پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه 99 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه پایان نامه در مورد آموزش مجازی می باشد.
هدف از این پایان نامه پایان نامه در مورد آموزش مجازی می باشد.
آموزش مجازی مهمترین کاربرد فنآوری اطلاعات است که در قالب نظامهای مختلف مثل یادگیری رایانه محور، یادگیری برخط، یادگیری شبکه محور و آموزش تحت شبکه ارائه میشود(لادوسر و هام ،2001). گاوینداسمی در آموزش مجازی به هفت عامل اشاره میکند که در موفقیت آن تأثیر دارد : پشتیبانی سازمانی، تدوین محتوا، تدریس و یادگیری، ساختار درسی، پشتیبانی از دانشجویان، پشتیبانی از اعضای هیات علمی و ارزشیابی. آموزش مجازی بر آموزشی دلالت دارد که شاگرد و معلم از نظر مکان و زمان یا هر دو از یکدیگر جدا هستند و معلم محتوای درس را با کمک نرم افزار مدیریت دروس، منابع چند رسانه ای، اینترنت، ویدیو کنفرانس و مانند آن ارائه میکند. فراگیران محتوا را از این طریق دریافت میکنند و به کمک این فناوریها به معلم متصل میشوند(عطاران،55:1386).
چشم اندازی که در این مرحله پیش روست این است که هر دانشجویی بتواند به فرصتهای آموزشی یکسان و انعطاف پذیر دست یابد. کارکردهایی که برای این نوع آموزش میتوان در نظر گرفت از جمله امکان استفاده از قابلیتهای مختلف رسانهای مانند: متن، صوت، انیمیشن، ویدئو، کلیپ، نقشههای سه بعدی و .. در محیط یکپارچه، استمرار یادگیری از طریق ارتباط محیط کلاس با محیط شبکۀ وب و ساختار پیچیده و تودرتوی کلاس و حضور پیوسته هندسه آموزش و معماری یادگیری مبتنی بر دیدگاه خبره در عرصه آموزش است که این نوع آموزش را در عرصۀ عمل امکانپذیر میکند(منتظر،1384).
آموزش مجازی به دوشکل هم زمان و ناهم زمان، یا به صورت ترکیبی از این دو ارائه میشود. از هر یک از این دو روش میتوان برای سؤال و جواب، بحثهای کلاسی، یا ارائهی تکالیف به دانشجویان استفاده کرد. در یادگیری همزمان ، مدل کلاس سنتی الگو قرار داده میشود که در آن یک کلاس درس، سخنرانی یا گردهمایی با استفاده از فناوریهای اینترنتی شکل میگیرد. بستههای نرمافزاری تخصصی متعددی برای این منظور طراحی شدهاند. در این شیوه از ویدئو کنفرانس(کنفرانس صوتی) دو طرفه استفاده میشود. در سیستمهای آموزشی ناهمزمان که از شیوههای همزمان رایجترند، محتوا و مطالب آموزشی از قبل تهیه و بر روی دیسک فشرده یا بر روی اینترنت قرار داده میشود و در اختیار دانشجو قرار میگیرد. دانشجو در هر زمانی که خواست میتواند این مطالب را مطالعه کند. محتوای آموزشی ممکن است، ترکیبی از متن، تصاویر ساکن، تصاویر متحرک، صوت یا فیلم باشد. از ویژگیهای محتوای خوب، محاورهای و تعاملی بودن این سیستمهاست(کاظم زاده و قهرمانی،1388).
فهرست مطالب
2 مقدمه 11
2-1 فناوری اطلاعات و ارتباطات 12
2-2 تعامل در آموزش از راه دور 13
2-2-1 تعامل استاد – دانشجو 14
2-2-2 تعامل دانشجو – دانشجو 14
2-2-3 تعامل دانشجو – محتوا 14
2-2-4 تعامل استاد – محتوا 15
2-2-5 تعامل استاد – استاد 15
2-2-6 تعامل محتوا - محتوا 15
2-3 مراحل تکامل فناوری آموزشی 16
2-3-1 فناوری توزیعی 17
2-3-2 فناوری اشتراکی 17
2-3-3 فناوری تعاملی 18
2-4 نظریههای مورد استفاده در فناوریآموزشی 19
2-4-1 نظریه رفتارگرایی 20
2-4-2 نظریۀ شناخت گرایی 20
2-4-3 نظریۀ سازنده گرایان 21
2-5 دستهبندی آموزش الکترونیکی 22
2-5-1 یادگیری شخصی 22
2-5-2 یادگیری جمعی 22
2-5-3 کلاس های مجازی 23
2-6 آموزش از راه دور 23
2-6-1 نسلهای آموزش از راه دور 26
2-6-2 تاریخچه آموزش از راه دور در ایران 28
2-7 آموزش مجازی 28
2-7-1 شیوههای آموزش مجازی 32
2-7-2 عناصر آموزش مجازی 34
2-7-3 هدفهای برنامه درسی 34
2-7-4 فعالیتهای یادگیری 35
2-7-5 مواد و منابع یادگیری 35
2-7-6 محتوای الکترونیکی 36
2-7-7 استانداردهای محتوای الکترونیکی 37
2-7-8 ابرداده ها 37
2-7-9 بررسی استانداردهاي آموزش و فراگیري الکترونیکی 38
2-7-10 سامانه مدیریت یادگیری 39
2-7-11 نقش معلم در محیطهای یادگیری الکترونیکی 41
2-7-12 مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی 43
2-7-13 مهارت به کارگیری رایانه 48
2-7-14 مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانههای مدیریت یادگیری 48
2-7-15 مهارت در به کارگیری تجارب اولیه 48
2-7-16 مدیریت زمان 49
2-7-17 مهارتهای زبانی 49
2-7-18 مهارتهای نوشتاری 50
2-8 رضایت تحصیلی 60
2-8-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده 62
2-8-2 پاسخگویی به موقع مدرس 63
2-8-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی 63
2-8-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی 63
2-8-5 کیفیت فناوری 63
2-8-6 سودمندی سامانه 64
2-8-7 سهولت استفاده از سامانه 64
2-8-8 تنوع در ارزیابی 64
2-9 پیشرفت تحصیلی 65
2-10 ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی 68
2-11 جایگاه مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاههای مجازی 70
2-12 پیشینه پژوهش 74
2-12-1 پژوهشهای انجام شده خارجی 74
2-12-2 پژوهشهای انجام شده داخلی 78
2-13 جمع بندی 87
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه
چطور میتونم فایل پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پایان نامه کامل در مورد آموزش مجازی 99 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
گاوینداسمی در آموزش مجازی به هفت عامل اشاره میکند که در موفقیت آن تأثیر دارد : پشتیبانی سازمانی، تدوین محتوا، تدریس و یادگیری، ساختار درسی، پشتیبانی از
هدف از این پایان نامه پایان نامه در مورد آموزش مجازی می باشد. آموزش مجازی مهمترین کاربرد فنآوری اطلاعات است که در قالب نظامهای مختلف مثل یادگیری رایانه محور،
Esfand 8, 1398 AP — گاوینداسمی در آموزش مجازی به هفت عامل اشاره میکند که در موفقیت آن تأثیر دارد : پشتیبانی سازمانی، تدوین محتوا، تدریس و یادگیری، ساختار درسی،
به این نتیجه رسید که روش آموزش ترکیبی در مقایسه با روش تدریس سنتی و مجازی باعث برای دسترسی به متن کامل پایان نامه ها به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه که
نمایه مقالات علمی پژوهشی کشور و امکان دانلود رایگان متن کامل مقالات در تارگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی.
8 days ago — شیوه نامه اجرایی آموزش مجازی متن کامل · اطلاعیه مهم در خصوص امتحانات پایان نیمسال دوم 99-98. اطلاعیه سامانه آموزش مجازی. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹.
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۳۷٬۸۱۵ مورد. عنوان پایان نامه, پرديس / دانشکده, دانشکده / گروه, رشته تحصیلی, مقطع تحصیلی, دانشجو, استاد راهنما, تاریخ دفاع.
مي رساند قبل از پايان سال و ورود به سامانه آموزش مجازي يادداشت فرماييد تكميل كامل اطلاعات مورد نياز و سپس ارسال مدارك. در قسمت ارسال الكترونيكي
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی. آموزش مجازی(دانشجویان). آموزش مجازی (اساتید). آخرین اخبار دانشگاه. فراخوان طرح خدمت سربازی (امریه سربازی)- بنیاد شهید و
مشاور ریاست دانشکده در آموزش تخصصی و تحصیلات تکمیلی. درباره معاونت آموزشی. گروه های آموزشی. فرآیند های آموزشی. برنامه آموزشی دوره دکترای عمومی دندانپزشکی
by ربیعی پور · 2016 — متن کامل: (۴۸۶۸ مشاهده). بررسی اثربخشی آموزش سنتی در مقایسه با آموزش مجازی در یادگیری درس ارزیابی سلامت جنین در دانشجویان مامایی.
Farvardin 31, 1401 AP — سال تحصیلی 1401-1400 ; درباره دانشگاه هنر, اطلاعیه های سامانه ; دانشگاه هنر بزرگترین مرکز آموزش عالی رشته های هنری در ایران است که از ادغام پنج
داوطلبان دارای شرایط پس از مطالعه دقيق آیین نامه های ياد شده كه متن كامل به 4- ریز نمرات شش نیمسال حداکثر در دو صفحه ((دانشجویان دانشگاه زنجان نیازی به
4, آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد, PDF اظهارنامه مربوط به انتشار رساله پايان نامه آرایش ترمی مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث ورودی 97 و 98 و 99.
by بدن آرا مرزدشتی · 2018 — متن کامل: (۵۰۸۹ مشاهده). مقدمه. آموزش، به فعالیت هایی گفته می شود که با هدف آسان نمودن یادگیـری از سوی آموزگار یا معـلم طرح ریزی می شود و بین آموزگار و یک
ریاست دانشگاه » نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری » معاونت پژوهشی و فناوری » معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع » معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آموزش الکترونیک · تازه های انتشارات · پایگاه ها و مراکز علمی · زندگی در دانشگاه · افتخارات دانشگاه · فارغ التحصیلان · پذیرش در دانشگاه · گالری تصاویر و فیلم · پذیرش
اطلاعیه برگزیده · کلاس های الکترونیکی · آموزش · تحصیلات تکمیلی · وام دانشجویی · فرهنگی.
کاربران دانشگاه اصفهان پس از ثبت نام در سامانه از طریق ایمیل دانشگاهی، می توانند در محیط دانشگاه اصفهان متن کامل پایان نامه ها را به صورت رایگان مطالعه
انتخاب مجدد درس پايان نامه و يا رساله توسط دانشجويان تحصيلات تکميلي در هر نيمسال تحصيلي 99 ـ 98 صرفاً بر اساس فعاليت هاي دانشجويان در سامانه آموزش مجازي