پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 27,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری 16 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 23 آبان


36 هزار تومان 27 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 16اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و ویرایش
 

 

 

مقدمه:

نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .
ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند.

 

 

فهرست:
افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی  ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری


چطور میتونم فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 27 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری روشی مناسب، سریع و قابل انعطاف به شمار می آید. این نرم 

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM. ناشر: پایگاه مدیریت ایران. فايل‌ها: دانلود 2.08 MB دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM 

در این پاورپوینت بازاریابی سعی شده تا نیاز آموزشی علاقه مندان و صاحبان کسب و کار و همچنین دانشجویان برای ارائه های بازاریابی با تعریف و تشریح دقیق مطالب مدیریت 

پیاده سازی سیستم CRM در سازمان دلایل حرکت سازمان‏ها به سوی سرمایه‌گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد فنی CRM انواع سیستم های CRM مدیریت چرخه حیات مشتری

دانشجویا و محققان برای ارائه محتوای آموزشی خود نیاز به نمونه های موردی پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دارند تا بتوانند ارائه تاثیرگذارتری داشته باشند.

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که در اقتصاد جهانی امروز، سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این 

Ordibehesht 4, 1393 AP — این پاوپوینت بیشتر برای دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و درس مهندسی نرم افزار ارائه شده است. این پاورپوینت CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در دیگر 

Dey 3, 1399 AP — پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) که با نام مخفف CRM نیز شناخته می شود. یک پاورپوینت مناسب برای ارائه 

پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري CRM دارای 73 اسلاید می باشد . دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری.

پاورپوینت فصل چهارم ابعاد و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری کلیه اهداف بر روی یک هدف نهایی « ساختن خشنودی مشتریان است » متمرکز شده، رونق کسب وکار در دستان 

شیوه‌نامه ارتباط با مشتریان، پکیجی شامل شیوه‌نامه آموزشی دیجیتالینگ + قالب خام این شیوه‌نامه به صورت پاورپوینت برای ایجاد تحول در سازوکار ارتباط با تمام 

بخشی از متن پاورپوینت مزایای مدیریت ارتباط با مشتری * کاهش هزینه بازاریابی و فروش *شناسایی الگوی مصرف مشتری *افزایش مشتریان وفادار * جذب آسان تر مشتریان

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رایگان,سمینار آنلاین 

Òعناصر تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتری. Ò1-عامل انسانی در درگاه های ارتباطی. Ò2-فرایندها و ساختارهای مشتری گرایانه. Ò3-فناوری. y جهت گيري فروش.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژی‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی 

مشتری کیست ؟ وابستگی سازمان به مشتری چرا ؟ سازمان چه موقع به «مدیریت ارتباط با مشتری نیاز پیدا میکند؟ یک استراتژی ؟ در سازمان شما چه صدایی شنیده میشود؟