پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات

پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات 27 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 6 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت روان شناسی رنگ در تبلیغات

دانلود پاورپوینت روان شناسی رنگ در تبلیغات جهت رشته ی روان شناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست. آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

روان‌شناسی رنگ سیاه

روان‌شناسی رنگ سفید

روان‌شناسی رنگ قرمز

روان‌شناسی رنگ آبی

روان‌شناسی رنگ سبز

روان‌شناسی رنگ زرد

روان‌شناسی رنگ ارغوانی

روان‌شناسی رنگ قهوه ای

روان‌شناسی رنگ نارنجی

روان‌شناسی رنگ صورتی

جایگاه رنگ در تبلیغات

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات


چطور میتونم فایل پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پاورپوینت روانشناسی انواع رنگ و جایگاه آنها در تبلیغات · دانلود پاورپوینت روان شناسی رنگ در تبلیغات جهت رشته ی روان شناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به 

Mordad 9, 1399 AP — مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است. قرمز: هیجان، قدرت، 

Bahman 28, 1400 AP — جایگاه رنگ در تبلیغات رنگ به عنوان یک نماد از مهمترین عناصر ارتباطی و هنری است . انسان ها به کمک رنگ می توانند اشیاء و محیط پیرامون خود را 

Tir 18, 1400 AP — رنگ‌ها بر خریداران تأثیر میگذارند و هر رنگ فهرستی خاصی از ویژگیها را دارد که می‌توانید از آن برای انواع بازاریابی مثل بازاریابی محتوا، چیدن 

پاورپوینت آماده با موضوع روانشناسی رنگ ها و جایگاه آن در تبلیغات و بازاریابی در قالب فایل ppt با 27 صفحه گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت 

Esfand 3, 1395 AP — دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبليغات و برند بررسی دقیق‌ این سایت نشان می‌دهد بیشتر رنگ‌های زمینه آن به رنگ سبز تمایل پاورپوینت 

در حال حاضر شما برای دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن بر تبلیغات وارد سایت ما شدید. برای دریافت محصول بر روی دکمه رنگی دانلود کلیک کنید.

با توجه به قدرت تحریک کنندگی رنگ زرد و قرمز، جای تعجب نیست که نارنجی که ترکیبی از این دو رنگ است از خصوصیات آن ها تبعیت کند. مخلوطی از جسارت رنگ قرمز و خوشبینی 

جایگاه رنگ در تبلیغات. اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات. روانشناسی رنگ سبز. رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است. رنگ سبز، نشانگر آرامش، خوشبختی، سلامتی و 

روانشناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی : تاثیر رنگ در تبلیغات و بازاریابی، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شاید بسیاری از طراحان به آن توجه نداشته باشند.

Mehr 22, 1400 AP — در ادامه ضمن معرفی شخصیت هر رنگ و خصوصیات رفتاری افرادی که آن رنگ را دوست دارند، نکاتی کاربردی درخصوص استفاده از رنگ های مختلف در خانه، 

Esfand 4, 1397 AP — روانشناسی رنگ زرد، رنگ بنفش ، رنگ سبز، رنگ آبی، رنگ قرمز ، رنگ نارنجی، بازاریابی دارد که نقش آن در برخی موارد بسیار تعیین کننده می‌شود.

Tir 24, 1397 AP — ازنظر روانشناسی هم تعابیر مختلف و زیادی درباره آن‌ها وجود دارد. رنگ‌ در بازاریابی و برندینگ هم نقش مهمی دارند. اگر به برند موردعلاقه خود فکر 

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است. قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر 

متخصصان روانشناسی تبلیغات اهمیت زیادی را به رنگ های استفاده شده در کمپین قائل می شوند. هر رنگی نشان دهنده یک چیز متفاوت است و می تواند احساسات خاصی را در مخاطب