاری، مسئولیتها و وظایف از یک طرف و دانش، مهارتها و توانایی های مورد نیاز برای تصدی آن، از طرف دیگر معین می گردد.

 

 

 

عنوان :

تجزیه و تحلیل شغل
چگونگی تجزیه و تحلیل شغل
شرح و شرایط احراز شغل
چگونگی طراحی شغل
طراحی شغل در آینده
ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل


چطور میتونم فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 32 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



اهداف ارائه: آشنایی با: تجزیه و تحلیل شغل چگونگی تجزیه و تحلیل شغل شرح و شرایط احراز شغل چگونگی طراحی شغل طراحی شغل در آینده ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل.

Ordibehesht 28, 1395 AP — پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل منبع مناسبی برای مدیریان و کارشناسان مدیریت منابع انسانی می باشد تا بطور کامل تجزیه و تحلیل شغل را فرا بگیرند.

دانلود فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل ( J . A . ) ; اسلاید 7 : · میباشد و با نگرش رفتـــاری بمنظــور تـوصیف ، مقایسه ، طبقه بندی و ارزیابی شغل مدیران طراحی شده 

پاورپوینت ارائه کلاسی درس مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی روشهای تجزیه تحلیل شغل ( Job Analysis) در 23 اسلاید به صورت کاملا حرفه ای و بسیار زیبا.

توضیحات پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل:جهت دانلود فایل به سایت توس فایل به نشانی زیر مراجعه نمایید : nicpn.com; اسم فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل 

Esfand 28, 1396 AP — تجزیه و تحلیل شغل فرآیندی است که طی آن ماهیت و ویژگی های هر یک از مشاغل در سازمان بررسی می گردد و اطلاعات کافی درباره آن ها جمع آوری می 

توضیحات. توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد. پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل ( فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ) دارای 26 

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل · لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد. · همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل 

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل ( فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ) · توضیحات · اطلاعات بیشتر 

توضیحات کامل : دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل جهت رشته مدیریت در قالب مدیریت اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

Ordibehesht 10, 1401 AP — تجزیه و تحلیل شغلچگونگی تجزیه و تحلیل شغلشرح و شرایط احراز شغلچگونگی طراحی شغلطراحی شغل در آیندهارزشیابی و طبقه بندی مشاغل.

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل,پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل,پاورپوینت تجزيه ، تحليل و طراحي سيستمها آشنايي با فرايند توليد نرم افزار,تجزیه و تحلیل شغل با دکتر 

ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری 

پاورپوینت در مورد تجزیه و تحلیل شغل (J A ). ۱۲٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. می‌خواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود.

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت. دسته : مدیریت. فرمت فایل : powerpoint. حجم فایل : 167 KB. تعداد صفحات : 22.