چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 


در نظریه شناختی – اجتماعی ، ادراک فرد از کارآمدی خویش ، تأثیرات ضمنی مهمی در واکنش های هیجانی به موقعیتها و درایجاد و انگیزش در انجام رفتارهای مختلف دارد. این مفهوم می تواند تأثیرات ضمنی با اهمیتی در تندرستی داشته باشد ، زیرا درک پاسخهای هیجانی و رفتاری فرد به شرایط تنش زا و برنامه های مربوط به تندرستی کمک می کند. مطالعات گوناگون نشان داده است که احساس خود کارآمدی پایین با افزایش فشار روانی ، پاسخهای ضعیف تر به درد و انگیزش کمتر برای پیگیری برنامه های مربوط به تندرستی همبسته است ، بر عکس احساس کارآمدی بالا، با فشار روانی و پاسخ های زیستی کمتر به فشار روانی ، قدرت ، انطباق بیشتر و علاقه مندی زیادتر به برنامه های تندرستی همبسته است . بنابر این یکی از حوزه های بسیار فعال در پژوهشهای اجتماعی- شناختی در مورد رابطه بین باورهای خودکارآمدی و تندرستی است (بندورا، 1997) . 

 

 

 

 اهداف با اولویت دادن به پاداشها وانتخاب موقعیتها، فرد را درگسترۀ وسیعتری اززمان سامان می دهد. لذا انسان با توجه به اولویتها و فرصتهایی که محیط در اختیار او قرار می دهد و همچنین بر اساس باورهای نسبت داده به خود ، ازمیان اهداف ، دست به انتخاب می زند. باورها وانتظارات ، رکن دیگری ازنظریه شناختی- اجتماعی است که به انتظارات فرد ازرویدادها و باورهایی که درمورد خود دارند ، اطلاق می شود  به این ترتیب افراد انتظاراتی از رفتار دیگران دارند و پاداشها و تنبیه هایی را نیزبرای رفتار خود در موقعیتهای مختلف در نظر می گیرند . آنها همچنین باورهایی در مورد توانایی های خود در حل مسائل و چالشهای پیش رو در موقعیتهای خاص در ذهن می پرورانند . لازم به ذکر است که این باورها ، پیش از همه بر فرایندهای شناختی مانند طبقه بندی موقعیتها ، پیش بینی آینده و واکنش نسبت به آن استوار می گردد. بنابر این ، ممکن است دونفر موقعیتی مشابه را متفاوت ارزیابی کنند یا یک فرد دوموقعیت متفاوت را همانند ادراک نماید . بدیهی است رفتارفرد بسته به برداشت او ازموقعیت متفاوت می شود وبه همین دلیل نظریه شناختی – اجتماعی بر برداشت متفاوت افراد ازموقعیتها و تأثیر آن برشکل گیری وهدایت رفتارتأکید می کند(پاجارس، 2002)   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

تعریف نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

تعریف عملیاتی نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

فصل دوم پیشینه تحقیق و مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

نظریه شناختی – اجتماعی و باورهای خودکارآمدی
مفهوم خود در نظریه شناختی- اجتماعی
الگوی سه جانبه رفتار
ساختار روانشناسی رفتار
ماهیت خودکارآمدی
قابلیتهای  بنیادی  آدمی
انسان  موجودی عامل
تقویت خودکارآمدی 
مؤلفه های خودکارآمدی
منابع خود کارآمدی
تأثیرات باورهای خودکارآمدی بر کارکردهای روانشناختی
خودکارآمدی وشغل
 خودکارآمدی بالا و پایین 
خودکارآمدی و سلامت روان
خودکارآمدی وسلامت جسمی
نقش خودکارآمدی در عملکرد
تحلیل تحولی باورهای  خودکارآمدی در گستره زندگی
فرایندهای فعال شده کارآمدی


يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا


چطور میتونم فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا را در ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی. داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ. ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات44حجم125/ 

Dey 15, 1400 AP — این صفحه از سایت educational.papermagic.ir به معرفی موارد مشابه با چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا با کد 

یکی از برجسته ترین تلاشها که اخیراً برای توجه دوباره به خود صورت گرفته بوسیله استاد روان شناسی دانشگاه استنفورد یعنی آلبرت بندورا انجام شده است (پاجارس و شانک ، 

ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا ﻋﻨﻮان ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺑﺮای ﻓﺼﻞ. دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. در ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ – اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ادراک ﻓﺮد از 

Esfand 4, 1400 AP — ﯾﮑﯽ از ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﻼﺷﻬﺎ ﮐﻪ اﺧﯿﺮاً ﺑﺮای ﺗﻮﺟﻪ دوﺑﺎره ﺑﻪ ﺧﻮد ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ اﺳﺘﺎد روان. ﺷﻨﺎﺳﯽ داﻧﺸﮕﺎه اﺳﺘﻨﻔﻮرد ﯾﻌﻨﯽ آﻟﺒﺮت ﺑﻨﺪورا اﻧﺠﺎم ﺷﺪه 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا دانلود این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا. ﺑﻪ راﺳﺘﯽ ﻋﺒﺚ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا و ﺑﯿﻬﻮده اﺳﺖ. ﮐﻪ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی(فصل دوم) در 43 صفحه در قالب word هم چنین نظریه ی شناختی- اجتماعی بندورا(1993)، برای رشد مدل یادگیری 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش:یادگیری خودتنظیمیخودتنظیمی سازه ای است که در دهه ی 1967 از سوی بندورا مطرح شد. یکی از مفاهیم مورد تاکید نظریه شناختی- اجتماعی 

فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا - مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا - پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا - 

این نظریه بیان می‌کند یادگیری یک فرایند شناختی است که در یک زمینه اجتماعی شکل می‌گیرد و می‌تواند از طریق مشاهده یا آموزش مستقیم باشد یا حتی در غیاب سیستم تشویق 

Aban 14, 1394 AP — آلبرت بندورا با نظریه «یادگیری اجتماعی» (Social Learning) خود به پیشینه ی یادگیری مشاهده ای چارچوب نظری تئوری شناختی – اجتماعی نظریه 

خودكارآمدی از نظریه شناخت اجتماعی آلبرت بندورا ( 1977)، نشأت گرفته‌‌است و به ارتباط متقابل بین رفتار، اثرات محیطی و عوامل فردی (عوامل شناختی، عاطفی و 

این سازه ابتدا در سال ۱۹۶۷ توسط بندورا مطرح شد. زیمرمن (۱۹۸۶)، نیز به عنوان یکی از نظریه پردازان تئوری شناختی – اجتماعی، راهبردهای یادگیری خود تنظیمی را 

Dey 8, 1399 AP — فایل قابل ویرایش پاورپوینت نظریه یادگیری اجتماعی (بندورا) مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های یادگیری شناختی وابسته به زمینه و نابسته به 

و شامل : یش درآمد، تعریف مهارت، مفهوم وتعریف مهارتهای زندگی، نظریه های مربوط به مهارت های زندگی، نظریه یادگیری اجتماعی بندورا، نظریه های شناختی عاطفی.