فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
58
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن می باشد.
هدف از این تحقیق فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن می باشد.
وقتی که از بعد فلسفی به فعالیت های مکمل و فوق برنامه نگاه می کنیم این سوال پیش می آید که چرا از فعالیت های مکمل و فوق برنامه باید استفاده کنیم و چگونه ما می توانیم از این طریق به یادگیری شاگردان عمق ببخشم. نگاه فلسفی به فعالیت های مکمل و فوق برنامه امری مهم به نظر می رسد، زیرا فلسفه از زندگی انسان جدانیست و هیچ انسان سالمی نمی تواند بدون دید فلسفی باشد و هر فعالیتی که می خواهیم انجام دهیم توجه به بعد فلسفی آن ما را در انجام دادن آن به طور صحیح، بهتر و مفیدتر هدایت می کند، داشتن بینش فلسفی برای هر فردی که می خواهد زندگی کند، لازم و ضروری است، به خصوص برای فردی که می خواهد در زندگی از شیوه های جدیدی برای آسایش و سعادت خود استفاده کند یا بهتر اینکه او می خواهد به یک تفکر خلاق برسد، عده ی زیادی از افراد جامعه فعالیت های زیادی را انجام می دهند، اما چون به بعد فلسفی آن توجه خاص ندارند به جای موفقیت با شکست مواجه می شوند.
بنابراین اگر می خواهیم دانش آموزانی را که سرمایه ی یک کشور هستند به انجام فعالیت ترغیب و تشویق کنیم، باید آن ها را از چرایی و چگونگی انجام آن فعالیت آگاه نماییم؛زیرا آگاهی، بینش و بصیرت کافی از فعالیت ها می تواند منشاخلاقیت و نوآوری شود. بهتر است از فعالیت های مکمل شروع کنیم چرا فعالیت های مکمل لازم و ضروری است؟ همه ی مربیان تعلیم و تربیت بر این عقیده هستند که برنامه ی درسی قسمت مهم تعلیم و تربیت است. اگر ما می خواهیم برنامه ی درسی غنی و کارآمدی داشته باشیم باید اهداف ، محتوا، روشهای تدریس، ارزشیابی و سازمان دادن آن با واقعیتهای علمی روز باشد.امروزه تعلیم و تربیت فقط در مدرسه خلاصه نمی شود، بلکه گامی فراتر نهاده است؛یعنی محیط زندگی که محل مناسبی برای یادگیری شاگردان می باشد را مورد توجه قرار داده، در صورتی که برنامه ی درسی که تهیه و تدوین شده اگر دانش آموزان را ترغیب و تشویق به انجام فعالیت در بیرون از مدرسه مکند یا به طور کلی باعث غنای یادگیری شاگردان در مورد موضوع مورد نظر به اندازه ی کافی نشود استفادهاز فعالیت های مکمل در حل این مشکل کارآمد است.
گرچه برنامه ی درسی هر قدر جامع و تازه باشد، باز هم محدودیت و نقص خواهد داشت؛زیرا ثابت و تغییر ناپذیر است. بنابراین برنامه های مکمل می تواند این کمبود و نارسایی برنامه درسی را جبران و کامل سازد. بدین ترتیب که نوجوان در فعالیت هایی شرکت می کند که در برنامه ی درسی رسمی، وقت کافی برای انجام دادن آن ها وجود ندارد و غالباً این گونه فعالیت ها برای دانش آموزان سودمند است؛مثلاً برای کمک به یادگیری درس زبان خارجی می توان با ترتیب دادن نمایش هایی که با آن زبان اجرا می شوند، فعالیت های خارج از کلاس درس انجام داد یا به تشکیل گروه های هنری و تحقیقی به فعالیت هنری و فکری و علمی دانش آموزان کمک کرد.
فهرست مطالب
تعریف نظری فعالیت های فوق برنامه و مکمل
تعریف عملیاتی فعالیت های فوق برنامه و مکمل
2-1-23-فعالیت های مکمل
2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-27-فعالیت مکمل
2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی
2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت
2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز
2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر
2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد
2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو
2-1-30-5-دیدگاه کمینوس
2-1-30-6-نظریه ی هربارت
2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی
2-1-31-پیشرفت تحصیلی
2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی
يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن
چطور میتونم فایل فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان. رفتن به سايت اصلي. هدف از این تحقیق فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ماهیت فلسفی آن می باشد.
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی 2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه 2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت
7. 4. 2010 — رسالت آموزش و پرورش در هر کشوری تقویت نگرش انسانی به زندگی و ارتقای فلسفه آن و ایجاد توانایی در افراد جامعه برای زندگی سالم و سازنده است.
نگاهی به تاریخچة فعالیتهای فوق برنامه، ماهیت فلسفی این فعالیتها و مراحل طراحی آنها از دیگر مباحث کتاب است. کتابرومیخوامسفارشتهیۀکتابافزودن تـصویرافزودن
نگارنده در کتاب حاضر ضمن پرداختن به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه و همچنین نگاهی به تاریخچه فعالیتهای فوق برنامه، ماهیت فلسفی این فعالیتها و مراحل
فعالیتهای مکمل و فوق برنامه جمال مصطفوی معلم پایه ی چهارم دبستان اندیشه ی نو مقدمه : برنامه ی درسي كشورمابيشتربه پرورش حافظه وتوانایی ذهني دانش آموزان.
نگارنده در کتاب حاضر ضمن پرداختن به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه و همچنین نگاهی به تاریخچه فعالیتهای فوق برنامه، ماهیت فلسفی این فعالیتها و مراحل
فعالیت های فوق برنامه چون در مقابل فعالیت های تربیتی برنامه ریزی شده یا رسمی قرار احمدی، فاطمه،(1384)، یادگیری و فعالیت های مکمل و فوق برنامه، مجموعه
محور ها و ملاک ها و شاخص های برنامه تعالی مدیریت مدرسه 7 – فعالیت های مکمل – فوق برنامه و پرورشی 1) مبانی فلسفی و علمی درس ملی:
نتایج آزمون نشان داد فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی- اجتماعی و عاطفی کار گرفته شوند و در داخل یا خارج کلاس انجام شود ، فعالیت مکمل گفته می شود.
برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي براي كاركنان جهت آشنايي با فلسفه و ي حدّاكثري دانش آموزان از فعّاليّت. هاي مكمل. ،. فوق. برنامه و پرورشي. 100. در صداولياء.
تعریف فعالیت های فوق برنامه با بررسی منابع مختلف مشخص می شود صاحب نظران که در چارچوب کتاب های مدارس تشکیل نمی گردد بلکه در کنار آنها بوده و نقش مکمل
۲-۱-۲۹-فعالیت فوق برنامه ی درسی ۲-۱-۳۰-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه ۲-۱-۳۰-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت
تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان 2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه 2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه
تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان 2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه 2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه
این تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، از نوع علی مقایسه ای می اهمیت فعالیت های فوق برنامه و مکمل، در مدارس انتقال دانش نیست زیرا دستگاه
فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت وقتی که از بعد فلسفی به فعالیت های مکمل و فوق برنامه نگاه می کنیم این سوال پیش می آید که
autor: یوسف زاده · 2020 — فلسفه مسلط به الگوی. برنامة درســی و فعالیت های یاددهی- یادگیری جهت می دهد و سمت وسو، جهت گیری و. ماهیت عناصر الگوی برنامة درسی را تعیین می کند و به عناصر