مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 8 اردیبهشت


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

 

 


فعالیت های کمک برنامه و مکمل بنابر نظر صاحب نظران آن دسته از فعالیت ها را شامل می شود که نیازمند حدی از نظارت مدرسه و متفاوت از آموزش کلاسی است. ا این حال بخش مهم یاز حیات تربیتی مدرسه را تشکیل می دهد. مانند: ورزش، گروه های دانش آموزی، روزنامه مدرسه؛ (تانژا، 1989)  برخی دیگر این مفهوم را با فوق برنامه متمایز ساخته و آن را به برنامه ی رسمی ارتباط بیش تری داده اند. (رانک، 1976)  به این صورت که فعالیت های مکمل در عصرها و صبح ها اجرا می شود و برخی از این فعالیت های مکما عبارت اند از: 
1- مراسم مدرسه 
2- دروس انتخابی 
3- دوره های آموزش کوتاه مدت  

 

 


اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه 

ـ توجه به دیدگاه مدرسه محوری و سیاست عدم تمرکز در تهیه و تدوین، فعالیت ها در برنامه ریزی درسی،تعمق بخشیدن به فرایند یاددهی و یادگیری در زندگی دانش آموزان ، دستیابی به الگوهای کاربردی به منظور تکمیل محتوای برنامه های رسمی و تقویت آن را مورد تاکید قرار می دهد. 
 

ـ توجه به غنی سازی برنامه های درسی و اوقات فراغت دانش آموزان که آن چه را که یاد می گیرند در محیط زندگی خود بکار ببرند.
 

ـ کمک به شاگردان برای رشد شخصیتی همه جانبه ای یعنی رشد در زمینه های اجتماعی، عاطفی،اقتصادی،ایمانی،اخلاقی و... که به شکوفا کردن و به فعالیت رساند استعدادهای بالقوه دانش آموزان کمک می کند.
 

ـ کمک به شاگردان برای رسیدن به نوآوری و خلاقیت در برخورد با مسائل و مشکلات زندگی روزمره ی خود.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری فعالیت های فوق برنامه

تعریف عملیاتی فعالیت های فوق برنامه

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های کمک برنامه و مکمل

2-1-23-فعالیت های مکمل  
2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-27-فعالیت مکمل 
2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل 
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی 
2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه 
2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت 
2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز 
2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر 
2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد  
2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو 
2-1-30-5-دیدگاه کمینوس 
2-1-30-6-نظریه ی هربارت 
2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی 
2-1-31-پیشرفت تحصیلی 
2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی 

 


يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه در مدارسخصوصیات محصول:منابع فارسی و انگلیسی دارد.ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.

برای دسترسی به فایل ورد WORD این مقاله ، بعد از پرداخت حق اشتراک فایل شماره 84 را دانلود کنید. فعالیت های فوق برنامه. تعریف فعالیت های فوق برنامه با بررسی منابع 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه در مدارس منابع فارسی و انگلیسی دارد. ارجاع و پاورقی استاندارد دارد. رفرنس دهی استاندارد دارد.

دید کلی : این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه داوطلبانه دانشجویان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. توضیحات کامل : 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه در مدارس در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. توضیحات کوتاه از متن:

دانلود مبانی کامل ترین مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه مدارس، چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی فعالیت های فوق برنامه مدارس.

تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه بر خودکارامدی و عملکرد تحصیلی 40 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد.

بیشترین محور پژوهش ها ی فوق حول مفهوم تمرین و تثبیت در امر یادگیری و تکلیف شب بود. در اواسط دهه 1940 میلادی تاکید زیادی بر روی فعالیت های فوق برنامه درسی به عمل 

Ordibehesht 25, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان این های مکمل و فوق برنامه 2-1-27-فعالیت مکمل 2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل 

Aban 16, 1400 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان –.

1- فعالیت های مکمل متصل : به کلیه فعالیتها و راهبردهایی اطـلاق می شود که در راستای تحقق همه جانبه اهداف مواد درسی وایجاد فرصتهای لازم برای انتقال دانش نظری به 

تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی است در این نوع تحقیق رابطه میان متغیرها بر اساس هدف تحقیق تحلیل می‌گردد. جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمان مقطع ابتدایی که در شهر 

فعالیت مکمل، فعالیتی است که بر مبنای دروس یک موضوع درسی، نظیر فارسی، علوم تجربی، تعلیمات دینی و غیره طراحی می‌شود. هدف فعالیت مکمل، تعمیق یادگیری دانش‌آموز و 

۱-۵- فرضیه‌های تحقیق ۷ ۱-۶- متغیرهای تحقیق ۸ ۱-۷- تعریف نظری و عملیاتی متغیرها ۹ فصل دوم: مبانی نظری تحقیق ۲-۱- مقدمه ۱۲ ۲-۲- مفهوم فعالیت‌های فوق برنامه ۱۲

Shahrivar 5, 1401 AP — روانشناسی و علوم تربیتی, مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل|docx. 83/2 کیلوبایت41 مشخصات محصول دسته روانشناسی و علوم 

Esfand 15, 1400 AP — فصل دوم پایان نامه فعالیت های کمک برنامه و مکمل مبانی نظری فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه 

نقش فعاليت‌هاي مكمل و فوق‌برنامه در فرايند يادگيري چكيده اين تحقيق كه در به هر حال فعاليت‌هاي فوق‌برنامه جزئي از برنامه منظم مدرسه است و بايد آن را بخشي 

ایجاد نگرش مثبت نسبت به فضای كلاس و تكالیفی كه به یادگیرنده محول می شود، اساس بعد یكم یادگیری را تشكیل می دهند. دانش آموز نیاز دارد از سوی معلم و همكلاسی های 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل. تعداد صفحات, 41.