پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي

پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي 49 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا دوشنبه 31 اردیبهشت


53 هزار تومان 40 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ارگونومي چيست، بار زياد كاري، فشار كاري كم، استرس، منابع استرس، استرسورهای سازمانی، استرسورهای فردی، استرسورهای محيط کار، استرسورهای فيزيولوژيكي، استرس شغلی، استرس و عملكرد كاري، استرس و سلامتی، استرس - سلامتی و بهره وری

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

ارگونومي چيست؟

بار زياد كاري

فشار كاري كم

استرس

منابع استرس

استرسورهای سازمانی

استرسورهای فردی

استرسورهای محيط کار

استرسورهای فيزيولوژيكي

استرس شغلی

استرس و عملكرد كاري

استرس و سلامتی

استرس - سلامتی و بهره وری

علائم اوليه ناشی از استرس

آسيبهای ناشی از استرس

عواقب استرس شغلی در محيط کار

پيشگيری و کنترل استرس

 

قسمتی از متن:

استرس شغلی: به يک پاسخ هيجانی و روانی “ مضر ” اطلاق می شود که در زمانيکه نيازهای شغل با نيازها و تواناييهای فرد همگون نباشد ايجاد می گردد. استرس شغلي را مي‌توان جمع شدن عامل‌هاي استرس زا در وضعيت‌هاي مرتبط با شغل دانست كه بيشتر افراد نسبت به استرس زا بودن آن اتفاق نظر دارند. همچنين استرس شغلي به عنوان كنش متقابل بين شرايط كار و ويژگي‌هاي فردي شاغل، ميزان بيش از حد خواست‌هاي محيط كار و در نتيجه فشار‌هاي مرتبط با آن است كه فرد بتواند از عهده آنها برآيد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي "  می باشد که در حجم 49  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي


چطور میتونم فایل پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 40 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ارگونومي چيست، بار زياد كاري، 

توضیحات کامل : پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. ارگونومي چيست؟

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. ارگونومي چيست؟ بار زياد كاري.

پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی (3) | 26047. انتشار در 2022-04-04 | ویرایش در 2021-04-06 | توسط Siamak ADN دانلود.

Esfand 20, 1399 AP — پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی 

پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي. ۲۵٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی. city-pin انتخاب شهر city-pin.

Ordibehesht 11, 1392 AP — مدیریت و استرس های ناشی از كار از دیدگاه ارگونومی منابع استرس عامل استرس (استرسور) انواع استرس شامل استرس های سازمانی فردی و محیط کار 

پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. ارگونومی چیست؟ بار زیاد کاری.

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و استرس های ناشی از كار از دیدگاه ارگونومی، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ارگونومی چیست، بار زیاد كاری، 

پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي، در قالب ppt 

دریافت پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي| شناسه فایل 35025487 · دریافت تحقیق اتحاد ملي و انسجام اسلامي از ديدگاه آيات و روايات اسلامي.

Ordibehesht 12, 1399 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی، در قالب ppt و در ۴۹ اسلاید، قابل ویرایش، شامل: ارگونومی چیست؟

Bahman 22, 1400 AP — داﻧﻠﻮد ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و اﺳﺘﺮس ﻫﺎی ﻧﺎﺷﯽ از ﮐﺎر از دﯾﺪﮔﺎه ارﮔﻮﻧﻮﻣﯽ، در ﻗﺎﻟﺐ ppt و. در 49 اﺳﻼﯾﺪ، ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ، ﺷﺎﻣﻞ ارﮔﻮﻧﻮﻣﯽ ﭼﯿﺴﺖ، 

مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي پاورپوینت مدیریت استرس پاورپوینت مدیریت فشار روانی.

مديريت توضیحات کامل پاورپوينت مديريت و استرس هاي ناشي از کار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx فهرست مطالب ارگونومی چیست؟

Bahman 24, 1398 AP — پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی در ۴۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. فهرست مطالب. ارگونومی چیست؟

پاورپوینت استرس شغلی. پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی. دیدگاه ارگونومی. ارگونومی چیست؟ بار زیاد کاری. فشار کاری کم. سلامتی شغلی.

ﮐﺎﻫﺶ ﻏﯿﺒﺖ ﻫﺎي ﻧﺎﺷﯽ از ﮐﺎر. ،. ﮐﺎﻫﺶ. روزﻫﺎي ﮐﺎري از دﺳﺖ. رﻓﺘﻪ و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن و ارﺗﻘﺎء ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ. اﺷﺎره ﻧﻤﻮد . از. دﯾﮕﺮ ﻓﻮاﯾﺪ ارﮔﻮﻧﻮﻣﯽ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺮه 

Dey 7, 1399 AP — فایل قابل ویرایش دانلود دانلود دانلود دانلود پاورپوینت ارگونومی , ورد دانلود پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی 

Ordibehesht 4, 1401 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با پاورپوینت استرس و مدیریت استرس (2) روی عنوان آن پاورپوینت مدیریت و استرس های ناشی از کار از دیدگاه ارگونومی