دانلود تحقیق درباره فراشناخت word

دانلود تحقیق درباره فراشناخت word

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 28,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود تحقیق درباره فراشناخت word 18 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت


37 هزار تومان 28 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی فراشناخت با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

هدف از این تحقیق بررسی فراشناخت با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

فراشناخت

مؤلفه های فراشناخت

دانش فراشناختی

تجربه فراشناختی

منابع

 

 

 

یکی از مفاهیم مرتبط با شناخت که به دنبال گسترش روان شناسی شناختی و علم شناخت به وجود آمد فراشناخت است. این مفهوم ابتدا توسط فلاول (1979) ، بکار گرفته شد که به توانایی انسان از نظام شناختی خود و کنترل نظارت بر آن گفته می شود . فرد به توانایی خود بعنوان یک پردازشگر اطلاعات آگاه است و می داند برای رسیدن به یک هدف شناختی دارای چه موانع و محدودیت هایی است و چگونه و با چه تدابیری با محدودیت ها مواجه شود. کاستا ( 1984 ) معتقد است اگر بتوانید از وجود یک گفتگوی درونی در مورد فرایندهای ذهنی خود آگاه  شوید و اگر بتوانید فرایند های تصمیم گیری و حل مساله را بشناسید ، فراشناخت را تجربه کرده اید . بطور کلی فراشناخت آگاهی فرد از دانسته ها و ندانسته های خود را شامل می شود.

 

 

 

 تعاریف مختلفی از فراشناخت ارائه شده است که به درک بهتر آن کمک می کند از جمله : دانش فرد درباره ی فرایندهای شناختی خود و فرایند انجام ، سازماندهی و همانگ کردن مجموعه ای از فرایندها ( فلاول ، 1988 ) تفکر درباره ی شناخت ( برون و دولاچ، 1978 ) ، آگاهی فرد از فرایندها و راهبرد های شناختی اش ( مسترز ، به نقل  از فلاول ، 1988 ) . هر گونه دانش یا فعالیت شناختی که موضوع آن شناخت یا تنظیم شناخت باشد ( فلاول ، 1987 ) و دانش فرد درباره ی فرایند های شناختی و چگونگی کارکرد آنها ( رفوث و همکاران  ،1993 ، ترجمه خرازی ، 1375 ) .

 

 

 

با توجه به تعاریفی که ارائه شد می توان گفت فراشناخت مجموعه دانش و فرایند های است  که کشف های شناختی فرد را نظارت ، هدایت و کنترل می کنند و در واقع به مدیریت  فعالیتهای شناختی می پردازند . برای درک بهتر فراشناخت ضروری است آن را با شناخت مقایسه کنیم.

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره تحقیق درباره فراشناخت word


چطور میتونم فایل تحقیق درباره فراشناخت word رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تحقیق درباره فراشناخت word براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تحقیق درباره فراشناخت word برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت تحقیق درباره فراشناخت word چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 28 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود تحقیق درباره فراشناخت word · هدف از این تحقیق بررسی فراشناخت با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.

تحقیق شناخت و فراشناخت. Word 170 KB 35244 109 مشخص نشده مشخص نشده روانپزشکی - روانشناسی - علوم تربیتی. قیمت قدیم:۱۵,۹۰۰ تومان. قیمت با تخفیف: ۱۰,۰۰۰ تومان.

دانلود مقالات isi انگلیسی درباره فراشناخت با ترجمه فارسی - مقالات الزویر ساینس متن کامل مقاله ISI 7 صفحه سال انتشار : 2016 دانلود فوری ترجمه آماده WORD.

مقاله فراشناخت. دسته: رشته علوم تربیتی. فرمت : word | حجم : 148kb | صفحات : 32 منظور از دانش فراشناختی، دانشی است که فرد درباره ذهن انسان و فعالیت های 

Mordad 13, 1401 AP — دانلود تحقیق فراشناخت. دانش فراشناختی. گرفتن. مشخصات محصول دسته روانشناسی و علوم تربیتی حجم 30/49 کیلوبایت صفحه 18 فرمت docx قیمت 14000 

ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد. در واقع فراشناخت به دانش فرد درباره فرایندهای شناختی خود و چگونگی استفاده 

عنوان: پیشینه تحقیق فراشناخت و درمان فراشناختی فرمت ورد قابل ویرایش تعداد اصطلاح فراشناخت به دانش ما درباره فرايند هاي شناختي خود و چگونگي استفاده بهينه 

فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود، پروژه، مقاله، و. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید، صفحه راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. تمام حقوق این سایت محفوظ است.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فراشناخت مهارت های فراشناختی نظریه های فراشناختی راهبردهای فراشناختی درمان فراشناختی فراشناخت تعریف فراشناخت تاریخچه 

به طور کلی کیفیت حافظه و یادگیری به فراشناخت وابسته است. اصطلاح فراشناخت را اولین بار فلاول در سال 1976 مورد استفاده قرار داد تا با آن دانش شخص را در مورد 

فایل ورد ادبیات تحقیق شامل مبانی نظری و پزوهشی موضوع راهبردهای شناختی و درباره فراشناخت، تعاریف مختلفی ارائه شده است: آگاهی شخص نسبت به فرآیندها و 

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 131 صفحه قسمتی از متن word (..doc) :

مهارتهای فراشناختی و یادگیری:دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارتهای فراشناختی و یادگیری در قالب فایل word قابل ویرایش با منابع فارسی و انگلیسی معتبر.

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد مهارت های فراشناخت و گزارش سمینار و پروژه دانشجویی و تز در مورد مهارت های فراشناخت در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و