پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 26,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سهشنبه 6 آذر
34
هزار تومان
26
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
امروزه رابطه با مشتری یکی از مهمترین عوامل در پی ریزی هسته رقابت پذیری بنگاهها شناخته می شود و در راستای تحقق این امر بنگاههای امروزی به سمت استفاده از سیستمهای اطلاعات سازمان و در راس آن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری روی آورده اند.
این پروژه ضمن بیان اهمیت مقوله مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه تعاریفی از این ابزار و ضرورتهای استفاده از آن در شرکتها٬ عوامل مشوق بنگاهها به سمت استفاده از این سیستم را بیان می کند. همچنین به توضیح تغییرات ایجاد شده در سازمان در نتیجه استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد.
در ادامه با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن موضوع ٬انواع فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد سیستم به طور مفصل تشریح شده ٬چند نمونه از فروشندگان اصلی CRM معرفی گردیده و پیش نیازهای لازم جهت بستر سازی و پیاده سازی سیستم در بنگاههای اقتصادی و سازمانهای دولتی بیان گردیده است. در آخر به تشریح کامل نرم افزار Sage Accept CRM محصول کمپانی Sage پرداخته می شود.
عنوان:
● به نام خدا
فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
*
● فهرست
● چکیده
● مقدمه
● مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری
● اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
● ضرورت به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری
● ضرورت به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری-ادامه
● محرک های توجه به CRM
● تغییرات سازمانی در نتیجه استفاده از CRM
● تغییرات سازمانی در نتیجه استفاده از -CRMادامه
● عوامل مهم در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
● عوامل مهم در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری- ادامه
● چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری
● چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری- ادامه
● انواع فناوری مدیریت ارتباط با مشتری
● انواع فناوری مدیریت ارتباط با مشتری- ادامه
● اصول CRM
● فروشندگان اصلی CRM
● بررسی نرم افزار Sage Accept CRM
● بررسی نرم افزار Sage Accept CRM -ادامه
● نتیجه گیری
سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
چطور میتونم فایل پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 26 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روشی مناسب، سریع و قابل انعطاف به شمار می آید. این نرم
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژی ها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش
استراتژی ارتباط با مشتری,پاورپوینت CRM,پاورپوینت رضایت مشتری,پاورپوینت فرآیند ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده سازی سیستم مدیریت
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM - به نام خدا مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) مقدمه: اینترنت قدرتمند ترین رسانه ی مدیریت ارتباطات مشتری د
کاربران گرامی محتوای فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در قالب فایل ppt و در حجم 73 اسلاید با کیفیت عالی تهیه و تنظیم شده است.
مقدمه مشتری و بازار مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف ضرورت ها اهداف مزایا فرآیند پیاده سازی پیش نیازها و شرایط لازم برای اجرا، زیر ساخت های مورد نیاز و
پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----اسلاید 1 :تکنولوژی اطلاعات به طور چشمگیری فرآیند های كسب و كار را تغییر داده است. اینترنت قدرت چانه زنی مشتریان را نسبت به
انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری. معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری. مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM. تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری. فرآیند
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. تعریف
Bahman 20, 1400 AP — پاورپوینت آماده فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری شامل 41 صفحه و عناوین مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری چکیده، مقدمه میباشد.
Mordad 17, 1395 AP — فرآيند مديريت ارتباط با مشتري. شناسايي مشتريان سازمان. جذب مشتري. رتبه بندي مشتريان. انواع فن آوری CRM. اتوماسيون بازاريابي سازمان: (EMA).
مدیریت ارتباط با مشتری CRMدانش جلب و نگهداري مشتريان و ارتقای رضایت به وفاداری به منظور كسب سودآوري بيشتر است خدمات مشتری ، ارتباطات.
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا پاورپوینت CRM با هدف آشنایی بهتر علاقه مندان به این حوزه ، و با سرفصل های زیر تدوین شده است . تعادا اسلاید ها : 53.
پاورپوینت در مورد مدیریت فرآیندها و ارتباط با مشتریان. ۲۵٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزانترین فروشنده. میخواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود.
روش صحیح برای مطالعه «مدیریت ارتباط با مشتری»، فرایندی میباشد که در آن همه بخشهای اطلاعات فرآیند تصمیمگیری رفتارمصرفکننده; مدل جامع رفتار مصرف کننده
دلایل شکست و عوامل کلیدی موفقیت. مراحل رشد و تکامل CRM در سازمان ها. مدل استقرار زنجیره ارزش CRM. چه کسانی مخاطبین مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش هستند؟
دانلود پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش. امروزه رابطه با مشتری