تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 36,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
47
هزار تومان
36
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل می باشد.
هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل می باشد.
فعالیت فوق برنامه ،فعالیتی است که به منظور حفظ انگیزه و ایجاد چالش در یادگیرنده به منظور تجربه در فضای آزاد و در عین حال مبتنی بر مسئله محوری طراحی می شود و ممکن است با موضوع درسی هم مرتبط باشند. گرچه برنامه ی درسی هر قدر جامع و تازه باشد، باز هم محدودیت و نقص خواهد داشت؛زیرا ثابت و تغییر ناپذیر است. بنابراین برنامه های مکمل می تواند این کمبود و نارسایی برنامه درسی را جبران و کامل سازد. بدین ترتیب که نوجوان در فعالیت هایی شرکت می کند که در برنامه ی درسی رسمی، وقت کافی برای انجام دادن آن ها وجود ندارد و غالباً این گونه فعالیت ها برای دانش آموزان سودمند است؛مثلاً برای کمک به یادگیری درس زبان خارجی می توان با ترتیب دادن نمایش هایی که با آن زبان اجرا می شوند، فعالیت های خارج از کلاس درس انجام داد یا به تشکیل گروه های هنری و تحقیقی به فعالیت هنری و فکری و علمی دانش آموزان کمک کرد.
در برنامه های درسی(رسمی)زمان، یک متغیر مهم است به عنوان مثال زمان مورد نظر در یادگیری کودکان، نوجوانان یا جوانان و بزرگسالان می تواند متفاوت باشد؛آن ها در یک زمان معین از قدرت یادگیری متفاوتی برخوردارند در جایی که فراگیران، نوجوانان هستند 45 تا 60 دقیقه را ترجیح می دهند. نیل ویلبین(1968) با استفاده از یک تحقیق در مورد کارآموزان دریافته اند که نتایج حاصل از 5 جلسه ی یک ساعته در 5 روز متوالی،به طرز قابل ملاحظه ای بهتر از 10 جلسه ی کوتاه مدت نیم ساعته بوده است. اما به طور کلی بزرگسالان در طول زمان بیش تری حوصله ی یادگیری دارند، ولی کودکان زودتر خسته می شوند. با این حال بهترین زمان جلسات آموزش برای کودکان بین 30 تا 40 دقیقه، نوجوانان و جوانان 40 تا 60 دقیقه و بزرگ سالان 60تا 90 دقیقه است. بنابراین برای بهتر شدن یادگیری دانش آموزان فرصت هایی خارج از مدرسه با اختیار خود و مبتنی بر موضوع درس فراهم شود تا آن ها بتوانند استعدادهای بالقوه ی خود را به طور صحیح و موفقیت آمیز به بالفعل در آوردند، زیرا محیط مدرسه برای یادگیری کافی نیست.
فهرست مطالب
تعریف نظری فعالیت های فوق برنامه و مکمل
تعریف عملیاتی فعالیت های فوق برنامه و مکمل
2-1-23-فعالیت های مکمل
2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-27-فعالیت مکمل
2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی
2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه
2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت
2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز
2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر
2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد
2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو
2-1-30-5-دیدگاه کمینوس
2-1-30-6-نظریه ی هربارت
2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی
2-1-31-پیشرفت تحصیلی
2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی
يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل
چطور میتونم فایل تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 36 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
o منجر به تعمیق یادگیری و توسعه آن از مدرسه به جامعه می شوند. o این برنامه ها بیشتر ابعاد نگرشی و مهارتی برنامه درسی را مورد توجه قرار می دهند. o درراستای
برای روشن شدن فعالیتهای مکمل و فوق برنامه درسی، نخست آنها را تعریف میکنیم. و تحقیقات جنبی در زمینه درس ریاضی، تهیه نشریه دیواری درباره مسائل ریاضی.
نقش فعالیت های مکمل و فوق برنامه در تسهیل و تعمیق یادگیری و نمونه عملی آن در نظام تعلیم و تربیت باید از طریق تدارک زمینه های تربیت کامل و آموزش چگونگی
مطابق با همین آئین نامه فعالیت های داخل یا خارج کلاس به عنوان فعالیت مستمر دانش آموز در طول سال تحصیلی تعریف شده که شامل گزارش ، تحقیق، اجرای نمایش ، داستان، ..
در صورت هر گونه مشکل در دریافت فایل بعد از خرید به شماره 09159886819 در واتساپ پیام بدهید. تحقیق و مقاله درباره برنامه های مکمل و تکالیف خلاقانه در
فعالیت مکمل و فوق برنامه چیست؟ تعاریف: فوق برنامه : فعالیت های که با نظر و حمایت مدرسـه انجـام می گیرند بدون اینکه دربرنامه درسی منظورشده باشد.
فوق برنامه : فعالیت های که با نظر و حمایت مدرسـه انجـام می گیرند بدون اینکه دربرنامه درسی منظورشده باشد. فعالیت مکمل : فعالیتی است که بر مبنای محتوای دروس
چکیده مقاله: قرن 12 قرن دانش و اطلاعات است و مدارس می بایست دانش آموزانی را پرورش دهد تا علاوه بر کسب دانش و مهارت های تحصیلی ، ذهنی باز و نسبت به مسایل پیرامون
فعالیت های فوق برنامه در مدارس ابتدایی تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه و مکمل فعالیتهای فوق برنامه متناسب با نیازهای دانش آموزان تاثیر فعالیت های فوق
در برنامه های درسی(رسمی)زمان، یک متغیر مهم است به عنوان مثال زمان مورد نظر در یادگیری کودکان، نوجوانان یا جوانان و بزرگسالان می تواند متفاوت باشد؛آن ها در یک
ﺗﺤﻘﯿﻖ درﺑﺎره ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﻓﻮق ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﻣﮑﻤﻞ وﻗﺘﯽ ﮐﻪ از ﺑﻌﺪ ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﻣﮑﻤﻞ و ﻓﻮق ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﮕﺎه ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ اﯾﻦ ﺳﻮال ﭘﯿﺶ ﻣﯽ آﯾﺪ ﮐﻪ ﭼﺮا و ﮐﺎﻣﻞ ﺳﺎزد.
4-آقای جواد پیرنیا در تحقیقی با عنوان : آموزش مهارت های زندگی از طریق فعالیت های مکمل و فوق برنامه مدارس می نویسد: بسیاری از دانش آموزان در رویا رویی با مسائل
* فعاليت هاي كمك برنامه ( مكمل ) : به آن دسته از فعاليت هاي دانش اموزان كه نيازمند حدي از نظارت مدرسه و متفاوت از اموزش كلاسي است اطلاق مي گردد. در عين حال بخش
هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد فعالیت های فوق برنامه و مکمل می باشد. فعالیت فوق برنامه ،فعالیتی است که به منظور حفظ انگیزه و ایجاد چالش در یادگیرنده به
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی- تحصیلی-عاطفی دانش آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان می باشد. تحقیق حاضر توصیفی
هدف از این تحقیق می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم83191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق می باشد. دیدگاه ویلیام جیمز او یک یاز
برای دسترسی به متن کامل پایان نامه ها به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه که تحقیق در آن انجام شده است، مراجعه نمایید. همچنین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (
نقش فعاليتهاي مكمل و فوقبرنامه در بهبود يادگيري درس رياضي پوسته ای بتنی در ابعاد کوچکتر به اجرا درآورد،به نحوی که زیر سقف به طور کامل آزاد بود،بعضی از