پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه

پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه 98 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان


66 هزار تومان 50 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه یادگیری الکترونیکی می باشد.

هدف از این پایان نامه یادگیری و آموزش الکترونیکی می باشد.

 

 

 

 یادگیری الکترونیکی که در آن یادگیرندگان به صورت 24 ساعته به دوره‌های آموزشی دسترسی دارند، با سرعت دلخواه خود درس می‌خوانند، نیاز به رفت و آمد برای مراجعه به کلاس‌های حضوری مرتفع می‌شود، در برنامه کاری کارکنان تداخل ایجاد نمی‌شود و زمان لازم برای یادگیری 25 تا 30 درصد کاهش می‌یابد(خراسانی و دوستی،1390).    ابعاد یادگیری الکترونیکی شامل بعد آموزشگاهی، مدیریتی، فناوری، روش تربیتی، اخلاقی، طراحی واسط کاربری، پشتیبانی منابع و ارزیابی عنوان شده است. 

 

 

 


بعد آموزشگاهی به موضوعات امور اداری، امور تحصیلی و خدمات دانشجویی یادگیری الکترونیکی مربوط است. مدیریت یادگیری الکترونیکی مربوط به نگهداری محیط یادگیری و توزیع اطلاعات است. بعد فناوری یادگیری الکترونیکی مربوط به موضوعات زیرساخت فنی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی است. بعد روش تربیتی یادگیری الکترونیکی مربوط به تدریس و یادگیری است. ملاحظات اخلاقی در یادگیری الکترونیکی مربوط به تأثیرات اجتماعی و سیاسی، تفاوت‌های فرهنگی، تعصب، تفاوت‎‌های جغرافیایی، تفاوت‌های دانشجویان، شکاف دیجیتالی، آداب معاشرت و موضوعات قانونی می‌شود. طراحی واسط کاربری مربوط به ظاهر و حس کلی برنامه‌های یادگیری الکترونیکی می‌شود. بعد پشتیبانی منابع یادگیری الکترونیکی، پشتیبانی آنلاین و منابع مورد نیاز برای پرورش یادگیری معنادار را بررسی می‌نماید. ارزیابی یادگیری الکترونیکی شامل ارزیابی دانشجویان، محیط یادگیری و آموزش است(خان،35:1390). 

 

 

 

 

   یکی از قابلیت‌های مهم محیط یادگیری الکترونیکی دسترسی به مواد و منابع گوناگون یادگیری است. هر یادگیرنده الکترونیکی می‌تواند با کسب مهارت‌های جستجو، به منابع یادگیری وسیع دسترسی داشته باشد. این دسترسی‌ها، به یادگیرنده امکان می‌دهد تا دیدگاه‌های متفاوتی را نسبت به موضوع یادگیری ملاحضه کند و دید جامعی درباره آن بدست آورد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2    مقدمه    11
2-1    فناوری اطلاعات و ارتباطات    12
2-2    تعامل در آموزش از راه دور    13
2-2-1    تعامل استاد – دانشجو    14
2-2-2    تعامل دانشجو – دانشجو    14
2-2-3    تعامل دانشجو – محتوا    14
2-2-4    تعامل استاد – محتوا    15
2-2-5    تعامل استاد – استاد    15
2-2-6    تعامل محتوا - محتوا    15
2-3    مراحل تکامل فناوری آموزشی    16
2-3-1    فناوری توزیعی    17
2-3-2    فناوری اشتراکی    17
2-3-3    فناوری تعاملی    18
2-4    نظریه‌های مورد استفاده در فناوری‌آموزشی    19
2-4-1    نظریه رفتارگرایی    20
2-4-2    نظریۀ شناخت گرایی    20
2-4-3    نظریۀ سازنده گرایان    21
2-5    دسته‌بندی آموزش الکترونیکی    22
2-5-1    یادگیری شخصی    22
2-5-2    یادگیری جمعی    22
2-5-3    کلاس های مجازی    23
2-6    آموزش از راه دور    23
2-6-1    نسلهای آموزش از راه دور    26
2-6-2    تاریخچه آموزش از راه دور در ایران    28
2-7    آموزش مجازی    28
2-7-1    شیوه‌های آموزش مجازی    32
2-7-2    عناصر آموزش مجازی    34
2-7-3    هدف‌های برنامه درسی    34
2-7-4    فعالیت‌های یادگیری    35
2-7-5    مواد و منابع یادگیری    35
2-7-6    محتوای الکترونیکی    36
2-7-7    استانداردهای محتوای الکترونیکی    37
2-7-8    ابرداده ها    37
2-7-9    بررسی استانداردهاي آموزش و فراگیري الکترونیکی    38
2-7-10    سامانه مدیریت یادگیری    39
2-7-11    نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی    41
2-7-12    مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی    43
2-7-13    مهارت به کارگیری رایانه    48
2-7-14    مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری    48
2-7-15    مهارت در به کارگیری تجارب اولیه    48
2-7-16    مدیریت زمان    49
2-7-17    مهارت‌های زبانی    49
2-7-18    مهارت‌های نوشتاری    50
2-8    رضایت تحصیلی    60
2-8-1    خودتوانی اینترنتی یادگیرنده    62
2-8-2    پاسخگویی به موقع مدرس    63
2-8-3    انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-4    کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-5    کیفیت فناوری    63
2-8-6    سودمندی سامانه    64
2-8-7    سهولت استفاده از سامانه    64
2-8-8    تنوع در ارزیابی    64
2-9    پیشرفت تحصیلی    65
2-10    ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی    68
2-11    جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی    70
2-12    پیشینه پژوهش    74
2-12-1    پژوهشهای انجام شده خارجی    74
2-12-2    پژوهشهای انجام شده داخلی    78
2-13    جمع بندی    87

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه


چطور میتونم فایل پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه. پایان نامه آموزش مجازی پایان نامه آموزش الکترونیکی پایان نامه آموزش از راه دوره پایان نامه درباره یادگیری الکترونیکی

محتوای سایت · درج شده توسط راحله نعيم آبادي روی 8 ژوئیهٔ 21،‏ 12:25. صفحه اصلی اطلاعیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1401-1400 12671 بازدید print share به اطلاع 

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد یادگیری الکترونیکی و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد یادگیری الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و 

برای دسترسی به متن کامل پایان نامه ها به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه که تحقیق در آن انجام شده است، مراجعه نمایید. همچنین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ( 

مروری بر اهمیت یادگیری سازمانی با تأکید بر یادگیری الکترونیکی مجله : آفاق علوم انسانی » بهمن 1400 - شماره 58 (‎17 صفحه - از 82 تا 98 ).

by سالاری · 2014 — فناوری اطلاعات و ارتباطات، تأثیر شگرفی بر فرصت‌های یاددهی- یادگیری در موقعیت‌های آموزشی گوناگون؛ از جمله صنعت داشته است. هدف پژوهش حاضر، مقایسه میزان 

جلسه دفاع از پایان نامه سید علی خالقی نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی روز دوشنبه 30 خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

انتقال به صفحه یادگیری الکترونیکی به عنوان یکی از نسل های نوظهور آموزش از راه دور، به سرعت لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

به عبارتی منظور از E-Learning یا یادگیری الکترونیکی بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی برنامه کلاسی ترم اول سال تحصیلی 99-98 مدرسه آموزش از راه دور ثمین 

by هدایتی خوشمهر · 2019 — کریمی، ا. (1385). ارزیابی و تحلیل کیفی ظرفیتهای یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس.

دانشجویانی که نحوه‌ی نگارش و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را فرا می‌گیرند، نخست مطابق با مقررات سازمان تآمین اجتماعی بایستی تصویر کارت ملی، صفحه اول 

شهریه دوره مجازی کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران 98 - 99 (ریال). شهریه ثابت هر سال نیم سال, تئوری, عملی, جبرانی, پایان نامه (هر واحد), سمینار.

ﻧﺎﻣﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن)، ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن ﻫﺎي ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﺤﺘﻮاي آﻣﻮزﺷﯽ اﺳﺖ و 98. ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ. ﻋﻠﻤﯽ. –. ﭘﮋوﻫﺸﯽ. ،. ﭘﮋوﻫﺶ. در. ﯾﺎدﮔﯿﺮي. آﻣﻮزﺷﮕﺎﻫﯽ.

شیوه نامه اجرایی آموزش مجازی اطلاعیه مهم در خصوص امتحانات پایان نیمسال دوم 99-98 اطلاعیه سامانه آموزش مجازی. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹. متن کامل 

فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی. ○ راه اندازی رشته مددکاری اجتماعی کودک و نوجوان در مقطع کارشناسی ارشد 

فرم های کارشناسی ارشد; فرم های دکتری; آئین نامه ها و دستور العمل ها. فيلم آموزشي نحوه ارسال پروپوزال در سامانه گلستان · فرم پيشنهادي موضوع پايان نامه (word).

در چنین‌ شرایطی‌ نقش‌ آموزش‌دهندگان‌ نیز از انتقال‌ دانش‌ و معلومات‌ به‌ تسهیل‌گر فرایند یادگیری تغییر می‌یابد. بنابراین‌ آموزش الکترونیکی مستلزم داشتن