مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 18 اردیبهشت


66 هزار تومان 50 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان  را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

 

 

دامنه ی فعالیت های فوق برنامه از مدرسه تا فضای بیرون از مدرسه(جامعه) است. فعالیت های فوق برنامه را معلم طراحی نمی کند اما معلم می تواند به عنوان عامل اصلی و محوری در طراحی فعالیت های فوق برنامه درسی پذیرفته شود. سوال که به ذهن ما می رسد این است که چرا از فعالیت های فوق برنامه باید استفاده نمود. اگر به موارد ذیل به طور دقیق ومنطقی نگاه کنیم می بینیم که همه ی آن ها در سایه ی فعالیت های مکمل و فوق برنامه شکوفا می شوند.

 


1- پر کردن اوقات فراغت شاگردان؛
2- شناسایی استعدادهای خاص دانش آموزان؛
3- حل مسائل و مشکلات زندگی توسط شاگردان؛
4- شناخت محیط اطراف خود و قابلیت های آن؛

 

 

 

یکی از مسائل مهمی که ذهن همه ی متخصصین تعلیم و تربیت را به خود مشغول نموده است طرز به سر بردن شاگردان در زمان بیرون از مدرسه است، که فعالیت های فوق برنامه در انجام این امر مهم نقش بسیار اساسی ایفا می کنند و هم چنین تنوع در این نوع فعالیت ها باعث استقبال هر چه بیش تر شاگردان برای انجام فعالیت ها می باشد. ارتباط صحیح بین مدرسه و محیط زندگی جهت عمق بخشیدن به یادگیری شاگردان، حل مشکلات زندگی، خلاقیت آن ها نقش ارزنده ای دارد و برای موثر بودن هر چه بیش تر این ارتباط، استفاده از فعالیت های فوق برنامه ضروری به نظر می رسد.نقش دیگر فعالیت های فوق برنامه کمک به مربیان برای شناسایی کودکان خلاق است. ما از طریق این فعالیت ها می توانیم کودکان و نوجوانان را شناسایی کنیم و به استعداد آن ها پی ببریم و زمینه ی رشد هر چه بیش تر استعدادهای آن ها فراهم کنیم. این امر علاوه بر فعالیت های علمی در فعالیت های ورزشی و هنری کاملاً قابل مشاهده است و اگر دقیق تر به مسئله نگاه کنیم می بینیم اغلب افتخارات ملی که نوجوانان و جوانان ما آفریده اند، فعالیت های فوق برنامه منشأ ترقی و پیشرفت آن ها بوده است. 
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری فعالیت های فوق برنامه

تعریف عملیاتی فعالیت های فوق برنامه 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان

2-1-23-فعالیت های مکمل  
2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-27-فعالیت مکمل 
2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل 
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی 
2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت 
2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز 
2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر 
2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد  
2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو 
2-1-30-5-دیدگاه کمینوس 
2-1-30-6-نظریه ی هربارت 
2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی 
2-1-31-پیشرفت تحصیلی 
2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی 

 


يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



در توصیف دسته سوم بیان شده، فعالیت های دانش آموزان یا فوق برنامه امروزه تحت عنوان دوره آموزشی سوم مطرح می شود. دوره آموزش سوم تازه ترین دوره ای است که برای 

استوار، ابرقویی، فاطمه صغری،(1380)، بررسی رابطه بین فعالیت های فوق برنامه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی ارشد، پژوهشکده تعلیم و تربیت تهران.

در توصیف دسته سوم بیان شده، فعالیت های دانش آموزان یا فوق برنامه امروزه تحت عنوان دوره آموزشی سوم مطرح می شود. دوره آموزش سوم تازه ترین دوره ای است که برای شرح 

دانلود مبانی کامل ترین مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه در جریان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، چرا فعالیت های فوق برنامه مدارس مهم هستند؟

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه در مدارس در 22 فعالیت های دانش آموزان یا فوق برنامه امروزه تحت عنوان دوره آموزشی سوم مطرح می شود.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل. تعداد صفحات, 41.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. دامنه ی فعالیت های فوق برنامه 

Ordibehesht 25, 1401 AP — برچسب: پیشینه نظری فعالیت های فوق برنامه. 418321 |docx روانشناسی و علوم تربیتی+مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان.

Mordad 29, 1399 AP — مبانی نظری فعالیتهای آموزشی، فعالیتهای فوق برنامه پرورشی مدارس. توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش).

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه(فصل دوم) در 21 صفحه در مدرسه طوری برنامه ریزی شود که معلم و دانش آموز اندیشه خلاق خود را به کار 

ـ توجه به دیدگاه مدرسه محوری و سیاست عدم تمرکز در تهیه و تدوین، فعالیت ها در برنامه ریزی درسی،تعمق بخشیدن به فرایند یاددهی و یادگیری در زندگی دانش آموزان ، 

پژوهش حاضر تاثیر فعالیت های پس از مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب 42 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اضطراب 

تحقیق بررسی تأثیر فعالیت‌های فوق برنامه در رشد اجتماعی دانش‌آموزان پسر فصل دوم: مبانی نظری تحقیق ۲-۱- مقدمه ۱۲ ۲-۱۴- پیشینه تحقیق ۴۸

برای دانلود مبانی نظری این متغیر به ادامه مطلب بروید. در توصیف دسته سوم بیان شده، فعالیت های دانش آموزان یا فوق برنامه امروزه تحت عنوان دوره آموزشی سوم 

فعالیتهای فوق برنامه متناسب با نیازهای دانش آموزان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان تامین اجتماعی مبانی نظری سازمان تامین اجتماعی دانلود مبانی نظری 

تصویر دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه در مدارس تصویر تحقیق بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليت هاي غيردرسي (فوق برنامه).

ﻣﺎﻧﻨﺪ: ورزش، ﮔﺮوه ﻫﺎی داﻧﺶ آﻣﻮزی، روزﻧﺎﻣﻪ ﻣﺪرﺳﻪ؛ (ﺗﺎﻧﮋا، آﻣﻮزان ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﻓﻮق ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ داﻧﺶ آﻣﻮزان -4.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استقرار مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش ادبیات نظری 

برنامه درسی فوق برنامه; نظریه های مرتبط با فعالیت های فوق برنامه. برای دریافت پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی کلیک کنید. تعداد صفحات. 21.

بیرامی، منصور و بهادری، خسرو،(۱۳۸۹)، ارتباط شیوه های تربیتی والدین، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی مدارس شهر ایلخچی، مجله علوم تربیتی، شماره ۱۰، ص ۷-۲۱٫