پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن

پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن 65 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 17 اردیبهشت


66 هزار تومان 50 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن، در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بافت های عضلانی قلب، فعالیت الکتریکی قلب، هدایت ایمپالس ها، ثبت حوادث الکتریکی، اشتقاق، الکتروکاردیوگرام (ECG-EKG)، تحلیل الکتروکاردیوگرام

دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن، در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

 بافت های عضلانی قلب

 فعالیت الکتریکی قلب

 هدایت ایمپالس ها

 ثبت حوادث الکتریکی

 اشتقاق

 الکتروکاردیوگرام (ECG-EKG)

 تحلیل الکتروکاردیوگرام

 

قسمتی از متن:

الکتروکاردیوگرام در فیبریلاسیون دهلیزی:

در فیبریلاسیون دهلیزی تعدادی امواج کوچک دپولاریزاسیون در تمامی جهات سیر می کنند. از آنجایی که این امواج ضعیف بوده و اغلب قطبیت مخالف دارند، یکدیگر را خنثی می کنند.

در فیبریلاسیون دهلیزی، یا موج P ثبت نمی شود و یا موجی کوچک و با فرکانس بالا ثبت می شود.

کمپلکس های QRS-T وجود دارند اما توالی زمانی آنها نامنظم است.

از آنجا که ایمپالس های فیبریلاسیون در دهلیزها سرعت زیادی دارند، معمولا بطن ها با سرعت زیاد (125 تا 150 بار در دقیقه) تحریک می شوند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن" می باشد که در حجم 65 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن


چطور میتونم فایل پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پاورپوینت فیزیولوژی قلب (الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن) در 65 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. مقدمه. بافت های عضلانی قلب.

Dey 8, 1399 AP — فایل قابل ویرایش پاورپوینت فیزیولوژی قلب (الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن) , ورد پاورپوینت فیزیولوژی قلب (الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن)

پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن. ۲۵٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. می‌خواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود.

پاورپوینت الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن 64 اسلاید · شروع مرحله ی دپلاریزاسیون در گره SA (پتانسیل پیش آهنگ) · سلولهای اطراف گره SA و گره AV نیز با سرعت دپولاریزاسیون 

توضیحات کامل : پاورپوینت فیزیولوژی قلب (الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن) در 65 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. مقدمه. بافت های عضلانی قلب.

دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن،- در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:+علوم پزشکی|پاورپوینت فیزیولوژی قلب: 

Mehr 19, 1400 AP — پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن، در قالب ppt و در 

تکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن. قیمت, 27,500 تومان. نام (اختیاری). نام خانوادگی (اختیاری). ایمیل (لازم)

electrocardiograph. است. این لغت در بعضی کشورها. EKG. نامیده می. شود. الکتروکاردیوگراف دستگاهی است که جریانات الکتریکی قلب را از طریق الکترودهایی که.

پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن علوم پزشکی دریافت پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن دسته بندي : علوم پزشکی » پزشکی 

Ordibehesht 4, 1399 AP — پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن دانلود پاورپوینت با موضوع فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن ، در قالب ppt و در 

فهرست مطالب مقدمه بافت های عضلانی قلب فعالیت الکتریکی قلب هدایت ایمپالس ها ثبت حوادث فیزیولوژی قلب الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن مهدیه کریمی لاخانی دانشجو 

هاي مختلف سيستم هدايتي قلب به شرح زير است: بر اساس يك خصوصيت فيزيولوژيك، هر كدام. از اين قسمت نحوه فعاليت الکتريکي قلب توسط دستگاه الکتروكارديوگرام.

ریتم طبیعی قلب چون از گره سینوسی منشاء. می. گیرد، ریتم نرمال سینوسی نامیده. می. شود. کاغذ الکتروکاردیوگرام. امواج الکتریکی قلب توسط دستگاه الکتروکاردیوگراف 

سرعت‌های ذاتی بخش‌های مختلف سیستم هدایتی قلب به شرح زیر است: بر اساس یک خصوصیت فیزیولوژیک، هر کدام از این قسمت‌ها که با سرعت بیشتری ضربان تولید کند، 

6.4 هزار بازدید 9 سال پیش. 1:08. پاورپوینت آماده فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون 1:08:55. فیزیولوژی_جلسه پانزدهم (فیزیولوژی قلب و عروق؛ ثبت و تحلیل ECG).

الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن فیزیولوژی قلب مهدیه کریمی اشتقاق الکتروکاردیوگرام ( ECG-EKG ) - PowerPoint PPT Presentation 

پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن -دانلود فوری پاورپوینت فیزیولوژی قلب: الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن دانلود پاورپوینت فیزیولوژی قلب: 

فهرست مطالب : فیزیولوژی قلب عضله قلبی عصب گیری قلب خونرسانی قلب هماهنگی و تنظیم ضربان قلب توالی تحریکها پتانسیل های عمل قلبی الکتروکاردیوگرام

Mehr 3, 1393 AP — فیزیولوژی قلب. الکتروکاردیوگرام و تحلیل آن. مهدیه کریمی لاخانی دانشجو مهندسی پزشکی. استاد مربوطه: دکتر رضا لشگری. آبان 92. فهرست مطالب.