دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL 140 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
53
هزار تومان
40
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL
دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL جهت رشته کامپیوتر در قالب 140 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیعتر و پیچیده تر است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش دادهها و سیستمهای اطلاعات مدیریت شد که در دهههای ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند.
دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق میکنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راهآهن و هواپیما و کشتی داریم. همه اینها را مهندسان مکانیک طرح میکنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد اما فناوری اطلاعات و ارتباطاتICT) به فارسی فاوا) مهمترین مقوله در این زمینهاست. سید حامد خسروانی شریعتی، تعریفی دیگر از فناوری اطلاعات بیان میدارد که بیان از فرابخشی بودن این رشته دارد، به گفته ایشان: مهندسی فناوری اطلاعات دانشی ترکیبی از مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع و مارکتینگ میباشد که رویکردی تحلیلی، تجاری و باریک بینانه به تکنولوژیهای نوین اطلاعاتی دارد. ایشان با ایجاد این رویکرد شکاف میان طراحان نرم افزار و تحلیل کنندگان سیستم و بازار هدف را حل کردهاند.
فهرست مطالب:
مقدمه
مديريت خدمات فناوري اطلاعات (ITSM)
ITIL چيست؟
ساختار ITIL
مزایای استفاده از ITIL
تاریخچه ITIL
سیر تکاملی ITIL
ITIL V2
ITIL V3
مقايسه ITIL V2 & V3
Service Level Agreement (SLA)
ميز خدمت Service Desk ) )
ميز كمك Help Desk ) )
برون سپارها (Outsourcer)
پشتیبانی سرویس ( Service Support )
مدل فرایند پشتیبانی سرویس ITIL
CMDB (Configuration Management Database)
ارائه خدمات (Service Delivery)
مدل فرایند تحويل سرویس ITIL
مديريت امنيت (Security Management)
مديريت تجهيزات نرم افزاري (Software Asset Management)
چرخه حيات سرويس در ITIL
علل موفقيتITIL
منافع مديريت سرويس هاي IT
افزايش ضريب موفقيت پياده سازي ITIL در سازمان
حاکميت فناوري اطلاعات (IT Governance)
استاندارد حاکميت فناوري اطلاعات (COBIT)
جمع بندي ( مدل تعالي فاوا )
نتيجه گيري
معرفي چند سايت ITIL
سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL
چطور میتونم فایل پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 40 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
دانلود پاورپوینت مديريت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL جهت رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات در قالب 140 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM). اهداف ITSM. از اصلاح و بهبود فرآیندهای ITSM چه سودی عاید سازمان خواهد شد؟ 3 نکته کلیدی در اجرای ITSM. ITIL چیست؟
این پاورپوینت در140 اسلاید به صورت کامل. مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL. توضیح داده است. برخی از عناوین اسلاید ها: مقدمه – فناوری اطلاعات.
Dey 6, 1399 AP — فایل قابل ویرایش دانلود دانلود دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL , ورد دانلود دانلود دانلود دانلود پاورپوینت
توضیح داده است. برخی از عناوین اسلاید ها: مقدمه – فناوری اطلاعات. عناصر کاملا اصلی. مدیریت اطلاعات پیادهسازی شبکههای رایانهای مهندسی رایانه طراحی سیستمهای
فایل پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL با فرمت ppt/pptx برای شما ارائه شده است . این فایل قابلیت ویرایش دارد و میتوانید مطالب و اسلاید ها را
فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیعتر و پیچیده تر است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش دادهها و سیستمهای اطلاعات مدیریت شد که در دهههای
Esfand 1, 1396 AP — در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد. جزئیات
Dec 19, 2019 - دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL،. در قالب ppt و در 140 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه. مدیریت خدمات فناوری
Azar 9, 1398 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت خدمات فن آوري اطلاعات بر مبناي ITIL، در قالب ppt و در 140 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه فن آوری اطلاعات
این پاورپوینت در140 اسلاید به صورت کامل مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL توضیح داده است. برخی از عناوین اسلاید ها: مقدمه – فناوری اطلاعات
دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITILاین پاورپوینت در140 اسلاید به صورت کامل مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL
این پاورپوینت در140 اسلاید به صورت کامل. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL. توضیح داده است. برخی از عناوین اسلاید ها: مقدمه – فناوری اطلاعات.
Shahrivar 3, 1398 AP — مدیریت|روانشناسی|معماری|حقوق|حسابداری|عمران|کامپیوتر|برق|مکانیک… کامپیوتر و IT
هم اکنون فایل با مشخصه ی دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
پاورپوینت مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL. ۵۶٫۰۰۰ تومان. در نیکان لینک · تصویر دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات.
امنیت,محاسبات ابری کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل امنیت محاسبات ابری؛ چالشها و راهکارها را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل در این گزارش به
دانلود پاورپوینت مديريت خدمات فناوري اطلاعات بر مبناي ITIL ITIL V2 مديريت ارائه خدمات(service delivery management) Service Delivery StrategiesITIL