پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین

پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین 359 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 اردیبهشت


53 هزار تومان 40 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین

دانلود پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین جهت رشته هوش مصنوعی قالب 359 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

 


عامل: در اصل چيزي است که ابتدا درک مي‌کند و سپس عمل مي‌کند.
در نگرش «قوانين تفکر» تأکيد عمده بر روي استنتاج‌هاي صحيح بوده است.
«مهارت‌هاي شناخت» که براي آزمون تورينگ موردنياز است، براي انجام فعاليت‌هاي منطقي وجود دارند.

 

 

 

 

اسکينر در سال 1975 کتابي در زمينه رفتارگرايان براي يادگيري زبان، با نام «رفتار زباني» منتشر کرد.
نوآم چامسکي بر اساس تئوري خودش يعني ساختارهاي ترکيبي، اين کتاب را تجديد نظر و چاپ کرد. که به اندازه اصل کتاب شهرت پيدا کرد.
تئوري چامسکي بر اساس مدل‌هاي نحوي قرار دارد.

 

 

 


در 1949 دونالد هب، قانون ساده بهنگام‌سازي براي تغيير تقويت اتصالات بين نرون‌ها را تعريف کرد که از طريق آن يادگيري ميسر مي‌گردد.
در زماني که کلود شانون و آلن تورينگ، برنامه بازي شطرنج را نوشتند ، SNARC، اولين کامپيوتر شبکه عصبي در دانشگاه پرينستون توسط مينسکي و ادموندز ساخته شد.
اين کامپيوتر، از 3 هزار تيوپ مکشي و مکانيزم خلباني خودکار اضافي که مربوط به بمب‌افکن‌هاي B24 مي‌باشد براي شبيه‌سازي شبکه 40 نروني استفاده کرد.

 

 

 


فهرست مطالب
AI چیست؟‌
تاریخچه هوش مصنوعی
عامل‌های هوشمند
حل مسائل توسط جستجو
روش‌های جستجو آگاهانه
تئوری بازی
عامل‌هاییکه به طور منطقی استدلال می‌‌کنند
منطق مرتبه اول
استنتاج در منطق مرتبه اول
برنامه‌ریزی
عدم قطعیت


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین


چطور میتونم فایل پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 40 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



توضیحات کامل : دانلود پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی: رهیاتی نوین جهت رشته هوش مصنوعی در قالب 359 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش.

دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین جهت رشته کامپیوتر در قالب 359 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین تالیف راسل و نورویگ ترجمه رهنمون و هماوندی · پیگیری قیمت · نمودار قیمت · اشتراک گذاری 

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعی رهيافتی نوين راسل و نورويگ. ۴۵٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. می‌خواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟

Farvardin 18, 1401 AP — خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهیافتی نوین. در فایل حاضر پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهیافتی نوین ارائه می گردد.

پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین، مولف راسل و نورویگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی، در قالب ppt و در 360 اسلاید، قابل ویرایش، .

Dec 11, 2021 - خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهیافتی نوین در فایل حاضر پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهیافتی نوین ارائه می گردد. نمونه ای از اسلایدها.

پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین، مولف راسل و نورویگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی، در قالب ppt و در 360 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ده فصل.

این فایل حاوی مطالعه کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین، مولف راسل و نورویگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۳۵۹ اسلاید قابل 

***1. نام کتاب : هوش مصنوعی رهیاتی نوین. مولف : راسل و نورویگ. مترجم : رامین رهنمون آناهیتا هماوندی. ***2. AI: به طور رسمی در سال 1956 مطرح شده است.

نام کتاب : هوش مصنوعی رهیاتی نوین. مولف : راسل و نورویگ. مترجم : رامین رهنمون آناهیتا هماوندی. فصل دوم: عامل‌های هوشمند. فصل سوم: حل مسائل توسط جستجو.

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهيافتي نوين، راسل و نورويگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی، در قالب ppt و در 359 اسلاید، قابل ویرایش 

دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی مترجم ، و مولف کتاب : راسل و نورویگ در ۳۶۰ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.

Farvardin 18, 1397 AP — هوش مصنوعی: رهیافتی نوین کتابی‌ست از استوارت جی راسل و پیتر نورویگ که به عنوان یکی از منابع اصلی درس هوش مصنوعی دردانشگاه های سراسر دنیا 

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب هوش مصنوعي رهيافتي نوين، مولف راسل و نورويگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی، در قالب ppt و در 359 اسلاید، قابل ویرایش، 

Tir 15, 1398 AP — پاورپوینت هوش مصنوعی که در اختیار شماست از کتاب “هوش مصنوعی رهیاتی نوین” نوشته “راسل و نورویگ” گرفته شده است. این پروژه در ۳۶۰ اسلاید، هوش 

Farvardin 30, 1400 AP — دانلود پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی رهیاتی نوین راسل و نورویگ. تعداد اسلاید : ۳۶۰. جامع و کاربردی. قابل فهم و روان. به صورت حرفه ای و رنگی.

در این بخش کتاب هوش مصنوعي رهيافتي نوين، مولف راسل و نورويگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی با فرمت پاورپوینت در 359 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما 

Aban 23, 1397 AP — این فایل حاوی مطالعه کتاب هوش مصنوعی رهیافتی نوین، مولف راسل و نورویگ، مترجم رامین رهنمون و آناهیتا هماوندی می باشد که با فرمت پاورپوینت در