پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد

پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد 13 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 16 اردیبهشت


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها و جداسازی مواد

دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها و جداسازی مواد در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اولیای محترم می توانند جهت کسب آمادگی برای یادگیری بهتر فرزندانشان از این فایل آموزشی در منزل استفاده نمایند. آموزش های ارائه داده شده در این فایل کاملاَ مطابق متن درس می باشد.

 

 

 

این پاورپوینت به طرح درس و تدریس پاورپوینت علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها و جداسازی مواد در قالب 13 اسلاید می پردازد . فایل روی هر دستگاهی به راحتی قابلیت اجرا را دارد.
شما والدین محترم برای فرزند دلبندتان و معلمین عزیز برای ارئه مباحث در کلاس حضوری و آنلاین می توانید برای آموزش و یادگیری هر چه سریع تر و البته کاربردی از این پاورپوینت که در سایت فایلینا گذاشته شده، استفاده کنید.


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد


چطور میتونم فایل پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت آموزش فصل 1 علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط و جداسازی مواد چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها: