پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر

پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر 33 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 28 اردیبهشت


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر Kangaroo Mother Care

دانلود پاورپوینت Kangaroo Mother Care جهت رشته ی پزشکی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مراقبتي است كه در آن نوزاد نارس و كم وزن در تماس پوستي بر روي سينه مادر حمل مي شود تا بتواند به شرايط پايدار نوزاد سالم و ترم برسد . اين روش براي نوزادن نارس و ترم است .

 

 

 

فهرست مطالب

KMC  چيست و اهميت آن؟

ويژگيهای اصلی KMC

دو متغير اصلی در انجام KMC

تغذيه با شير مادر و KMC

KMC و علائم حياتی

KMC و فشار روحی مادر

حضور مادران در مراقبت KMC  و نظر كادر درمانی

نكات مورد توجه تيم بهداشتی

امكانات ، تجهيزات ،تمهيدات

نيازهای مادر

حمايت كيسه ای

پوشش نوزاد

و....


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر


چطور میتونم فایل پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر. رفتن به سايت اصلي. دانلود پاورپوینت Kangaroo Mother Care جهت رشته ی پزشکی در قالب 33 اسلاید و با 

فایل موجود با عنوان پاورپوینت مراقبت آغوشی از نوزادان نارس توسط پدر و مادر از سایت قابل دانلود است. در ضمن، این فایل 33 صفحه دارد و با فرمت pptx می باشد.

تغذیه با شیر مادر; کنترل حرارت و متابولیسم، جلوگیری از هیپوترمی شامل پرستاران، ماماهای شاغل در بخش نوزادان، NICU، زایمان و پست پارتوم; والدین نوزاد.

مادر، پدر و خانواده مي بايست توسط پزشك، پرستار، ماما و کادر درمان مورد حمايت قرار مراقبت آغوشي در بيمارستان شروع مي شود و سبب ترخيص زودتر نوزاد نارس از 

اهداف و عملیات اجرایی برنامه مراقبت آغوشی مادر و نوزاد مراقبت از نوزاد نارس; ایجاد یک تیم مراقبتی با حضور والدین به منظور مراقبت خانواده محور و مؤثرتر 

Khordad 24, 1400 AP — بررسی‌های یک مطالعه نشان داد که مراقبت کانگورویی و ماساژ نوزادان نارس بستری در بخش مراقبت‌های ویژه توسط مادران، باعث کاهش اضطراب مادران و 

ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﺎ ﻭﺯﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻛﻢ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﻮﻟﺪ very LBW -c ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺁﻣﺪﻩ ﻭ ﻳﺎ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ ﺑﻪ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ ﺩﺭﻣﺎﻧﻰ ﺩﺳﺘﺮﺳﻰ.

ﮐﺴﺐ ﻣﻬﺎرت ﻻزم. آﻣﻮزش ﻣﺰاﯾﺎي ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﺮ ﻣﺎدر ﺑﺎﯾﺪ از ﻧﯿﻤﻪ دوم ﺑﺎرداري ﺷﺮوع و ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ. ﭘﺲ از زاﯾﻤﺎن ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﮐﺮدن و آﻣﻮزش ﻧﺤﻮه ﺻﺤﯿﺢ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻧﻮزاد ﺑﻪ ﭘﺴﺘﺎن.

ملاقات با خانم مریم اللهوردی مادر نوزاد نارس 31 هفته 1200 گرمی: رها,اپ جدید سامسونگ صدای آموزش والدین آتیه رفتار خوانی نوزاد نارس در طی مراقبت آغوشی.

پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----اسلاید 1 :کلیات و تاریخچه KMC در ایران و جهانمراقبت کانگورویی در حال حاضر به عنوان یک روش موثر در مراقبت از نوزادان در 

Esfand 7, 1397 AP — نوزاد نارسی که با مراقبت پدرش ۱۰۰ روز اول زندگی اش را بر روی سینه او گذراند و زنده ماند 26.02.2019, اسپوتنیک ایران.

مراقبت کانگرويي بر حسب تمايل و توانايي هر مادر در بخش مراقبت ويژه در کنار تخت نوزاد انجام مي شد. نمونه گيري به صورت تمام شماري و در دسترس بوده است. متوسط افزايش 

مراقبت آغوشی مادر و نوزاد Kangaroo Mother Care) KMC) بیمارستان برای تمامی مداخلات قابل انجام توسط والدین دستور العمل واضح و شفاف داشته باشد.

by L Valizadeh · 2021 — مـادران در امـر مراقبـت آغوشـی از نـوزاد نـارس مـی باشـد. مطالعـه حاضـر بـا هـدف ارتبـاط بیـن مراقبـت آغوشـی مادرانـه و پیامدهای. نـوزادان نـارس مـی باشـد.