پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار

پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 26,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار 81 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 14 اردیبهشت


34 هزار تومان 26 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار

دانلود پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اگر بخواهيم راننده ی خوبی شويم بايد مهارت رانندگی را فرابگيريم. برای نقاش ماهر و نجار خبره شدن بدون تمرين و فراگيری فنون لازم به درجه استادكاری نمی رسيم. پس چطور ممكن است خوب و صحيح زندگی كردن را ذاتاً ياد داشته باشيم؟

كسب مهارت ارتباط مؤثر به ما می آموزد برای درک موقعيت ديگران چگونه به سخنان آنان فعالانه گوش دهيم و چگونه ديگران را از احساس و نيازهای خودآگاه نماييم تا ضمن به دست آوردن خواسته هاي خود طرف مقابل نيز احساس رضايت نمايد. ارتباطی زمانی موثر است که در خلال آن نه بگذاریم حقوق خودمان ضایع شود ،نه اینکه حقوق دیگران را ضایع کنیم.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

برنامه ها و راهبردهای پیشگیری از مشکلات روانی اجتماعی

راهبرد های متمرکز بر محیط

تعریف مهارتهای زندگی

هدف آموزش مهارتهای زندگی

برنامه مهارتهای زندگی

مهارت های ده گانه زندگی

مهارت خودآگاهی

انواع آگاهی از خود

بخش های خود

مهارت همدلی

مهارت های ارتباطی

مهارت ارتباط مؤثر


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار


چطور میتونم فایل پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 26 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



28. 12. 2020 — فایل قابل ویرایش پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار , ورد پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار.

پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار. رفتن به سايت اصلي. دانلود پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx 

16. 11. 2018 — دانلود پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار در 81 اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود را اعمال 

توضیحات کامل : پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار در 81 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. تعریف مهارتهای زندگی. مهارت های ده گانه زندگی.

پاورپوینت مهارت های زندگی مدیریت استرس در خانه و کار. ۲۲٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی. لوکس فایل. اسلام آباد غرب.

استرس. Stress. مهارت کنترل استرس. قرن بيست‌‌و‌‌يکم قرن استرس‌ها سروصدا – آلودگی – ازدحام- بلایای طبیعی- محیط کار-حجم کار. منابع فردی.

دانلود پاورپوینت موقعیت های استرس زا و مدیریت استرس نوع فایل : پاور پوینت / ppt / pptx / powerpoint جهت مدیریت استرس چه راهکاری را به کار خواهید برد؟

عوامل تشدیدکننده فرسودگی شغلی; مقابله با استرس در محل کار; راهکارهای مقابله با استرس; موادغذایی برای کاهش استرس; 5 راه کاهش استرس در زمان مطالعه. مشخصات 

اصول خود مراقبتی در مهارت مدیریت استرس راهکارهای کنترل استرس: البته سارا همچون گذشته وظایف خود را در محل کار و در خانه به خوبی انجام می دهد و به 

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و محیط کار در 81 اسلاید بسیار جامع و کامل مناسب جهت دانشجویان رشته روانشناسی گزیده مطلب:

پاور پوینت مدیریت,پاورپوینت استرس,پاورپوینت مدیریت استرس,تعریف مدیریت استرس های اینترنت,فرافایل,کار در خانه,کار در منزل,کاربرد های اینترنت,کسب و کار 

خرید+پارپوینت مهارت های زندگی مدیریت استرس در خانه و کار+. دانلود,رایگان,دانلود رایگان,خرید دانلود رایگان پارپوینت مهارت های زندگی مدیریت استرس در خانه و کار, 

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل های فشار روانی در محیط کار، هزینه های استرس، عوامل ایجاد کننده استرس .

9. 5. 2016 — پاورپوینت مدیریت استرس به بررسی انواع استرس ها و علائم و راه های مقابله ايجاد استرس – تشخيص استرس در ديگران – مقابله با استرس در محل كار 

پاورپوینت مدیریت استرس,دانلود پاورپوینت مدیریت استرس,مدیریت استرس,مدیریت استرس در محیط کار,مدیریت استرس شغلی,مدیریت استرس مقاله,مدیریت استرس و اضطراب

برای، مدیریت استرس در. مقابله با عالئم و نشانه های استرس در شرایط بحران کار. یاو. نگرانیها. دور. کنید . ✓. وقتی. کار. نمی. کنید. و. در. خانه.

411 بازدید 3 سال پیش. 0:48. پاورپوینت ارتباط استرس با بهداشت روانی مدیریت استرس الزامات محیط کار توسط خانم هدیه یوسف پور خانه آیلتس آفرینش.

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت استرس در 48 اسلاید با فرمت ppt مناسب برای اساتید و دانشجویان روانشناسی با قابلیت ویرایش فایل.

پاورپوینت مدیریت استرس,پاورپوینت استرس در خانه,پاورپوینت علت استرس در خانه,پاورپوینت مدیریت استرس در کار,پاورپوینت استرس در محل کار 

مقابله با استرس در محل كار; برقراري يك ارتباط خوب ایفا کنند، خواسته‌های همکاران، ساختار سازمانی، مدیریت یا رهبری در میزان فشار وارده بر فرد دخیل اند.