پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران

پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 21,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران 20 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 28 اردیبهشت


28 هزار تومان 21 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران

دانلود پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

در دوره جديد تشکيل هيئت مديره انجمن ( سال 84 ) و پيرو بحثهای انجام شده در مجمع عمومی، موضوع بررسی سازمان کلی انجمن و فعال کردن انجمن به نحوی که به شکوفا شدن هرچه بهتر اهداف فوق الذکر منجر شود پرداخته شد. کاستی ها و نقاط قوت و ضعف سازمان فعلی انجمن و راه های فعال کردن هر چه بيشتر آن بطور جمعی به بحث گذاشته شد.

 


 از مسايلی که در اين مباحث مورد اتفاق جمع قرار گرفت لزوم تجديد سازمان و سازماندهی بهتر انجمن بصورتی است که بتوان از نيروها و پتانسيل های موجود به بهترين نحو استفاده نمود.

 

 


عنوان:
● متن تصمیمات گروه

بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ایران

مصوب هیئت مدیره انجمن قلب و عروق ایران
● Iranian Heart Association “Organization Chart”
● کمیته بررسی تجدید ساختار
● روش اجرایی بازسازی ساختار انجمن
● اهداف شاخه های تخصصی
● سازمان شاخه ها:
● مجمع عمومی
● هیئت مدیره شاخه تخصصی
● وظایف شاخه ها
● تحلیل وضع موجود
● تحلیل و ترسیم وضع ایده آل
● تعیین استراتژیهای دست یابی به وضعیت ایده آل
● الگوی فعالیت شاخه
● فرایند آغازین تشکیل شاخه های تخصصی
● وظایف هیئت های سه نفره
● نحوه اجرای انتخابات
● هیئت مدیره شاخه تخصصی
● فرایند تشکیل ارگانهای انجمن:


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران


چطور میتونم فایل پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 21 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Ordibehesht 31, 1401 AP — مشخصات محصول دسته پزشکی حجم 109/82 کیلوبایت صفحه 20 فرمت pptx قیمت 8000 تومان پرداخت آنلاین و دانلود ,2010982 |pptx پزشکی+پاورپوینت بازنگری 

دانلود پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش.

پاورپوینت فیزیولوژی قلب و عروق ppt. رفتن به سايت اصلي. دانلود پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت 

Farvardin 21, 1401 AP — پاورپوینت انجمن قلب و عروق ايران و روش اجرايی بازسازی ساختار انجمن مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 24/17 کیلوبایت صفحه 20 فرمت pptx قیمت 

پاورپوینت انجمن قلب و عروق ايران و روش اجرايی بازسازی ساختار انجمن در دوره جديد تشکيل هيئت مديره انجمن ( سال 84 ) و پيرو بحثهای انجام شده در مجمع عمومی، موضوع 

پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران - پزشکی - pptx. فهرست مطالب. دانشجوی عزیز، در این قسمت فهرست عناوین موجود در این صفحه را ملاحظه می‌فرمایید.

Ordibehesht 20, 1401 AP — دانلود فوری پاورپوینت بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ایران جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx.

پاورپوینت انجمن قلب و عروق ايران و روش اجرايی بازسازی ساختار انجمن; دانلود در 20 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات20حجم24/176 کیلوبایت فرمت فایل 

پاورپوینت متن تصميمات گروه بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ايران مصوب هيئت مديره انجمن قلب و عروق ايراندانلود.

فایل اساسنامه انجمن: [دریافت]. تعداد اعضای تائید شده انجمن: ۱۶۵ نفر. تعداد اعضای در انتظار تائید انجمن: ۷۱ نفر. انجمن علمی قلب و عروق ایران.

بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ايران مصوب هيئت مديره انجمن قلب و عروق کميته بررسی تجديد ساختار ارتقاء سطح سلامت قلبی ـ عروقی در زمينه تخصصی مربوطه.

دانلود پاورپوینت با موضوع آناتومی و فیزیولوژی قلب و عروق ، با فرمت ppt و در 26 اسلاید پاورپوینت انجمن قلب و عروق ايران و روش اجرايی بازسازی ساختار انجمن.

Related posts: دانلود پاورپوینت برنامه استراتژیک مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور · دانلود پاورپوینت بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ایران 

دانلود پاورپوينت معاینه فیزیکی سیستم قلب و عروق تعداد اسلايد 45 اسلايد (متنتصوير) زبان فارسي فرمت PPTX قابل اجرا پاورپوینت ساختار انجمن قلب و عروق ایران.

Aban 1, 1393 AP — انجمن قلب و عروق ايران. متن تصميمات گروه بازنگری ساختار انجمن قلب و عروق ايران مصوب هيئت مديره انجمن قلب و عروق ايران.

در این مقاله از دکتر مهرداد طاهریون متخصص قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی و اینترونشن اصفهان می خواهیم مطلبی راجع به تفاوت سنکوپ با ایست قلبی برای شما 

بازآموزي مدون بيماريهاي قلب و عروق. انجمن پزشكان عمومي ايران, محمودي ، محمد جعفر, ارزيابي بيمار قلبي ، درد قفسه سينه, 5/6/1388 سخنرانی, مدرس.

انجمن علمی پرستاران قلب ايران Iranian Cardiac Nurses Society.

دکتر نادر افشاری متخصص قلب و عروق دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران IUMS هستند و دوره تخصص خود را در دانشگاه جندی شاپور گذرانده اند. ایشان متخصص در زمینه