پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
50
هزار تومان
38
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.
یکی از مفاهیم مرتبط با شناخت که به دنبال گسترش روان شناسی شناختی و علم شناخت به وجود آمد فراشناخت است. این مفهوم ابتدا توسط فلاول (1979) ، بکار گرفته شد که به توانایی انسان از نظام شناختی خود و کنترل نظارت بر آن گفته می شود . فرد به توانایی خود بعنوان یک پردازشگر اطلاعات آگاه است و می داند برای رسیدن به یک هدف شناختی دارای چه موانع و محدودیت هایی است و چگونه و با چه تدابیری با محدودیت ها مواجه شود. کاستا ( 1984 ) معتقد است اگر بتوانید از وجود یک گفتگوی درونی در مورد فرایندهای ذهنی خود آگاه شوید و اگر بتوانید فرایند های تصمیم گیری و حل مساله را بشناسید ، فراشناخت را تجربه کرده اید .
مؤلفه نخست فراشناخت دانش فراشناختی بوده که نقش مهمی در تنظیم فعالیت های شناختی فرد دارد . به طور کلی می توان گفت که هرچند تمایزها و تفکیک هایی بین انواع و یا طبقات مختلف دانش فراشناختی قائل شده اند اما مؤلفه های دانش فراشناختی از همدیگر مجزا نیستند ، بلکه به صورت یک کل عمل می کنند و عملکرد آن ها به تعامل و تبدیل های این طبقات و انواع دانش فراشناختی بستگی دارد . این تعامل ها مؤلفه فراشناختی دیگری را نیز در بر می گیرد که تجربه فراشناختی ( فلاول 1988 ) نام دارد ، ( رفوث و همکاران ، 1993 ، ترجمه خرازی ، 1375 ) .
عاشوري ، وكيلي ، بن سعيد ، نوعي ( 1388 ) ، در پژوهشی بر 100 دانشجوی دختر و پسر نشان دادند که بين نمرات افراد در مقياسهاي باورهاي فراشناختي و سلامت عمومي همبستگي مثبت معني داري وجود داشت به اين صورت كه با افزايش نمره ي فرد در مقياس كلي باورهاي فراشناختي ، نمره كلي وي در بيانگر GHQ نيز افزايش يافت كه افزايش نمره GHQ وضعيت سلامت عمومي بدتر بود. هم چنين بين نمرات افراد در ابعاد كنترل ناپذيري و خطر ، باور مثبت درباره نگراني ، اطمينان نيز رابطه ي GHQ شناختي ، نياز به كنترل افكار و نمره ي كلي مثبت معني داري وجود داشت .
فهرست مطالب
تعریف نظری فراشناخت
تعریف عملیاتی فراشناخت
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت
فراشناخت 14
1-1-مؤلفه های فراشناخت 15
1-1-1-دانش فراشناختی 16
1-1-2-تجربه فراشناختی 20
يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت
چطور میتونم فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
به سخن دیگر فراشناخت، دانش یا آگاهی فرد از نظام شناختی خودش یا دانستن در باره ی دانستن است. دانش فراشناختی یاری می کند تا هنگام یادگیری و دانستن امور، شخص
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت کاملترین و به روزترین در سطح اینترنت دارای پیشینه داخلی و خارجی جدید (1388-1397) دارای منابع فاسی و انگلیسی جدید تعداد
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. یکی از مفاهیم مرتبط با شناخت که به دنبال گسترش روان شناسی
توضیحات: معلمان باید مهارت های برنامه ریزی، بازنگری، ارزشیابی و تجدید نظر را مورد توجه قرار دهند و بر اساس الگوی موجود مسئولیت ها را به دانش آموزا ن تفویض كنند
به سخن دیگر فراشناخت، دانش یا آگاهی فرد از نظام شناختی خودش یا دانستن در باره ی دانستن است. دانش فراشناختی یاری می کند تا هنگام یادگیری و دانستن امور، شخص
قسمتی از این مقاله: شناخت به فرایندهای درونی ذهنی یا راههایی گفته می شود که در آن ها اطلاعات پردازش می شوند. یعنی راههایی که به وسیله آن ها اطلاعات مورد توجه
فراشناخت، آن چنان كه روانشناسان مطرح كردهاند، دانش درباره فعاليتهاي تفكر و يادگيري و كنترل آنها(فلاول، 1988) يا بررسي دانش فرد، فرآيندهاي شناختي، توليدات،
فراشناخت با شناخت تفاوت دارد. فراشناخت به دانش فرد درباره کلیه ی فرایندهای شناختی یادشده و نیز نحوه به کارگیری آنها جهت تحقق اهداف یادگیری اطلاق می شود (فلاول (
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فراشناخت کاملترین در سطح اینترنت مهارت های فراشناختی نظریه های فراشناختی راهبردهای فراشناختی درمان فراشناختی فراشناخت تعریف
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه. فراشناخت. فراشناخت[1] ابتدا توسط فلاول[2]مطرح شد تنها به تبیین و توجیه دانش فرد در مورد فرآیندها و تولیدات شناختی و نظارت
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فراشناخت. ۱۷٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزانترین فروشنده. میخواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟ بله، نصب شود.
Ordibehesht 13, 1397 AP — مبانی نظری فراشناخت (پیشینه پژوهشی و فصل دوم پایان نامه) نظریه و تحقیق در مورد فراشناخت عمدتاً از طریق کار در روانشناسی رشد شناختی
واژه فراشناخت نخستین بار توسط فلاول (1979) به کار برده شد، که به فرآیند تفکر در باره تفکر و دانش در مورد اینکه «چه می دانیم» و «چه نمی دانیم» اطلاق می شود.
توانایی فراشناختی به شناخت دانش آموز درباره یادگیری به وسیله ی خودش اشاره دارد(پانائورا و همکاران، 2003). الگوي يادگيري و پردازش اطلاعات واينشتاين و مایر (1986)
Khordad 31, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) فراشناخت دسته بندی: مبانی نظری تعداد استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه
Khordad 20, 1398 AP — مبانی نظری فراشناخت دانلود فایل وورد مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد فراشناخت ادبیات تحقیق فراشناخت پیشینه فراشناخت
پیشینه تحقیق و مبانی نظری فراشناخت دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. یکی از مفاهیم مرتبط با شناخت که به دنبال گسترش روان شناسی
فصل دوم پایان نامه که در آن چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت مورد بررسی قرار می گیرد. فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت. 3-2-2 فراشناخت.30
توانایی فراشناختی به شناخت دانش آموز درباره یادگیری به وسیله ی خودش اشاره دارد(پانائورا و همکاران، 2003). الگوي يادگيري و پردازش اطلاعات واينشتاين و مایر (1986)