پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی 34 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 27 آبان


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی جهت رشته مدیریت

دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی جهت رشته مدیریت در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


از زمانی که بشر توانست مدارک مربوط به زندگانی و فعالیت‌های اقتصادی و نیز جزئیاتی از زندگی شخصی خود را بر روی مواد و اجسام با دوام ثبت کند؛ و در مکانی گرد آورد، بایگانی به وجود آمد.رشد جمعيت ، توسعه ي فعاليت هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، حقوقي، اقتصادي و غيره....... منجر به ايجاد روز افزون سوابق اداري مي گردد و در هر سازمان، نتايج انديشه ها، فعاليت ها و اقدامات انجام شده به صورت اسناد نگهداري مي شوند، اين اسناد، حاوي اطلاعات و تجربيات گران بهايي است كه، يكي از ابزارهاي مهم مديريت در تهيه برنامه ها و تصميم گيري هاي اداري محسوب مي شوند. اين اسناد يا همان مكاتبات اداري بايد مديريت شوند و " مديريت اسناد " با اعمال روش ها و موازين علمي باعث مي شود تا تنظيم اسناد در وضعي قرار گيرند كه : اولا، دسترسي سريع به آن ها امكان پذير باشد و ثانيا، در نگهداري اسناد با ارزش نهايت كوشش به عمل آيد كه اين امر باعث تقليل هزينه و سهولت مراجعه كاربران به اسناد مي شود.

 

 

مديريت اسناد، امروزه به عنوان يك علم در دنياي پيشرفته مورد توجه بسيار قرارگرفته است. بازيابي اطلاعات پرونده ها جهت انجام وظايف و پاسخگوئي به مراجعات، اهميت بسزايي دارد كه در صورت رعايت نكردن اصول اساسي، به ايجاد اختلال در نظام اداري دستگاه خواهد انجاميد. از طرفي انجام وظايف قانوني و اجراي مسئوليت هاي آن در قبال آرشيو ، ضرورت ايجاد تشكيلات منسجم مديريت اسناد را در هر سازمان اجتناب ناپذير مي سازد. هدف و وظيفة مديريت اسناد: وظيفة مديريت اسناد، مطمئن ساختن دستگاه به اين نكته بيان شده است كه اطلاعات ثبت شده ( در مراحل چرخه عمر سند) به شيوهاي اقتصادي و كارآمد مديريت ميشوند. هدف از انجام امور مديريت اسناد، مراقبت از اين امر است كه اسناد دولتي به طرزي موثر و با صرفه اقتصادي در دوره اي كه در دستگاه هاي دولتي وجود دارند، مديريت شوند خواه اين اسناد در شكل سنتي (نوشتاري، صوتي، تصويري..) و يا به صورت اسناد الكترونيكي باشند.

در واقع نخستين هدف مديران اسناد تهيه راهنماها و همكاري با دستگاه هاي دولتي به منظور طراحي و تكميل و اجراي برنامه هاي مديريت اسناد و اطلاعات در مورد اسنادي است كه آنها به طور روزمره ايجاد و يا دريافت مي كنند و به انحاء گوناگون با آن سر و كار دارند. 

 

 

 

 


فهرست مطالب
مديريت امور دفتری
دبير خانه
نامه های اداری
يادداشت اداری
انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری
انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری 
عوامل سازماندهی مديريت امور دفتری
عناوين شغلی دبير خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری
تفکيک نامه ها در مديريت امور 
نامه های باز نکردنی
فرم کنترل نامه
کد گذاری نامه
انواع دفاتر وفرمهای مديريت امور دفتری
کنترل نامه ها
روشهای کنترل
نظام غير متمرکز مديريت امور دفتری
بايگانی
تعريف بايگانی
تعريف طبقه بندی از نظر بايگانی
تعريف تنظيم اسناد
تعريف کد يا علامت رمز
مزايای نظام غير متمرکز
اصول روش های بايگانی  
روشهای تنظيم پرونده های اسمی
روش جغرافيايی
روش شماره ای محض
روش تاريخی
تسجيل راکد بودن پرونده ها


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی


چطور میتونم فایل پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مديريت امور دفتری، دبيرخانه، نامه‌های اداری، يادداشت اداری، 

اسلاید 1 :مديريت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش 

دانـلـود پاورپوینت مدیریت بـا عـنـوان، مدیریت اسناد و بایگانی بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت : مديريت امور دفتری:مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و 

پاورپوینت مدیریت اسناد , مدارک و فن بایگانی - 1 مدیریت اسناد ، مدارک و فن بایگانی عنوان دوره مشاغل عمومی مصوب 97 وزارت ورزش و جوانان 16 ساعت

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلایدها : 33 اسلاید بخشی از اسلایدها : مديريت امور دفتری: مجموعه اصول و 

Esfand 28, 1398 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مديريت امور دفتری. دبيرخانه. نامه‌های اداری.

Dey 8, 1399 AP — دانلود دانلود دانلود دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی. فایل قابل ویرایش پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی , ورد پاورپوینت مديريت اسناد 

پاورپوینت مدیریت اسناد و مدارک و فن بایگانی دارای 48 اسلاید وبا فرمت پاور پوینت می باشد. فهرست مطالب. 1- کلیات مدیریت اسناد و فن بایگانی.

دانلود پاورپوینت کامل آشنایی با مفهوم بایگانی و مديريت اسناد و بايگانی نوع فایل : پاورپوینت / ppt / pptx / powerpoint تعداد اسلاید : 36 اسلاید.

Azar 15, 1399 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی، در قالب ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت : مديريت امور دفتری:

Ordibehesht 19, 1401 AP — مدیریت+پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی+direct download+ دانلود سریع انواع نامه‌های اداری,بایگانی,پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی,تحقیق 

Aban 14, 1400 AP — پاورپوینت مدیریت اسناد الکترونیکی پاورپوینت اصول بایگانی الکترونیکی پاورپوینت جزوه بایگانی الکترونیکی اسناد پاورپوینت سیستم بایگانی 

پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانیدانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی جهت رشته مدیریت در قالب 34اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و ویرایش مقدمه:

مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح 

پاورپوينت مدیریت اسناد و بایگانی. پاورپوينت مدیریت اسناد پاورپوينت مدیریت بایگانی پاورپوینت مدیریت پاورپوينت در باره مدیریت اسناد پاورپوینت در مورد مدیریت 

آیین دادرسی کیفری,پروپوزال حمایت از شهود,پروپوزال حمایت از شهود در فرایند دادرسی با تاکید برقانون آیین دادرسی کیفری,پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,دانلود پروژه,دانلود 

قیمت فایل فقط 19,800 تومان. خرید. پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی. قسمتی از متن مدیریت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر 

پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی. مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای