پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی 97 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
57
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
بوکارتز، پينتریج و زیمرمن، یادگیری خودتنظیمی را به عنوان فرایند جهت گیری هدف تعريف کرده اند. آن ها بر ساختار ماهیت خود تولیدی و یادگیری خودتنظیمی تاکید دارند. در حال حاضر در بسیاری از جهات فراشناخت به عنوان بخشی از سازه کلی تر از یادگیری خودتنظیمی دیده می شود. به طور کلی یادگیرندگان خودتنظیمی خوب، کسانی هستند که از راهبردهای مختلف برای کنترل شناخت شان و هم چنین برای رسیدن به اهدف شان استفاده می کنند (شانگ، زیمرمن، 2008).حوزه انگیزشی و عاطفی شامل راهبردهای مختلفی است که افراد می توانند برای کنترل و تنظیم انگیزش شان و احساسات-شان استفاده کنند و هم چنین شامل راهبردهای برای تقویت اعتماد به نفس و خودکارآمدی مانند خود صحبتی مثبت (من مطمئن هستم می توانم این کار را انجام دهم) و راهبردهایی برای کنترل علایق شان است. راهبردهایی دیگر هستند که برای کنترل احساسات منفی مانند اضطراب امتحان که با یادگیری تداخل ایجاد می کنند به کار گرفته می شوند.
در برخی از تحقیقات به این راهبردهای کنترل، انگیزش و عاطفه راهبردهای کنترل اراده می گویند. اما هم چنین آن-ها به عنوان بخشی از سازه یادگیری و خودتنظیمی در نظر گرفته می شوند. مانند شناخت، یادگیرندگان خودتنظیمی خوب کسانی هستند که برای کنترل انگیزش و احساسات شان و دست-یابی آسان به اهداف خود تلاش می کند (شانگ، زیمرمن، 2008).
حوزه سوم نه تنها شامل شناخت درونی و باورهای انگیزشی و احساسات است بلکه شامل تلاش واقعی برای کنترل رفتار آشکار است که می تواند شامل افزایش یا کاهش تلاش در تکالیف و هم چنین ادامه یا دست کشیدن از تکالیف باشد. جستجوی رفتار ، بخش مهم دیگر از رفتارهای خودتنظیمی است. خودتنظیمگران خوب کسانی هستند. که سطوح تلاش شان را برای انجام تکالیف و اهدافشان تنظیم می کنند آن ها زمان انجام وظایف و به پایان رساندن و هم چنین طلب کمک کردن را می دانند. (همان منبع).
فهرست مطالب
تعریف نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
تعریف عملیاتی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
فصل دوم پایان نامه در مورد یادگیری خودتنظیمی
2-1- مقدمه: 19
2-2- بخش اول: مبانی نظری 21
2-2-1- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده) 21
2-2-2- انواع خودتنظیمی 29
2-2-2-1- نظمدهی بیرونی: 29
2-2-2-2- نظمدهی درونفکنی شده: 29
2-2-3- فرایندهای خودتنظیمی 30
2-2-4- مدلهای یادگیری خودتنظیمی: 31
2-2-4-1- مدل پينتریج (1990) 31
2-2-4-2- مدل زیمرمن (1986) 36
جدول 2-2 مهارتهای اساسی و اولیه یادگیری خودتنظیمی (زیمرمن) 38
2-2-4-3- مدل وین و هدوین (1998) 39
2-2-4-4- مدل بوکارتز: 41
جدول 2-3 الگوی سه لایه یادگیری خودتنظیمی بوکارتز، 1999 (نقل درکدیور، 1386) 41
2-2-4-5- مقایسه مدلها 42
جدول 2-4 مقایسه چهار مدل براساس سه مرحله یادگیری خودتنظیمی 45
جدول 2-5 مقایسه دو به دو چهار مدل براساس سه معیار 46
2-2-5- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی: 49
2-2-6- نظریههای یادگیری خودتنظیم: 57
2-2-6-1- نظریه کنشگر 58
2-2-6-2- نظریه پدیدار شناختی 59
2-2-6-3- نظریه شناختی - اجتماعی زیمرمن 60
2-2-6-4- نظریه بندورا 62
2-2-6-5-نظریه ویگوتسکی 64
2-2-6-6- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی) 66
2-2-6-7- نظریه کارون و شیر 66
2-2-10-8- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی 74
2-3- بخش دوم: پیشینه پژوهش 75
2-3-1- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور 75
2-3-2- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور 87
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی
چطور میتونم فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد یادگیری خودتنظیمی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم) در 76 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. یکی از مفاهیم مورد تاکید
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. بندورا، یادگیری خودتنظیمی را این گونه تعریف می
دانلود فایل وورد مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد یادگیری خودتنظیمی.
میزان استفاده فراگیران از راهبردهای خود تنظیمی یادگیری نه تنها به دانش آنان درباره این راهبردها بستگی دارد، بلکه به فرایندهای تصمیم گیری فراشناختی و پیامدهای
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
جنبه سوم، راهبردهای شناختی واقعی دانش آموزان است که برای یادگیری مواد واقعی مورد استفاده قرار می دهند. از لحاظ تئوری، این مهارت ها باید نقش مهمی را در شرایط
در دهه های اخیر یادگیری خودتنظیمی به عنوان یک عامل موثر در موفقیت و پیشرفت تحصیلی مورد توجه قرا گرفته و پژوهش های زیادی را به سوی خود جلب کرده است . در طی دو
مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی. شرح مختصر: یادگیری خودتنظیمی. خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد
مبانی و پیشینه نظری یادگیری خودتنظیمی دارای 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc و جداول و توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد
Dey 9, 1399 AP — فایل قابل ویرایش دانلود دانلود دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی , ورد دانلود دانلود دانلود دانلود مبانی
قیمت فایل فقط 24,200 تومان. خرید. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع یادگیری خودتنظیمی. ر 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. توضیحات: فصل دوم پایان نامه
مفهوم خودسازماندهی یا یادگیری خودتنظیمی، یکی از مفاهیم مورد تاکید نظریه شناختی-اجتماعی بندورا است. یادگیری خودتنظیمی یک سازه مهم در تعلیم و تربیت است که دورنمای
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. منظور از راهبرد (استراتژی) یک برنامه
باورهای دانشجویان درباره میزان کنترل که بر فرایند و پیامد یادگیری خود دارند افزایش می یابد پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد راهبردهای یادگیری خودتنظیمی.
یادگیری خودتنظیمیمبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد یادگیری خودتنظیمی. فهرست مطالب. یادگیری خودتنظیمیمولفه های خودتنظیمی .
Shahrivar 27, 1399 AP — دانلود فایل|تحقیق|پروژه|کارآموزی|طرح توجیهی|پرسشنامه|ترجمه مقاله. علوم انسانی|معماری|جغرافیا|مدیریت|حسابداری|روانشناسی|مکانیک|برق|کامپیوتر|
Azar 16, 1397 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خود تنظیمی. «پاولف(۱۹۳۰)» به عمل آمد ، روش های تحقیق در علوم طبیعی در مسائل یادگیری نیز مورد
Ordibehesht 22, 1401 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.