چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی 96 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان


66 هزار تومان 50 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

پینتریج یادگیری خودتنظیمی را به عنوان فرایندی فعال و ساختارمند توصیف می کند که به موجب آن یادگیرنده ها اهداف خود را برای یادگیری تعیین می کنند و براساس آن به بازبینی، تنظیم و کنترل شناخت، انگیزش و رفتار خویش می-پردازند و هم چنین برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند (کیمبر ، 2009).

 

 

مراحل یادگیری خودتنظیمی را در الگوها:

1- مرحله ی مقدماتی که شامل تجزیه و تحلیل تکلیف، برنامه ریزی و فعالیت های تعیین اهداف است که براساس خوددانشی ، باورهای انگیزشی و دانش فراشناختی درباره خود، تکالیف و آماده سازی خود برای موقعیت های بعدی است. 
2- مرحله عملکرد: که شامل استفاده از راهبردها، فعالیت های نظارتی مانند نظارت بر درک مطلب و تخصیص منابع است. 
3- در آخرین مرحله از خودتنظیمی مرحله ارزیابی از جمله ارزیابی نتایج است. باز خورد عملکرد برای اشخاص اطلاعاتی را درباره کارآمدی فعالیت های شان فراهم می آورد. هم چنین مبنایی برای اسنادهای شان، مقایسه  کردن هایشان و سازگاری شان با تکالیف فراهم می آورد. 

 

 

 

تعاریف یادگیری خودتنظیمی از یک تعریف جهت گیری هدف ویک تعریف عمیق فراشناختی پدید آمده اند. و بر نظارت، تنظیم کردن و کنترل یادگیری خود که شامل فراشناخت، انگیزه؛ هیجانات و عوامل اجتماعی است، توافق دارند. وین و هدوین از طرفی یادگیری خودتنظیمی را به عنوان راهنمای فراشناختی و استفاده از تاکتیک ها و راهبردهای شناختی برای ارزیابی تکالیف تعریف می کنند. درمجموع بین تعاریف، زمانی که به طور عمیق تر بررسی می شوند تفاوت زیادی وجود ندارد. و گمان می رود که بین بخش های از مفاهیم ارتباط عمیق تری وجود دارد تا خود مفاهیم که از مدلی به مدل دیگر متفاوت تعریف می شوند. همه صاحب نظران، خود تنظیمی را به عنوان فرایندی که شامل یک مرحله اولیه و مقدماتی است تعریف می کنند که این مراحل مقدماتی از طریق مراحل انجام تکلیف یا عملکرد واقعی به سمت مراحل ارزیابی پیش می رود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

تعریف عملیاتی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی

2-1- مقدمه:    19
2-2- بخش اول: مبانی نظری    21
2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)    21
2-2-2- انواع خودتنظیمی    29
2-2-2-1- نظمدهی بیرونی:    29
2-2-2-2- نظمدهی درونفکنی شده:    29
2-2-3- فرایندهای خودتنظیمی    30
2-2-4- مدلهای یادگیری خودتنظیمی:    31
2-2-4-1- مدل پينتریج (1990)    31
2-2-4-2- مدل زیمرمن (1986)    36
جدول 2-2 مهارتهای اساسی و اولیه یادگیری خودتنظیمی (زیمرمن)    38
2-2-4-3- مدل وین و هدوین (1998)    39
2-2-4-4- مدل بوکارتز:    41
جدول 2-3 الگوی سه لایه یادگیری خودتنظیمی بوکارتز، 1999 (نقل درکدیور، 1386)    41
2-2-4-5- مقایسه مدلها    42
جدول 2-4 مقایسه چهار مدل براساس سه مرحله یادگیری خودتنظیمی    45
جدول 2-5 مقایسه دو به دو چهار مدل براساس سه معیار    46
2-2-5- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:    49
2-2-6- نظریههای یادگیری خودتنظیم:    57
2-2-6-1- نظریه کنشگر    58
2-2-6-2- نظریه پدیدار شناختی    59
2-2-6-3- نظریه شناختی -  اجتماعی زیمرمن    60
2-2-6-4- نظریه بندورا    62
2-2-6-5-نظریه ویگوتسکی    64
2-2-6-6- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی)    66
2-2-6-7- نظریه کارون و شیر    66
2-2-10-8- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی    74
2-3- بخش دوم: پیشینه پژوهش    75
2-3-1- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور    75
2-3-2- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور    87

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی


چطور میتونم فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود مقاله مبانی نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشینه پژوهش : منظور از راهبرد (استراتژی) یک برنامه یا نقشه کلی است که از مجموعهی عملیات تشکیل مییابد 

Bahman 1, 1401 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. · پاورپوینت همیاری خانواده 

بندورا، یادگیری خودتنظیمی را این گونه تعریف می کند: «توانایی شروع کردن و دست کشیدن از فعالیت های مطابق یا مقتضیات موقعیت های اجتماعی، آموزشی و توانایی به تعویق 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) (فصل دوم پایان نامه) - ‏یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)‏ ‏خودتنظیمی سازه‏

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی. شرح مختصر: یادگیری خودتنظیمی. خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی می باشد که در قالب WORD – قابل ویرایش و در 77 صفحه تهیه و تنظیم شده است 

Dey 11, 1401 AP — فصل دوم پایان نامه یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی پیشینه داخلی یادگیری خودتنظیمی پیشینه خارجی 

ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری 

مبانی نظری و پیشینه یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده). در 80 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx. توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش).

انگیزش مداوم سومین ویژگی یادگیری خود تنظیمی است زیرا یادگیری نیازمند انتخاب و تلاش مداوم است. (پاریس، 2003) یادگیرنده های خودتنظیم راهکارهای شناختی مناسب را به 

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری درباره یادگیری خود تنظیمی: مولفه دیگر الگوی خودتنـــظیمی پینتریچ (1999) ، راهبردهایی است که دانشجویان به کار می گیرند تا 

مبانی نظری خودتنظیمی پیشینه پژوهش,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی. دانلود فایل. در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم 

مبانی نظری خودتنظیمی پیشینه پژوهش,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی. دانلود فایل. در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم 

مبانی نظری یادگیری خودتنظیم Self- regulated learning: تعداد صفحه 68(فونت ۱۴-فاصله خط۱.۵) ادبیات پژوهش یادگیری خودتنظیم, پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیم, 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. ویژگی های فایل. - 32 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و