تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 36,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی 40 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
47
هزار تومان
36
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این نوشتار تحقیق در مورد رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد.
این نوشتار تحقیق در مورد رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد.
رضایت دانشجویان از یک سامانه یادگیری الکترونیکی، عامل مهم در تعیین تمایل آنان به ادامه به کارگیری سامانه است که هشت عامل به نامهای خودتوانی اینترنتی یادگیرنده، پاسخگویی به موقع مدرس، انعطاف پذیری و کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی، کیفیت فناوری، سودمندی سامانه، سهولت استفاده از سامانه و تنوع در ارزیابی مورد بحث قرار میگیرند. بررسی رضایت دانشجو در افزایش آگاهی از فرایند آموزشی و کیفیت آن مفید بوده و گویای توجه و علاقه دانشجویان به یادگیری و آموزش است. عوامل فردی و محیطی میتواند رضایت از تحصیل و پیشرفت دانشجو را تحت تأثیر قرار دهد.
فرهنگ و جو مؤسسه از عوامل محیطی است که میتواند روی رضایت از تحصیل اثر بگذارد. از سوی دیگر جو یادگیری و آموزش از جمله محتوی دوره، روش و شیوههای تدریس، بازخورد، حمایتها و شیوههای ارزشیابی میتواند رضایت دانشجو را متأثر سازد. علاوه بر این کل برنامه آموزشی، تیم آموزش و سیستم مدیریت دانشگاه از عواملی است که رضایت یادگیرنده را تحتالشعاع قرار میدهد. ویژگیهای فردی نظیر جنس، قومیت، ناتوانی، سن و اهداف و انتظارات فردی در ایجاد رضایتمندی دانشجو میتواند نقش مهمی داشته باشد(ادراکی ،رامبد و عبدلی ،1390). رضایتمندی دانشجویان از سیستمهای آموزش الکترونیکی با عواملی نظیر محتوای درسی، نوع و قالب محتوا، تعداد اعضای کلاس، سودمندی درک شده، کیفیت ارتباطات، دانش منتقل شده همبستگی بالایی دارد و نیز به نوبه خود از خودکارآمدی دانشجو، موفقیتهای پیشین وی، بازخوردهای اساتید، دانش و مهارتهای کامپیوتری تأثیر چشمگیری میپذیرد(اخگر، ناصرزاده، طباطبایی،1390).
مساله موفقیت یا عدم موفقیت در امر تحصیل از مهمترین دغدغههای هر نظام آموزشی است. موفقیت و پیشرفت تحصیلی در هر جامعه نشان دهنده موفقیت نظام آموزشی در زمینه هدفیابی و توجه به رفع نیازهای فردی است. بنابراین نظام آموزشی را زمانی میتوان کارآمد و موفق دانست که پیشرفت تحصیلی دانشجویان آن در دورههای مختلف دارای بیشترین و بالاترین رقم باشد(تمنایی فر و گندمی،1390). روای و داونی ، استدلال کردهاند که مسائل مربوط به کیفیت مدیریت، توسعه علمی، طرح درس آنلاین و آموزش، به عنوان عوامل مهمی هستند که موفقیت یا شکست برنامههای آموزش مجازی را در محیط رقابتی جهانی تعیین میکنند. مؤسسه سیاست آموزش عالی ایالت متحده امریکا نیز هشت جنبه را برای اطمینان از برتری در آموزش و پرورش آنلاین ضروری دانسته که عبارتند از: حمایت نهادی، پشتیبانی دانشآموز، پشتیبانی هیات علمی، توسعه دوره، ساختار دوره، یادگیری ، تدریس و ارزیابی (به نقل از لی ، 2010).
پیشرفت تحصیلی را میتوان به عنوان یکی از مهمترین بازدههای نظام آموزشی در نظر گرفت. این بازده از طریق آزمونهای استاندارد شده یا معلم ساخته اندازهگیری میشود. فارغ از جهتگیریهای احتمالی در این آزمونها، پیشرفت تحصیلی حاصل عوامل متعددی است. از جمله عواملی که در بسیاری از تحقیقات بر پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان تأثیر داشته است، متغیرهایی چون هیجانات یادگیرندگان، استقلال افراد در یادگیری و ساختار هدف گزینی یادگیرندگان بوده است(ابوالقاسمی و میرالی رستمی،1390). عواملی که بر پیشرفت تحصیلی مؤثر هستند را میتوان به دو دسته فردی و محیطی تقسیم کرد: متغیرهای شخصیتی و شناختی(عوامل فردی) در مجموع 70 درصد و سایر متغیرها از جمله محیطی، اجتماعی و موقعیتی 30 درصد واریانس پیشرفت تحصیلی را به خود اختصاص میدهند. عوامل فردی متغیرهایی مانند رویکردهای یادگیری، جهت گیری هدف، خودکارآمدی ، خودتنظیمی، راهبردهای یادگیری و فراشناخت را شامل میشوند. عوامل محیطی به متغیرهایی چون خودکارآمدی اساتید و رضایت شغلی آنها و سایر عوامل پرداختهاند(قلائی، کدیور، صرامی، اسفندیاری، 1391).
فهرست مطالب
تعریف نظری رضایت تحصیلی
تعریف عملیاتی رضایت تحصیلی
1-3 رضایت تحصیلی 14
1-3-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده 16
1-3-2 پاسخگویی به موقع مدرس 16
1-3-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی 16
1-3-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی 17
1-3-5 کیفیت فناوری 17
1-3-6 سودمندی سامانه 17
1-3-7 سهولت استفاده از سامانه 17
1-3-8 تنوع در ارزیابی 18
1-4 پیشرفت تحصیلی 18
1-5 پیشینه پژوهش 22
1-5-1 پژوهشهای انجام شده خارجی 22
1-5-2 پژوهشهای انجام شده داخلی 26
1-6 جمع بندی
فهرست منابع
سوالات احتمالی شما درباره تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی
چطور میتونم فایل تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 36 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
این نوشتار تحقیق در مورد رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد. رضایت دانشجویان از یک سامانه یادگیری الکترونیکی، عامل مهم در تعیین
همچنین برای سنجش موفقیت تحصیلی از معدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان استفاده گردید. تحلیل یافته های این پژوهش با استفاده از آزمون T، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام
by اوتارخانی · 2012 — در عین حال، تحقیقات نشان می دهد که تعداد زیادی از دانشجویانی که دوره های آموزش مجازی را آغاز می کنند، تمایلی برای ادامه آن ندارند و اظهار نارضایتی می نمایند. در
by گنجي ارجنكي بي نظير — دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي کيفيت آزمون هاي الکترونيکي بر ميزان رضايت دانشجويان.
Ordibehesht 22, 1401 AP — این نوشتار تحقیق در مورد رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد.
by سراجی · 2015 — بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی. نوع مقاله : مقاله پژوهشی. نویسندگان. فرهاد سراجی · آتنا سیفی.
by بازرگان · 2021 — ابزار گردآوری داده ها متشکل از دو پرسشنامه (آمادگی برای یادگیری الکترونیکی و مقیاس رضایت از سامانه) بود. همچنین برای سنجش موفقیت تحصیلی از شیوه ارزیابی مستمر در
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و رضایت تحصیلی بین دانشجویان در دوران کلیدواژه ها: یادگیری الکترونیکی رضایت تحصیلی شخصی سازی بازی پردازی سامانة
دانلود و دریافت مقاله بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی.
جامعه آماری شامل3039 نفراز دانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی در این تحقیق از نمونه گیری تصادفی استفاده شده است و 385نفر از دانشجویان دوره های یادگیری
تحقیق درباره رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی - روانشناسی و علوم تربیتی - docx. فهرست مطالب. دانشجوی عزیز، در این قسمت فهرست عناوین موجود در این
by اسفیجانی · 2018 — جامعه و نمونة تحقیق دانشجویان کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه اصفهان است که در شد و صاحبنظران تعلیم و تربیت نگرانیهایی را دربارة توسعة آموزش الکترونیکی
ابزار تحقیق نیز دو پرسشنامهای است که محقق تهیه نموده است که شامل پرسشنامه رضایتمندی تحصیلی دانشجویان دوره الکترونیکی و پرسشنامه دیدگاه دانشجویان در خصوص
در محیطهای آموزش مجازی برای یک استاد خوب، داشتن تجهیزات قابل اعتماد بسیار مهم است و برای دانشجویان نیز باید شرایط و فرصتهایی فراهم شود تا در بحثها و دورههای
by گنجی ارجنکی · 2017 — اهداف: استفاده از اینترنت و فناوریهای چندرسانهای، یادگیری سنتی را به سمت یادگیری الکترونیکی سوق داده است که این امر استفاده از روشهای نوین ارزشیابی را
by ضرابیان · 2019 — هم در گروه عادی و هم گروه الکترونیکی بین سبک های یادگیری (همگرا، واگرا، جذب ازنظر ستجش کیفیت دردوره های عادی بیشتر دانشجویان دارای عدم رضایت تحصیلی
by Z Farsi · 2021 · Cited by 20 — رضایتمندی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آجا از کیفیت دوره تحصیلی و آموزش تحصیلی و. رضایت از آموزش. الکترونیکی. جهت جمع آوری داده. ها استفاده شد.
Dey 13, 1400 AP — تحقیق دانشجویی درباره تحصیل. دانلود تحقیق رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت ورد. هدف از این تحقیق بررسی رضایت تحصیلی و دوره
رضایت تحصیلی. رضایت از یادگیری الکترونیکی سطحی از عملکرد سامانه یادگیری الکترونیکی است که کاربران پس از استفاده از آن مشاهده میکنند. رضایت دانشجویان در
by جهانیان · 2012 — جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه دانشجویان شرکتکننده در مراکز آموزشهای الکترونیکی آموزشهای مجازی، یادگیری از طریق این روش و کاربرد روش آموزش مجازی، رضایت