طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا

طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا 4 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا

هدف از این نوشتار طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسأله جورج پولیا می باشد.

 

 

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش اضطراب ارزیابی ریاضیدانش آموزان تأثیر داشته است.

 


روش حل مسأله جورج پولیا به عنوان روش آموزشی مورد استفاده در پژوهش حاضر از ویژگی هایی که در روش های تدریس سنتی ذکر شده در تحقیقات متفاوت است.از طریق دادن نقشه ی عمل و یا به عبارتی دستورالعملی چهار مرحله ای از تأکید بیش از اندازه بر حفظیات جلوگیری میکند و اضطراب ناشی از تأکید بیش از حد بر "تمرین و تکرار" و به کارگیری قواعد به شکل "حفظ کردن طوطی وار" را در فراگیران کاهش می دهد و این امر به تبع از اضطراب معلم ریاضی که مجری روش تدرسی است نیز می کاهد. بنابراین در پژوهش حاضر نیز فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند، میزان اضطراب معلم ریاضی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل  هرچند به میزان اندک نشان دادند و فرضیه فرعی دوم تأیید شد. البته به دلیل اینکه قبل از ارائه ی متغر آموزشی ( راهبردهای حل مسأله) ، طبق نتایج آزمون اضطراب سنج دانش آموزان اضطراب کمی از خود نشان دادند، نتیجه ی پژوهش حاضر با تحقیقات آورده شده ( گرینوود 1984، نورود 1994، تویباز 1992، نیویستید 1998) هم خوانی ندارد.

 

 


روش حل مسأله جورج پولیا بیش از هرچیزی روشی برای ارائه ی مهارت هایی برای توانمندی در حل مسأله است، فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند،میزان اضطراب حل مسأله ی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل نشان دادند. بنابراین نتیجه می گیریم که فرضیه فرعی اول ضمن هم خوانی با نظریه ها و تحقیقات انجام شده ،(تویباز1978، استاد بلسکی  ،1985)  ؛ ( نیو استید1998) و (لازاروس1974، اسکپ 1978، گرین وود1984، پترسون و فتما 1985) در این زمینه مورد تأیید قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

رئوس مطالب: 
اهداف جزئی: 
هدف های رفتاری:
الف: هدف های رفتاری درحیطه ی شناختی:
ب – هدف های رفتاری در حیطه روانی – حرکتی
ج – هدف های رفتاری در حیطه عاطفی
پیش بینی رفتارهای وردی: 
ارزشیابی آغازین:
الف – آزمون رفتار ورودی:


سوالات احتمالی شما درباره طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا


چطور میتونم فایل طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Mehr 9, 1400 AP — ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه 

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش 

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش 

هدف از این نوشتار طرح درس بر اساس روش تدريس حل مسأله جورج پولیا می باشد. ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدريس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش 

Dey 7, 1397 AP — روش تدریس حل مساله: موقعيتي كه فرد در آن چيزي را طلب مي كند و نمي داند كه چگونه به طور مستقيم به آن دست يابد ( رابرت ، اي ، ريس و ديگران .

یکی از روشهای فعال تدریس معلم روش حل مسئله است در این روش معلم با طرح یک مسئله وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را جان دیویی و جورج پولیا عنوان کرده‌اند .

یاد گیری ریاضی رابیشتر مشکل کنندتا لذت بخش(موفق آزاد،1378). که این امر این نیاز به استفاده از الگو های فعال تدریس که آموزش راازحالت یک سویه به شیوه تعاملی(یاد 

مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم18/606 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این نوشتار طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسأله جورج پولیا می باشد.

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش 

Azar 19, 1400 AP — طرح درس یک برنامه یا یک چهارچوب منظم و سازماندهی شده است. که معلم آن را طرح ریزی می کند. تا فرایند تدریس و آموزش را هدفمندانه شروع کند، با نظم 

by دارش · 2018 — تأثير آموزش مهارت حل مسأله به روش جورج پوليا بر حل مسأله از الگوهای برتر پرورش تفکر در طراحی و تدريس برنامه. های درسی اساس اين طرح، آزمودنی.

متغير مستقل اين پژوهش، آموزش راهبردهاي حل مسئله مي‌باشد. اين مداخله به صورت يك فرايند تدريس هفت جلسه‌اي با طرح درس و اهداف مشخص (كه ذكر آن در صفحات بعد خواهد 

طرح جورج پولیا جهت حل مسئله و راهبردهای روشهای تدریس. نظریه های حل مسئله تحقیق درباره حل مسئله طرح دروس به روش حل مسئله طرح درس ریاضی به روش حل مسئله طرح حل 

روش تدریس فعال حل مسیله روش جورج پولیا دوره ابتدایی تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی بر اساس عوامل خلاقیت گیلفورد · پرورش استعداد خلاقیت ادبی 

بررسي تأثير آموزش روش گام به گام حل مسأله رياضي جورج پوليا در پژوهش حاضر آموزش راهبردهاي حل مسئله بر اساس الگوي جورج پوليا در قالب طرح درس 7 جلسه‌اي 

در پژوهش حاضر تاثیر روش تدریس حل مسئله بر اساس الگوی جورج پولیا و روش تدریس آزمایشگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی 

عنوان مقاله تاثیر روش های تدریس حل مسئله ومتداول بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی. جورج پولیا مراحل حل مسئله را به ترتیب به صورت ذیل بیان نموده است : 1- درک 

5- نتیجه‌گیری و تعمیم موارد اثبات شده. مراحل روش حل مسئله‌ی جورج پولیا: 1- ادراک و فهم مسئله از راه معطوف ساختن توجه دانش‌آموز به آن، شرح 

پولیا و حل مسئله : در سال 1945 جورج پولیا با نوشتن کتاب ( How to solve it ) برای اولین بار مدل یا چارچوبی برای حل مسئله ارائه داد این چارچوب را پولیا در.

ژان پیاژه: ۱- روش آموزشی بایدبر اساس فعالیت دانش آموز باشد. ۲- فراگیران باید شخصا قواعد را کشف کنند. ۳- دانش آموزان باید به مرحله ی خود رهبری در یادگیری و