عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
50
هزار تومان
38
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی می باشد.
هدف از این تحقیق عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی می باشد.
لچر و نوس در رضایت تحصیلی هشت عامل را مؤثر میداند که عبارتند از: اعتماد به نفس، رضایت از برنامههای درسی، آموزشی و کلاسها، رضایت از کیفیت تدریس و مواد درسی، رضایت از فعالیتهای فوق برنامه و فرصتهای شغلی، رضایت از کیفیت و ارائه بازخورد توسط اساتید، رضایت از میزان تسهیلات و رضایت از کیفیت و تعاملات و مشارکت دانشجویان. دو بعد رضایت از کیفیت محتوای درسی و مشارکت دانشجویان دارای کمترین تأثیر و اعتماد به نفس، فعالیتهای فوق برنامه، فرصتهای شغلی و کیفیت تدریس دارای بیشترین تأثیر بر رضایت تحصیلی دانشجویان میباشند(لچر،2010). رضایت باعث برانگیخته شدن علاقه و تمایل بیشتر به جستجو و کنجکاوی، کشف ایدههای نوین و گسترش باور و اندیشه و عمل میگردد. عواطفی مثل تنفر، افسردگی، ترس و خشم از شرایط نامطلوب، امکانات آموزشی و محیط نامطلوب باعث کاهش انگیزه و رضایت تحصیلی میگردد(اکمن و فریسن ،1986).
خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
خودتوانی اینترنتی یادگیرنده ، نوعی تمایل شخصی نسبت به جنبههای کارکردی خاص است. یادگیرندگان با خودتوانی بیشتر، اطمینان بیشتری در انجام فعالیتهای مربوط به یادگیری الکترونیکی دارند و رضایت آنها افزایش مییابد. این بدان معنی است که اگر یادگیرندگان سطح بالاتری از خودتوانی اینترنتی را داشته باشند، ارزش و فایده سامانه یادگیری الکترونیکی را درک مینمایند و ذهنیت آنها برای استفاده از یادگیری الکترونیکی ترغیب میشود.
پاسخگویی به موقع مدرس
پاسخگویی به موقع مدرس به صورتی است که در آن وقتی یادگیرندگان در یک دوره برخط با مسائلی روبرو میشوند، کمک به موقع از جانب مدرس، باعث تشویق آنها به تداوم یادگیری میشود، ولی عدم پاسخ یا تأخیر نامعقول در پاسخ به سؤالات یا نیازهای آنان، به طور قطع به موفقیت شان کمکی نخواهد کرد.
انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی
یادگیری الکترونیکی به زمان و مکان محدود نیست و فرصتهای زیادی برای یادگیری خودآموز به وجود میآورد. از جنبه عملی نیز کسانی که از آموزش الکترونیکی به عنوان اولین اولویت یادگیری استفاده میکنند، مجالی جهت برقراری تعادل بین شغل و خانواده شان با فعالیتهای مربوط به یادگیری وجود دارد.
فهرست مطالب
تعریف نظری رضایت تحصیلی
تعریف عملیاتی رضایت تحصیلی
1-3 رضایت تحصیلی 14
1-3-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده 16
1-3-2 پاسخگویی به موقع مدرس 16
1-3-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی 16
1-3-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی 17
1-3-5 کیفیت فناوری 17
1-3-6 سودمندی سامانه 17
1-3-7 سهولت استفاده از سامانه 17
1-3-8 تنوع در ارزیابی 18
1-4 پیشرفت تحصیلی 18
1-5 پیشینه پژوهش 22
1-5-1 پژوهشهای انجام شده خارجی 22
1-5-2 پژوهشهای انجام شده داخلی 26
1-6 جمع بندی
فهرست منابع
سوالات احتمالی شما درباره عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی
چطور میتونم فایل عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
چکیده: هدف این پژوهش بررسی نقش عوامل موثر در کیفیت خدمات آموزشی بر رضایت دانشجویان در آموزش مجازی بود. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و نحوه گردآوری اط?
عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی ; دسته : روانشناسی و علوم تربیتی ; تعداد صفحات : 44 صفحه ; فرمت فایل اصلی : docx ; حجم : 138/4 کیلوبایت.
چکیده. هدف پژوهش حاضر بررسی نقش مهارت های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان مرکز آموزش
by سراجی · 2015 — یادگیرندگان است. بر این اساس ممکن است،. مهارت. های. یادگیرنده نقش مهمی در. رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان داشته باشد. تسی. ) 1994. (. عوامل. مؤثر. بر کیفیت.25 pages
by نظرزاده · 2021 — پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان رضایت دانشجویان از نظام یاددهی-یادگیری الکترونیکی در زمان شیوع پاندومی کرونا انجام شده است. این پژوهش از نظر نوع تحقیق کمی، از
Bahman 6, 1401 AP — هدف از این تحقیق عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی می باشد. لچر و نوس در رضایت تحصیلی هشت عامل را مؤثر میداند که
Mordad 6, 1401 AP — رضایتمندی دانشجویان از سیستمهای آموزش الکترونیکی با عواملی نظیر محتوای درسی، نوع و قالب محتوا، تعداد اعضای کلاس، سودمندی درک شده، کیفیت
Tir 13, 1401 AP — یادگیری الکترونیک، عوامل کلیدی موثر، دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی رضایت از آموزش الکترونیکی را شامل کیفیت فنی سیستم، کیفیت اطالعات،.11 pages
by خوارزمی · 2013 — یادگیری الکترونیکی از موضوعات مهم محیطهای آموزشی معاصر است و بررسی عوامل موثر نقش عوامل مؤثر در تداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی، در بین دانشجویان
by اسفیجانی · 2018 — در زمینة رضایت دانشجویان از روش تدریس و استاد، نتایج ارزشیابی استاد به کمک چه جنبههایی از سامانة یادگیری الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی و رضایت دانشجویان
by زنگویی · 2021 — در این مقاله علاوه بر بررسی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان در یادگیری آنلاین به تأثیر دو نوع ارائه دروس تئوری و کارگاهی در دانشگاه فنیوحرفهای پرداخته شده است
پی چن سان و همکارانش 2008 در پژوهشی با عنوان «محرک های یادگیری الکترونیکی موفق چیست؟ پژوهش مبتنی بر آزمایش عوامل کلیدی مؤثر در رضایت یادگیرنده» هفت عامل
عنوان پروپوزال: بررسی عوامل موثر در کیفیت خدمات آموزشی بر رضايت دانشجويان در آموزش مجازی رشته تحصیلی: مدیریت مقطع: ارشد تعداد صفحات: 30 صفحه ؟