مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه 104 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان


57 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

 

 

 

 

یادگیری الکترونیکی شیوه‌ای جدید در آموزش است که بسیاری از محدودیت‌های آموزش سنتی را حذف می‌کند و اگر چه بعضی از مشکلات خاص خود را به همراه دارد، اما این شیوه آموزشی تأثیر زیادی بر مدارس، مؤسسات و سازمان‌ها دارد و تأثیر عمده‌ی آن بر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌باشد(هارپر، چن، ین ،2004). هدف یادگیری الکترونیکی عبارت است از توسعه به وجود آمدن تنوع در ظرفیت آموزش عالی کشور از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگویی به نیازهای جامعه‌ی امروز و جامعه‌ی فردا، برای بهترین کیفیت و انعطاف‌پذیری و کمترین هزینه برای ارائه دادن آموزش(صفوی ، 2008).

 

 

 


برای اجرای یادگیری الکترونیکی، در سطح نظام آموزشی باید به چند محور توجه شود: تمهید مقدمات، قلمرو عملیات، مراکز مجری، مدیریت و سازمان، مقاطع مورد عمل، برنامۀ درسی و نحوۀ اعطای مدرک رسمی(مجیدی،1388).

 

 

زیر محورهایی که برای این محورها در نظر گرفته شده‌اند به شرح زیر می باشد:
•    تمهید مقدمات: ایجاد مؤسسه‌‌‌‌‌‌های یادگیری، پذیرش رویکرد تلفیقی به روش‌های آموزشی و انعقاد توافقنامه‌های فی ما بین واحدهای مربوط ؛
•    قلمرو عملیات: تمام گروه‌های برخوردار از یادگیری الکترونیکی ؛
•    مراکز مجری: مراکز مجاز ؛
•    مدیریت وسازمان: تعیین خط مشی، تعریف استاندارد، تفکیک و واگذاری تصدی‌گری در اجرا، طراحی و تدوین نظام مدیریت یادگیری فراگیر، کنترل و نظارت، ارزیابی و رتبه بندی مراکز ؛
•    مقاطع مورد عمل: آموزش‌های رسمی و غیر رسمی ؛
•    برنامۀ درسی: کلاس مجازی، تعریف استاندارد، ارزشیابی دربدو ورود و حین تحصیل، ارزشیابی مستمر، تعامل چند سویه از طریق ویدئو کنفرانس، پست الکترونیکی و فرم‌های مباحثه و گفت و گوهای علمی ؛
•    اعطای مدرک رسمی: تدارک امتحانات حضوری و غیر حضوری پایانی .   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری یادگیری الکترونیکی

تعریف عملیاتی یادگیری الکترونیکی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری الکترونیکی

2    مقدمه    11
2-1    فناوری اطلاعات و ارتباطات    12
2-2    تعامل در آموزش از راه دور    13
2-2-1    تعامل استاد – دانشجو    14
2-2-2    تعامل دانشجو – دانشجو    14
2-2-3    تعامل دانشجو – محتوا    14
2-2-4    تعامل استاد – محتوا    15
2-2-5    تعامل استاد – استاد    15
2-2-6    تعامل محتوا - محتوا    15
2-3    مراحل تکامل فناوری آموزشی    16
2-3-1    فناوری توزیعی    17
2-3-2    فناوری اشتراکی    17
2-3-3    فناوری تعاملی    18
2-4    نظریه‌های مورد استفاده در فناوری‌آموزشی    19
2-4-1    نظریه رفتارگرایی    20
2-4-2    نظریۀ شناخت گرایی    20
2-4-3    نظریۀ سازنده گرایان    21
2-5    دسته‌بندی آموزش الکترونیکی    22
2-5-1    یادگیری شخصی    22
2-5-2    یادگیری جمعی    22
2-5-3    کلاس های مجازی    23
2-6    آموزش از راه دور    23
2-6-1    نسلهای آموزش از راه دور    26
2-6-2    تاریخچه آموزش از راه دور در ایران    28
2-7    آموزش مجازی    28
2-7-1    شیوه‌های آموزش مجازی    32
2-7-2    عناصر آموزش مجازی    34
2-7-3    هدف‌های برنامه درسی    34
2-7-4    فعالیت‌های یادگیری    35
2-7-5    مواد و منابع یادگیری    35
2-7-6    محتوای الکترونیکی    36
2-7-7    استانداردهای محتوای الکترونیکی    37
2-7-8    ابرداده ها    37
2-7-9    بررسی استانداردهاي آموزش و فراگیري الکترونیکی    38
2-7-10    سامانه مدیریت یادگیری    39
2-7-11    نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی    41
2-7-12    مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی    43
2-7-13    مهارت به کارگیری رایانه    48
2-7-14    مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری    48
2-7-15    مهارت در به کارگیری تجارب اولیه    48
2-7-16    مدیریت زمان    49
2-7-17    مهارت‌های زبانی    49
2-7-18    مهارت‌های نوشتاری    50
2-8    رضایت تحصیلی    60
2-8-1    خودتوانی اینترنتی یادگیرنده    62
2-8-2    پاسخگویی به موقع مدرس    63
2-8-3    انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-4    کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-5    کیفیت فناوری    63
2-8-6    سودمندی سامانه    64
2-8-7    سهولت استفاده از سامانه    64
2-8-8    تنوع در ارزیابی    64
2-9    پیشرفت تحصیلی    65
2-10    ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی    68
2-11    جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی    70
2-12    پیشینه پژوهش    74
2-12-1    پژوهشهای انجام شده خارجی    74
2-12-2    پژوهشهای انجام شده داخلی    78
2-13    جمع بندی    87

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. یادگیری الکترونیکی شیوه‌ای جدید در آموزش است که 

by آتشك محمد · Cited by 9 — در این مقاله مفهوم و نسل های یادگیری الکترونیکی, ویژگی ها, مزایا و محدودیت ها, گروه های برخوردار, اهداف, زیرساخت های مورد نیاز, روش های طراحی و تحلیل 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی مبانی نظری یادگیری الکترونیکی پیشینه تحقیق یادگیری 

مبانی نظری و پیشینه نقش فناوری در آموزش و یادگیری 66 صحفه جامع و ادبیات و پیشینه تدریس در الگوی دریافت مفهوم، جمع بندی مبانی نظری، مبانی تجربی پژوهش و …

لینک دانلود فایل>> مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 104 صفحه *. این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی را در پژوهش های داخلی و 

Aban 11, 1400 AP — مبانی نظری یادگیری الکترونیک یک فایل از مقالات ISI جدیدمی باشد که برای بخش ادبیات تحقیق و مبانی نظری مناسب می باشد. این فایل از مقالات جدید.

Mordad 5, 1401 AP — فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی. گرفتن. مشخصات محصول دسته روانشناسی و علوم تربیتی حجم 197/75 کیلوبایت صفحه 104 فرمت docx قیمت 29000 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل. تعداد صفحات, 104. حجم, 197 

by آتشک · 2007 — در این مقاله مفهوم و نسلهای یادگیری الکترونیکی، ویژگیها، مزایا و محدودیتها، گروههای برخوردار، اهداف، زیرساختهای مورد نیاز، روشهای طراحی و تحلیل یادگیری 

اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ 104 ﺻﻔﺤﻪ را آﻫﻨﮕﯽ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﻧﺎﻧﺴﯽ ﺳﯿﻤﺰ. ﺧﺮﯾﺪ و داﻧﻠﻮد. اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ را در ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﻮرد.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی. ۲۰٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. می‌خواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود.

اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ 51 ﺻﻔﺤﻪ ﺑﺮﻫﺎن ﺑﺮ ﯾﮕﺎﻧﻪ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺧﺮﯾﺪ و داﻧﻠﻮد. اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. در ﺑﺨﺶ اول ﭼﺎرﭼﻮب و ﻣﺒﺎﻧﯽ.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه رشته فناوری اطلاعات (IT) مشخصات محصول دسته رشته فناوری اطلاعات (IT) حجم 178 بایت صفحه 51 فرمت doc قیمت 

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری 63 صفحه قابل رویت می باشد برای دانلود به 

دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی: مقاله زیر درباره یادگیری الکترونیکی می باشد. و شامل: تاریخچه یادگیری الکترونیکی- یادگیری