چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 36,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان 35 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 28 آبان
47
هزار تومان
36
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.
اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.( 1999،rozyck) بنابراين اعمال روش هاي درست تدريس و سبك هاي مناسب مديريت با توجه به شرايط كلاس ، امكانات آموزشگاه ، توانايي معلم و نوع كتاب و محتواي درسي ، متفاوت ميباشد.بررسی های به عمل آمده نشان می دهند که اغلب دانش آموزانی که دچاربی نظمی قرار می گرفتند مورد باز خواست قرار می گرفتندبی انضباطی خود را پاسخی به بی انضباطی دانش آموزان دیگر یا غفلت معلمان و اولیا بیان می کردند. به هر حال با توجه به این که اکثر دانش آموزان پاسخ هایی مبنی بر علاقه به رعایت نظم واجرای قوانین با ثبات تر در مدرسه داده بودند ولی همچنان شاهد مواردی از بی نظمی وشلوغی در دانش آموزانم بودم.بنابر این باید به دنبال علتی برای توجیه این رفتار می گشتم تا بتوانم با شناسایی درست مشکل راه حل مناسب را اتخاذ کنم.
دلایل بی انضباطی دانش آموزان:
1- موقعیت نا مساعد آموزش(کوچکی کلاس)
2-به موقع اجرا نشدن عدالت ومقررات همگانی وتبعیض در ارائه ی پاداش وکیفر
3-غفلت از تقویت به موقع رفتار
4- روابط نا مناسب خانواده و....
بی توجهی به انتظارات کلاس
متناسب نبودن پاداش و کیفر با نوع رفتار
کوچک بودن فضای کلاس
فقدان یکی از والدین
دربررسی پرسش نامه مربوط به دانش آموزان نتایج زیر حاصل شد.
بیشتر بی انضباطی دانش آموزان به دوستان وهمسالان مربوط می شد(سوال 11)
و پس از آن بی علاقه گی دانش آموزان به درس علت مهم دیگر بی انضباطی دانش آموزان محسوب می شد(سوال4)
سوالت دیگر پرسشنامه تقریبا در یک سطح از تاثیر قرار داشتند وعوامل فوق از علت های اصلی بی انضباطی دانش آموزان شناخته شدند.با توجه به درصد هایی که از اطلاعات پرسشنامه بدست می اید راههای زیر برای کاهش تنش وبرقراری نظم بیشتر در کلاسهای مختلط جهت کیفیت بخشی اداره کلاس وارتقائ امر یادگیری پیشنهاد می گردد.
راههاي كاهش يا حذف رفتار هاي بي نظمي
1. رفتارهاي بي نظم را مشخص و قوانين كلاس را مطرح كند و دانشآموزان ملزم به رعايت آن شوند – ( فونتانا1987)
2. بطور انفرادي با افراد نا منظم برخورد كرده دلايل بی نظمی را جويا شوند .
3. دانشآموزان بايد رفتار مطلوب و مورد نظر معلم را بشناسند .
4. بيتوجهي به رفتار نا منظم دانشآموزان باعث ميشود تا وي احساس كند كه معلم فردي نا كارآمد است
5. شرط لازم براي اجراي قوانين قابل درك و فهم بودن آن براي دانشآموزان است.
6. آغاز كلاس با جذابيت و متعاقب آن دادن آزادي بيشتر به دانشآموز
7. علاقهمند كردن دانشآموز به درس با يادگيري معنادار (كديور1379)
8-.خاموشي : براي اينكه رفتار نامطلوب دانش آموز ادامه نيابد ميبايست شرايط طوري فراهم شود كه براي انجام دادن آن رفتار نا مطلوب پاداشي در يافت نكند .( شعباني 1371)
9- اشباع : رفتار نامطلوب شاگرد به مدت طولاني تقويت ميشود تا دانشآموز اشباع شود و احتمال تكرار آن كاهش يابد يعني درست برعكس خاموشي و اين روش بر خلاف تنبيه عوارض جانبي ندارد .( شعباني 1371)
10- تقويت رفتار مغاير : رفتاري را كه مغاير با رفتار نامطلوب است تقويت ميكنيم كه خود ا ز يك اصل روانشناسي ناشي ميشود كه انسان نمي تواند خود را همزمان روي دو رويداد مخصوصاٌ اگر مغاير باشد متمركز كند. (اصغري پور1380 )
11- محروم كردن : يعني دانشآموز به خاطر رفتار نامطلوبي كه انجام داده است از دريافت تقويتي محروم مي شودبراي مثال دانشآموز كه به كلاس علاقه دارد به خاطر بي نظمي از كلاس اخراج ميشود. (شعباني 1371)
12- جريمه كردن : يعني كم كردن مقداري از عامل تقويت كنند به دليل انجام رفتار نامطلوب براي مثال كسر چند نمره به دليل شيطنت يا بي نظمي. (شعباني 1371)
فهرست مطالب
فهرست
مقدمه (بیان و طرح موضوع ) 4
ارزیابی از وضع موجود : 5
اهداف گزارش تخصصی : 5
هدف اختصاصی : 5
اهداف جزئی : 5
مقایسه با شاخص : 6
بررسی موانع و مشکلات بی انضباطی در دانش آموزان 6
علل بي انضباطي دانشآموزان 6
الف :علل مربوط به دانش آموزان مانند 6
دانشآموزان كه مشكلات خاصي ايجاد ميكنند در نظر فونتاناشامل دو دستهاند 7
ب)علل مربوط به معلم 7
ج)علل مربوط به كلاس درس: 8
تأثير محيط عاطفي كلاس : 9
د)علل مربوط به خانواده: 9
2. شرايط ناسالم خانوادگي: 10
3. فقدان والدين: 10
4.عدم ثبات قوانين و معيارهاي اخلاقي: 10
ه)علل مربوط به روابط اجتماعي 11
عوامل رواني : 11
جمع آوری اطلاعات 12
مقالات در این زمینه : 14
تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل: 15
دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 16
کوچک بودن فضای کلاس 16
فقدان یکی از والدین 16
مشاوره و مذاكره با دانشآموز نامنظم : 18
انتخاب راه حل موقی و اجرای نظارت بر آن 22
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 23
ارزشیابی ونتیجه گیری و گزارش نهایی: 24
منابع و مأخذ مورد استفاده: 24
يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان
چطور میتونم فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 36 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.( 1999،
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در تحقیق بر روی دانش آموزان یکی از روستا های
Esfand 14, 1399 AP — دید کلی : این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. توضیحات کامل :
Esfand 27, 1400 AP — چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. اهداف می توانند به وسیله روش ها تحت تاثیر قرار
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در تحقیق بر روی دانش آموزان یکی از روستا
در تحقیق بر روی دانش آموزان یکی از روستا های شهرستان نهاوند مشخص شد موقعیتهای اجتماعی و اقتصادی ، سلامت بدنی و توانایی روحی، ثبات عاطفی می توانند در نظم و
اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﻢ و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان را در ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی داﺧﻠﯽ و. ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ. در ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺮ روی داﻧﺶ آﻣﻮزان ﯾﮑﯽ از
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در تحقیق بر روی دانش آموزان یکی از روستا
مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان دانلود این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان. فهرست مقدمه (بیان و طرح موضوع ) 4 ارزیابی از وضع موجود : 5 اهداف گزارش تخصصی : 5
این نوشتار را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات37حجم53565 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این نوشتار را در
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان. دسته بندی فایل: روانشناسی و علوم تربیتی با ما همراه باشید با موضوع مبانی نظری و پیشینه تحقیق
Bahman 25, 1400 AP — و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان - ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی ﻧﻈﻢ و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان. اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﻢ و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان را در ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در تحقیق بر روی دانش آموزان یکی از روستا
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.
بروز رفتارهايي از دانشآموزان كه انضباط كلاس را مختل ميكند تنها به معلم ،كلاس چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرد سیگاری فصل دوم پایان نامه فرد سیگاری مبانی
Esfand 16, 1398 AP — توضیحات کامل : این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. در تحقیق بر
ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﻈﻢ و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان -6. ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﻈﻢ و اﻧﻀﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻋﻨﻮان ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺑﺮای ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.