دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 28,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد 26 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 7 اردیبهشت


37 هزار تومان 28 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مسئولیت اجتماعی

2-3-1  . مقدمه

2-3-2  . تعریف مسئولیت اجتماعی

2-3-3  . ابعاد مسئولیت اجتماعی

2-3-4  . ایجاد ارزش از طریق مسئولیت اجتماعی.

2-3-5  . تحلیل علمی برنامه­ های دارای دغدغه ی اجتماعی شرکت ها

2-3-6.  . برخی مفاهیم کلیدی مسؤولیت اجتماعی شرکت ها

2-3-7  . مسئولیت اجتماعی شركت ها در ایران و موانع موجود  

2-3-8 . رابطه توسعه ی منابع انسانی در سازمان و مسئولیت پذیری اجتماعی

2-3-9 . انواع مسئولیت پذیری سازمانها

2-4     . پیشینه تحقیق 

منابع

 

 

 

شرکت بزرگ و فرا ملی عمدتاً گزارشاتی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتها را هر ساله منتشر کرده و در دسترس عموم قرار می دهند که در آن با بر شمردن برخی از ضوابط و اصول کاری خود گزارشی از فعالیتهای اجتماعی خود، سرمایه گذاری های اجتماعی خود، مشارکتهای اجتماعی خود را ارایه می دهند. گزارش دهی اجتماعی شركت‌ها روشی برای مدیریت اثر گذار و پذیرش اجتماعی است كه توسط شركت‌ها طرح می‌شود تا رضایت‌مندی ذی‌نفعان گوناگون را در مورد رفتارهای عمومی‌شان تضمین كنند. شرکتها گزارش دهی اجتماعی را بعنوان فرآیند ارتباط اثرات زیست محیطی و اجتماعی فعالیت‌های اقتصادی شركت بر روی گروههای ذی نفع ویژه در بین جامعه و در سطح وسیع آن می بینند. هر ساله نیز موسساتی براساس این گزارشات، شرکتها را از نظر مسئولیت پذیری اجتماعی رده بندی می کنند، در سال 2005 مجله فورچون شرکتها را براساس مسئولیت پذیری اجتماعی و زیست محیطی رده بندی کرده است.  شركت هاى بریتیش پترولیوم، رویال داچ شل و ودافن به عنوان سه شركت نخست دنیا از نظر مسؤولیت پذیرى در قبال مسائل اجتماعى و زیست محیطى معرفى شدند.

 

 

 

به نوعی برای ما مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یعنی چگونه از طریق کسب ‌و‌ کار مسئولانه ایجاد ثروت کنیم. بنابراین رفتارهای تجاری شرکت حوزه کارکنان، مشتریان، پیمان‌کاران، محیط زیست و جامعه را در برمی‌گیرد. بنابراین یک رابطه برنده‌-‌‌ برنده و خلق ارزش مشترک هم برای جامعه و هم برای بنگاه، زیربنای مفهومی موضوع مسئولیت شرکتی است. مسئولیت اجتماعی شركت‌ها بر مسئولیت و پاسخ‌گویی به عنوان پایه و اساس رفتار یک سازمان در اجتماع تاکید دارد و ناظر بر چگونگی کسب‌ و کار مسئولانه همراه با تولید ثروت است. این نیازهای اجتماعی جامعه است که بازارهای اقتصادی را تعریف می کند. بنگاه‏های اقتصادی در قبال کلیه ذی‌نفعان مسئول هستند و ذی‌نفعان مشتری، کارمند، خود سازمان، مصرف‌کنندگان، محیط زیست، جامعه محلی، همسایه‏ها، دانش‌گاه و اقتصاد آن ملت را شامل می‌شود. مسئولیت اجتماعی شركت ها برای حكومت ها جذاب است؛ زیرا آنها را قادر می كند تلاش ها، برنامه ها و سیاست ها را جایگزین، تكمیل و یا قانونی كنند و مكمل نقش سنتی دولت، در تدوین سیاست گذاری اجتماعی كارا باشند (زاپالا، 2003)

 


سوالات احتمالی شما درباره تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد


چطور میتونم فایل تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 28 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Shahrivar 16, 1401 AP — حسابداری, دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت ورد|doc. 120/25 کیلوبایت26 مشخصات محصول دسته حسابداری حجم 120/25 

دانلود تحقیق مسئولیت اجتماعی ابعاد تشکیل دهنده ی آن با فرمت ورد. 2-15 ایجاد ارزش از طریق مسئولیت اجتماعی. 2-16 رهیافت های مسئولیت اجتماعی.

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی isi با ترجمه فارسی "گزارشی از مسئولیت پذیری ما مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یعنی چگونه از طریق کسب‌و‌کار مسئولانه ایجاد 

Shahrivar 27, 1401 AP — نتایج این پژوهش نشان داد که دو بعد مسئولیت پذیری و پویایی بر ارزش ویژه لی و همکاران (۲۰۱۰)، در مقاله خود با عنوان “اثرات مسئولیت اجتماعی 

by M Bagheri · 2020 — توسعه پایدار، فراترکیب، کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی ارزش. های اجتماعی است که کارآفرینان ایجاد می مقاله که با هدف پژوهش همخوانی داشت باقی ماند.20 pages

دانلود مقاله انگلیسی در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت: تعامل در جامعه به همراه ترجمه فارسی در زمینه فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش.

by اسماعیل پور · 2018 — در یک تعریف کلی‌تر، مسئولیت اجتماعی شرکت آندسته روش‌هایی تعریف می‌شود که در آن یک کسب ‌و‌کار به دنبال همسوکردن ارزش‌ها و رفتار خود با ارزش و رفتار ذینفعان مختلف خود است (چاترجی و همکاران، 

دانلود ترجمه مقاله مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت، رضایت مندی مشتری، خوشنامی تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 37 صفحه با فونت ۱۴ B 

دانلود مقاله درباره در نظرسنجی هزاره درباره مسئولیت اجتماعی شرکتها که در سپتامبر سال 1999 انجام شد، آمده است، «از هر سه شهروند، دو نفر مایلند شرکتها از 

با استفاده از مقیاس جدید ، مدیران می توانند تجزیه و تحلیل کنند که آیا درک محیطی کارمندان به رفتار های کارآفرینانه آنها در شرکت اجتماعی کمک می کند. دانلود ترجمه 

دانلود پایان نامه کامل درباره بررسی تاثیر افشای اطلاعات مسئولیت اجتماعی شرکتها بر عملکرد مالی و ارزش شرکتها در قالب نرم افزار WORD تعداد صفحات صد و پنجاه 

مشخصات مقاله ترجمه عنوان مقاله ارزش ویژه برند و قصد استفاده با ایجاد ارزش مشترک: موردی از اینستاگرام در قزاقستان عنوان انگلیسی مقاله Brand Equity and Usage 

مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان -مطالعه موردی شرکت اروم نارین هزینه تلقی نشود و نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و ایجاد فایده و ارزش نماید.

by صبوری خسروشاهی · 2010 — پدیده جهانی‌شدن از بحث‌برانگیزترین مسایل روز جهان به‌شمار می‌رود. پدیده‌ای که در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انسان‌ها نقش