دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری 16 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 16 اردیبهشت


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

تاریخچه فضای اداری :
سیستم سازماندهی اداری اولین بار در مصر ایجاد گردید . دولت جهت کنترل امور زیربنایی عمومی و راه های ارتباطی خصوصا عبورومرور از رود نیل نیازمند وضع مقررات و ایجاد تشکیلات اداری بود.
به تدریج با پیشرفت جوامع و گسترش فعالیت های گوناگون اجتماعی ضرورت ایجاد قوانین و سازماندهی در این جوامع امری اجتناب ناپذیر شد و رفته رفته ادارات دولتی و خصوصی شکل گرفت. نظر عموم بر این است که تاریخ ظهور ساختمان های اداری بزرگ به اوایل قرن 19 در اروپا و امریکا بازمی گردد.

مبلمان اداری:
تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ،تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری ، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد.
فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یاایستاده ، مبنایی برای محاسبه حداقل فاصله بین میزها و میز تحریرها است. صندلی ها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند.
استانداردهای فضایی از یک استفاده کننده تا دیگری متغیر است. با این وجود یک حداقل فضای غیر قابل کاهش برای اثاثیه لازم است.

سیرکولاسیون :
سهولت در رفت آمد پرسنل و مراجعین یک اداره یکی از مهم ترین مسائل پیش روی طراح است که عدم توجه به آن باعث تداخل مسیرها و سردر گمی مراجعین می شوداز طرفی امنیت اداره را به مخاطره می اندازد. در ساختمان هایی که جمعیت فراوانی از آنها استفاده می کنند ،تحلیل ایاب و ذهاب و امنیت بسیاری برخوردار است در این رابطه باید مسیرهای ایاب و ذهاب افقی و عمودی به دقت مورد مطالعه قرار گیرد و بررسی شود که چه گروه هایی از افراد در بین چه طبقاتی رفت و آمد می کنند. باید توجه داشت بخش هایی که مراجعین بیشتری دارند باید در محلی قرار گیرند که مراجعه کننده از هنگام ورود تا رسیدن به محل مورد نظر مسیر کوتاه ،مستقیم و مناسبی را طی نماید. 

 

 

 

فهرست مطالب:
تاریخچه فضای اداری
مبلمان اداری
سیرکلاسیون اداری
اتاق کنفرانس
ابعاد احتمالی میز
منابع


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری


چطور میتونم فایل پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دید کلی :پاورپوینت ضوابط طراحی فضاهای اداری شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در برای خرید و دانلود این فایل روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت “اطلاعات بیشتر” را ملاحظه نمائید. دانلود پروژه. دسته: کاربری تجاری ، اداری وتفریحی. برچسب: اداری, 

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش. تاریخچه فضای اداری : سیستم سازماندهی اداری اولین 

پاورپوینت ضوابط طراحی فضاهای اداری شامل ۳۶ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم 

سرانه و ریز فضاهای فضاهای اداری از ویژگی های پاورپوینت می باشد. طبق ماده 23 قانون برنامه و بودجه کشور همه ی ساختمانهای اداری داری 5 دسته فضا و 10 رده شغلی هستند 

Bahman 3, 1396 AP — دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری. تاریخچه فضای اداری : سیستم سازماندهی اداری اولین بار در مصر ایجاد گردید . دولت جهت کنترل امور زیربنایی 

فهرست مطالب پاورپوینت: مساحت فضاها در ساختمان نظام مهندسی; تعاریف پایه; فضاهای ساختمان های اداری; گروه 1 (فضاهای اصلی); گروه 2 (فضاهای وابسته 

ضوابط فضاهای اداری سیستم سازماندهی اداری اولین بار در مصر ایجاد گردید . دولت جهت کنترل امور زیربنایی عمومی و راه های ارتباطی خصوصا عبورومرور از رود نیل نیازمند 

نقشه ها و مبلمان های اداری مخصوص طراحی ساختمان اداری و نظام مهندسی با فرمت dwg.سرانه و ریز فضاهای فضاهای اداری از ویژگی های پاورپوینت می باشد.وب سایت معماری 

فهرست مطالب : ساختمانهای اداری. گرایش و معیارها. مفاهیم ساختمانی در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰. اصول گونه شناسی. مفاهیم ساختمانی در دهه ۱۹۸۰-۱۹۹۰. محاسبات تقسیمات فضا.

پروژه پاورپوینت ضوابط و استانداردهای ساختمان اداری. فهرست: فضای اداری. تحولات در ساختار طراحی. تحولات در عملکرد. تحول در فناوری و شکل. تحول در طراحی داخلی.

نظر عموم بر این است که تاریخ ظهور ساختمان های اداری بزرگ به اوایل قرن ۱۹ در اروپا و امریکا بازمی گردد. مبلمان اداری; سیرکلاسیون; اتاق کنفرانس. دانلود مستقیم از 

ضوابط و استانداردهای طراحی بیمارستان | یک پاورپوینت جامع شامل: ضوابط عمومی، برنامه فیزیکی، الگوهای طراحی، ضوابط فضای مالی و اداری. ضوابط فضاهای پشتیبانی 

Dey 9, 1399 AP — برای دانلود دانلود دانلود دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی فضاهای طراحی فضاهای اداری · پاورپوینت بررسی ضوابط و استاندارد های مدارس فنی حرفه 

پاورپوینت ضوابط طراحی فضاهای اداری شامل ۳۶ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم 

دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارد فضاهای آموزشی تعداد اسلاید : 47 اسلاید در این فایل ضوابط و استاندارد مدارس مورد بررسی قرار گرفته است فهرست مطالب ریز 

استانداردهای طراحی برنامه فیزیکی استانداردهای طراحی مسکونی ابعاد و اندازه مبلمان بررسی همجواری فضاها با یکدیگر سازگاری فضاها با