دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق

دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق 501 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 17 اردیبهشت


57 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق

دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق جهت رشته کامپیوتر در قالب 501 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 


معماری کامپیوتر دانش طراحی مفهومی و شناخت اجزای رایانه است. عنوان یکی از گرایش ‌های رایانه است. در این گرایش با اجزای داخلی رایانه که مراحل انجام یک دستور را بر عهده دارند و چگونگی کار آن‌ها آشنا می‌شویم. در این گرایش واحد کنترل مرکزی و حافظه به عنوان دو بخش اصلی رایانه معرفی می‌شوند و در ادامه به بررسی ارتباط آن‌ها و ساختار درونی آن‌ها می‌پردازند. برای درک موضوعات مطرح شده در این گرایش آشنایی با مبحث مدارهای منطقی لازم و ضروری است.

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
بازنگری کلی
کارایی
مجموعه دستورالعملها
محاسبات کامپیوتر
ماشین های تک چرخه ای
خط لوله ای
سیستم های حافظه (RAM , Caches , Virtual Memory)
سوپر اسکالر (Superscalar/VLIW) و چند پردازنده ها
مباحث دیگر


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق


چطور میتونم فایل پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق جهت رشته کامپیوتر در قالب 501 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق جهت رشته کامپیوتر در قالب 501 اسلاید و 

Dey 14, 1400 AP — دانلود ppt کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق جهت رشته کامپیوتر در قالب 501 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

دانلود کتاب معماری کامپیوتر مجتبی پور محقق. نویسنده: مجتبی پور محقق. تعداد صفحه: ۵۱۰. حجم فایل: ۷٫۵ مگابایت. فرمت کتاب: PPT. پسورد: dlbook.net.

Shahrivar 26, 1395 AP — جهت دانلود هر یک از فصل های کتاب “طراحی و معماری کامپیوتر(تلاقی سخت افزار/نرم 37, معماري كامپيوتر, پور محقق, powerpoint · zip file.

دانلود جزوه پاورپوینت معماری کامپیوتر مجتبی پور محقق برای دانلود به ادامه مطلب برید. ادامه نوشته. برچسب‌ها: جزوات مهندسی برق.

دانلود و اشتراک نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور، پاورپوینت، کارآموزی، تحقیق، پایان نامه و خرید و فروش کتابهای درسی و کمک درسی پیام نور به صورت 

دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو پاورپوینت معماری 

در این بخش از سایت آغازه یک جزوه دستنویس خلاصه کتاب ماریس مانو کتاب معماری کامپیوتر را جهت دانلود قرار می دهیم این جزوه فصلهای ۴٫۵٫۶٫۷٫۸٫ و قسمتی از فصل ۱۱ را 

دانلود پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر از پورمحقق پاورپوینت کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو پاورپوینت معماری 

دانلود جزوه معماری کامپیوتر یکی از فایل های ارجاعی ارائه شده در لاین 25 | بانک جامع فایل درسی و آموزشی است؛ مولف: نامشخص ( تهیه کننده: مجتبی پور محقق ).

دانلود جزوه معماری کامپیوتر پور محقق: مقدمه: کتاب معماری کامپیوتر مجتبی پور محقق به زبان فارسی را برای شما دانشجویان علاقه مند درس معماری کامپیوتر آماده 

دسته: پاورپوینت فنی و مهندسی, دانلود پاورپوینت, گوناگون معماری (از دیدگاه معمار),مراحل در سازماندهی کامپیوتر,انضباط در معماری,عوامل در معماری کامپیوتر,.

جزوه ۱۰۰ تست سیستم عامل پارسه ( البته برای کارشناسی که بعضی سرفصل ها یکی با ارشد – در کل بد نیست ) دانلود معماری کامپیوتر / پور محقق / دانلود کتاب .

محصولات با کلمه کلیدی پاورپوینت معماری کامپیوتر چیست. پاورپوینت آموزش و بررسی معماری کامپیوتر. توضیحات بیشتر 11000 تومان · دانلود پاورپوینت کتاب معماری