پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر 59 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنجشنبه 29 آبان
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت ارتباط موثر را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت ارتباط موثر قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری ارتباط موثر تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق ارتباط موثردر پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.
تعریف مفهومی آموزش ارتباط مؤثر
ارتباط مؤثر عبارت است از" ابراز احساسات، نیاز ها و نقطه نظرات فردی به صورت کلامی و غیر کلامی".موتابی، کاظم زاده عطوفی؛(1385)
تعریف عملیاتی آموزش ارتباط مؤثر
منظور ازآموزش مهارت ارتباط مؤثر در این تحقیق عبارت است از سه جلسه هر جلسه به مدت (سه ساعت با یک ربع استراحت)شامل: جلسه اول: تعریف، اهمیت ارتباط عناصرکلامی و غیرکلامی، جلسه دوم: گوش دادن فعال و جلسه سوم: موانع ارتباط مؤثر. مؤلفه های این آموزش عبارتند از تعریف ارتباط، ارتباط مؤثر، ارتباط نامؤثر، عناصراصلی ارتباط، گوش دادن فعال، موانع برقراری ارتباط مؤثر، فعالیتهای برای تمرین ارتباط کلامی و غیر کلامی.
توجه به محتوای کلام و موضوع گفتگوکه میتواند به ادامه ی ارتباط یا قطع آن منجر شود، توجه به ابعاد فرهنگی و خرده فرهنگها، چگونگی شروع صحبت، نحوه¬ی جمله بندی، زمان بندی ارتباط کلامی، طول مدت ارتباط کلامی، ملاحظات موقعیتی، پایگاه، مکان و فضای اجتماعی، خلاصه کردن و خاتمه دادن به ارتباط، تن صدا، آهنگ صدا، تماس چشمی، حالات چهره، ژستها، حالات بدنی، از جمله عناصر اصلی ارتباطات هستند. ویتن ؛(2004).
فهرست مطالب
تعریف نظری ارتباط موثر
تعریف عملیاتی ارتباط موثر
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارنباط موثر
2-2 تاریخچه ی آموزش مهارتهای زندگی در جهان 12
3-2 تاریخچه ی آموزش مهارتهای زندگی در ایران 12
4-2 تعریف سازمان بهداشت جهانی از مهارت های زندگی 13
5-2 طبقه بندی بین المللی مهارتهای زندگی 13
5-1-2 مهارت عمومی، اصلی یا مشترک 14
5-2-2 مهارت های خاص یا غیرمشترک 14
6-2 کاربرد مهارتهای زندگی(ارتباط مؤثر و جرأتمندی) 16
7-2 اهداف آموزش مهارت های زندگی 16
8-2 انواع مهارت های زندگی 17
9-2 نقش مهارت های زندگی در ارتقای بهداشت روان 19
نمودار شکل یک پنج حوزه اصلی مهارت های زندگی 19
10-2 مهارت ارتباط مؤثر 19
11-2 تعریف ارتباط 20
12-2 ضرورت و اهمیت ارتباطات 20
13-2 اصول و مقررات ارتباطات بین فردی 21
14-2 عناصر اصلی ارتباط 21
15-2 عوامل مؤثر در شروع ارتباط 21
16-2 موانع ارتباط 22
17-2 مهارت جرأتمندی 22
18-2 قدرت ابراز وجود 23
19-2 اهمیت مهارت جرأتمندانه 25
20-2 شیوه های آموزش مهارت های زندگی 26
21-2 اجرای برنامه ی آموزش مهارت های زندگی 28
نمودار شکل دوآثارمختلف آموزش مهارت های زندگی در طی زمان 28
22-2 سازگاری و ناسازگاری 28
23-2 تعاریف در حیطه سازگاری اجتماعی 29
24-2 تحلیل فرآیند سازگاری اجتماعی 32
25-2 علائم بالینی اختلالات سازگاری 33
26-2 انواع ناسازگاری 33
26-2-1 گروه اول ناسازگاران اجتماعی 33
26-2-2 گروه دوم ناسازگاران حسی و حرکتی 34
26-2-3 گروه سوم ناسازگاران ذهنی و عقلی 34
27-2 بهداشت روان و سازگاری 34
28-2 ملاک و معیارسازگاری 34
29-2 عوامل مؤثر بر سازگاری اجتماعی 35
29-2-1 عوامل فردی 35
29-2-2 هوش 35
29-2-3 عوامل خانوادگی 36
29-2-4 عوامل اجتماعی 37
29-2-5 رسانه های گروهی 37
29-2-6 گروه همسالان 37
29-2-7 عوامل مذهبی و اخلاقی 38
30-2 سازگاری با دانشگاه 38
31-2 مبانی نظری 40
31-2-1 نظریه های روانشناسی 40
31-2-1-1 نظریه ی اریکسون 40
31-2-1-2 نظریه ی روانشناسی فردی آدلر 41
31-2-1-3 نظریه ی بین فردی سالیوان 42
31-2-2 نظریه های جامعه شناسی 44
31-2-2-1 نظریه ی ناهنجاری دورکیم 44
31-2-2-2 نظریه ی ناهنجاری مرتون 45
31-2-2-3 نظریه ی کنش اجتماعی ماکس وبر 46
31-2-3 نظریه های مددکاری اجتماعی 47
31-2-3-1 نظریه ی توانمند سازی مدافعه 47
31-2-3-2 نظریه ی سلامت اجتماعی کییز 47
نمودار شکل سه مدل پنج عاملی کییز 48
31-2-3-3 نظریه ی مددکاری اجتماعی شناختی- رفتاری 49
نمودار شکل چهار الگوی عمومی مورد استفاده در تئوری شناختی - رفتاری 49
31-2-3-3 نظریه ی یادگیری اجتماعی 50
31-2-4 دیدگاه ها و مکاتب 50
31-2-4-1دیدگاه روان تحلیل گری 50
31-2-4-2دیدگاه علوم رفتاری 51
31-2-4-3 دیدگاه زیستی- روانی- اجتماعی 52
31-2-4-4 سازگاری اجتماعی در مکتب انسان گرایی 52
32-2 پیشینه ی پژوهش در خارج ازکشور 53
33-2 پیشینه ی پژوهش در داخل ازکشور 55
34-2 چارچوب نظری 57
35-2 مدل نظری 58
نمودارشکل پنج مدل نظری نحوه ی آموزش مهارت های زندگی(ارتباط مؤثر و جرأتمندی) 58
36-2 سئوالهای تحقیق 59
37-2 فرضیه های اصلی پژوهش 59
38-2 فرضیه های فرعی پژوهش 59
يشينه تحقيقاتي
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
سوالات احتمالی شما درباره پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر
چطور میتونم فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هر مديري در سازمان بايد بتواند از طريق نوشته ها ،گفته ها و سخنراني هايش مطالب را به درستي و روشني براي افراد خود مطرح كند تا بتواند در امر برقراري ارتباط موثر
مهارت اجتماعی فرایندی پیوسته است که طی آن فرد رفتار خود را با هدف ایجاد رابطه ای بسنده و موثر با محیط ، سایر انسانها و خود تغییر می دهد. اساس مهارت اجتماعی به
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت ارتباط موثر 63 صفحه جامع و کامل و ادبیات و پیشینه تحقیق مهارت ارتباط موثر بهمراه پیشینه داخلی و خارجی.
Farvardin 7, 1401 AP — این صفحه از سایت zab-dl.paintima.ir به معرفی موارد مشابه با پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مهارت ارتباط موثر با کد 32983 اختصاص دارد.
Esfand 15, 1400 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی فصل دوم پایان نامه افراد خود مطرح کند تا بتواند در امر برقراری ارتباط موثر موفقیت کسب کند.
حاج امینی و همکاران (1387)، در پژوهشی با عنوان ” بررسی تاثیر آموزش مهارتهاي زندگی بر واکنش هیجانی نوجوانان” مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاکی از اثربخشی
ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ درﺳﺘﯽ و روﺷﻨﯽ ﺑﺮای اﻓﺮاد ﺧﻮد ﻣﻄﺮح ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﺪ در اﻣﺮ ﺑﺮﻗﺮاری ارﺗﺒﺎط ﻣﻮﺛﺮ.
مهارتهای زندگی، مهارتهای شخصی واجتماعی هستندکه کودکان ونوجوانان بایدآنها رایاد بگیرندتا بتواننددر مورد خود انسانهای دیگر وکل اجتماع به طور موثر و شایسته عمل
فصل دوم پایان نامه مهارت ارتباط موثر مبانی نظری مهارت ارتباط موثر پیشینه تحقیق مهارت ارتباط موثر پیشینه داخلی مهارت ارتباط موثر پیشینه خارجی مهارت ارتباط
اما به طور كلي عناصر فراگرد ارتباطات عبارتند از :1- فرستنده پيام ( منبع ) : آغاز كننده ارتباط است و مطلب مورد نظر را به بياني كه براي گيرنده پيام قابل فهم باشد
دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مهارت های زندگی در 47 صفحه در قالب word هاي زندگیانواع مهارت هاي زندگي 2-2- مبانی نظری ارتباط موثر مهارت های ارتباطی
Shahrivar 15, 1399 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی فصل دوم پایان نامه افراد خود مطرح کند تا بتواند در امر برقراری ارتباط موثر موفقیت کسب کند.
Azar 25, 1398 AP — دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مهارتهای زندگی,مهارتهای شخصی واجتماعی هستندکه کودکان ونوجوانان بایدآنها رایاد بگیرندتا بتواننددر مورد خود انسانهای دیگر وکل اجتماع به طور موثر و شایسته عمل کنند
Khordad 3, 1400 AP — اما به طور كلي عناصر فراگرد ارتباطات عبارتند از : 1- فرستنده پيام ( منبع ) : آغاز كننده ارتباط است و مطلب مورد نظر را به بياني كه براي گيرنده
Mordad 17, 1399 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط موثر را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مهارت ارتباط مؤثر. مهارت های ارتباطی