چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده 95 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان


66 هزار تومان 50 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

 

یادگیری خود نظم داده شده یک فرایند فعال و سازنده است که طی آن یادگیرنده برای خود هدف تعیین می کند و با توجه به اهداف و شرایط موجود در محیط سعی در ارزیابی، تنظیم و کنترل فرایندهای شناختی، انگیزه ای و رفتاری اش می کند. در نظریه های یادگیری خود نظم داده شده، مؤلفه های شناخت، انگیزش، عملکرد تحصیلی و پویایي محیط یادگیری دانش آموزان به صورت یک مجموعه در هم تنیده و مرتبط در نظر گرفته شده و مورد بررسی قرار می گیرند.

 

 

(شانک، 1998؛ زیمرمن، 1998) بیان می کنند که هدف عمده نظریه یادگیری خود نظم داده شده این است که توضیح دهد چه دانش آموزانی برای خود یاد می گیرند و چه دانش آموزانی نیاز دارند که برای کسب استقلال و اعتمادبنفس درباره خود و تکالیف درسی آگاهی پیدا کنند. 

 

 


وین (1995) یادگیری خود نظم داده شده را یک توانایی متفکرانه، قضاوتی و انطباقی ماهرانه می-نامد و سه ویژگی عمده آن را معرفی می کند. 
1- یادگیری خود نظم داده شده به طور ذاتی شکل های ارادی و غیرارادی درگیری شناختی را ترکیب می کند. 
2- دانش یک تعیین کننده دقیق، نیرومند و موثر در خصوص نحوه درگیری یادگیرندگان در یادگیری است. 
3- خودنظم دهی بیشتر یک فرایند کلی و عمومی است تا  اختصاصی. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

تعریف عملیاتی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

فصل دوم پایان نامه در مورد خودنظم داده شده

2-1- مقدمه:    19
2-2- بخش اول: مبانی نظری    21
2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)    21
2-2-2- انواع خودتنظیمی    29
2-2-2-1- نظمدهی بیرونی:    29
2-2-2-2- نظمدهی درونفکنی شده:    29
2-2-3- فرایندهای خودتنظیمی    30
2-2-4- مدلهای یادگیری خودتنظیمی:    31
2-2-4-1- مدل پينتریج (1990)    31
2-2-4-2- مدل زیمرمن (1986)    36
جدول 2-2 مهارتهای اساسی و اولیه یادگیری خودتنظیمی (زیمرمن)    38
2-2-4-3- مدل وین و هدوین (1998)    39
2-2-4-4- مدل بوکارتز:    41
جدول 2-3 الگوی سه لایه یادگیری خودتنظیمی بوکارتز، 1999 (نقل درکدیور، 1386)    41
2-2-4-5- مقایسه مدلها    42
جدول 2-4 مقایسه چهار مدل براساس سه مرحله یادگیری خودتنظیمی    45
جدول 2-5 مقایسه دو به دو چهار مدل براساس سه معیار    46
2-2-5- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:    49
2-2-6- نظریههای یادگیری خودتنظیم:    57
2-2-6-1- نظریه کنشگر    58
2-2-6-2- نظریه پدیدار شناختی    59
2-2-6-3- نظریه شناختی -  اجتماعی زیمرمن    60
2-2-6-4- نظریه بندورا    62
2-2-6-5-نظریه ویگوتسکی    64
2-2-6-6- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی)    66
2-2-6-7- نظریه کارون و شیر    66
2-2-10-8- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی    74
2-3- بخش دوم: پیشینه پژوهش    75
2-3-1- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور    75
2-3-2- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور    87

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده


چطور میتونم فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



و در تعریف دیگری (زیمرمن، 1998) یادگیری خود تنظیم شده عبارت است از فرایندی که دانش آموزان را وادار به درگیری خلاقانه در تلاش‌های فکری، رفتاری و شناختی می کند تا 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. یادگیری خود نظم داده شده یک فرایند فعال و سازنده است که طی 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) (فصل دوم پایان نامه) - ‏یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)‏ ‏خودتنظیمی سازه‏

تعریف مفهومی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی: راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده یک فرایند فعال و سازنده است که طی آن یادگیرنده برای خود هدف تعیين می کند و با توجه 

Dey 14, 1400 AP — دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی , دانلود فوری چارچوب نظری و 2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودنظم داده شده عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. یادگیری خود نظم داده شده یک فرایند فعال و سازنده است که طی آن 

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سِرو - تحقیق، مقاله و پروژه دانشجویی و درآمد اینترنتی.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. (سیف،1388)، پینتریج (1999) یادگیری خود 

پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی. 2-1- مقدمه: 19 2-2- بخش اول: مبانی نظری 21 2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.این نوشتار مبانی نظری و پیشینه 

دانلود مقاله مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) با پیشینه پژوهش : خودتنظیمی سازهای است که در دههی 1967 از سوی بندورا مطرح شد.

در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری یادگیری تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری ناحیه٢شیراز) رابطه استفاده از راهبردهای یادگیری خودنظم داده شده با پیشرفت 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه 2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21

پاسخ بندورا این است که رفتار آدمی رفتار خود نظم داده شده است. انسان از تجربه مستقیم و غیر مستقیم معیارهای عملکرد را میآموزد سپس آن معیارها پایهای میشوند 

فصل دوم پایان نامه به بررسی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری می پردازد. پدید می آید نسبت داد این تعریف یادگیری از تعریف کیمبل (1961)اقتباس شده است.

بیش از دو دهه است که نقش الگوی خود تنظیمی به عنوان یک رویکرد آموزشی برای تحول راهبردهای تحصیلی و خود نظم دهی در بین دانش آموزان ثابت شده است (علی بخشی، آقا 

Dey 14, 1400 AP — فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی. 2-1- مقدمه: 19 2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21

Dey 13, 1400 AP — دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی , دانلود فوری چارچوب نظری و 2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. (سیف،۱۳۸۸)، پینتریج (۱۹۹۹) یادگیری خود 

Farvardin 21, 1401 AP — تعریف مفهومی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی: راهبردهای یادگیری خود نظم داده شده یک فرایند فعال و سازنده است که طی آن یادگیرنده برای خود هدف