مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا 47 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

 

 


یکی از برجسته ترین تلاشها که اخیراً برای توجه دوباره به خود صورت گرفته بوسیله استاد روان شناسی دانشگاه استنفورد یعنی آلبرت بندورا انجام شده است (پاجارس و شانک ، 2002) . مفهوم خود دردیدگاه شناختی – اجتماعی ساختار ثابتی ندارد، بلکه به صورت مجموعه ای از فرایند های شناختی است . نظریه شناختی اجتماعی با نظریه های عملکرد انسانی که تأکید بیش از حد عوامل محیطی دررشد رفتار انسانی و یادگیری دارند، درتضاد است . برای مثال نظریه های رفتاری توجه کمی به فرایندهای خود معطوف می دارند ، چرا که این نظریه پردازان تصور می کنند که عملکرد انسانی بوسیله محرکهای خارجی ایجاد می شود .

 

 

بدلیل اینکه فرایندهای درونی بیشتر به عنوان یک عامل اضافی در فرایند علی و معلولی رفتار کنار گذاشته می شوند و از نظر تحقیق روان شناختی فاقد ارزش هستند . از نظر بندورا روان شناسی بدون درون نگری نمی تواند پیچیدگی های عملکرد انسانی را توضیح دهد. از طریق نگاه کردن به ذهن خودآگاه آنها است که افراد از فرایندهای روان شناختی خودشان آگاه می شوند. برای اینکه بفهمیم که چگونه رفتار انسانی تحت تأثیرپیامدهای محیطی است لازم است بفهمیم که چگونه به طور شناختی پردازش می شود و این پیامدها را چگونه تفسیر می کند ( پاجارس ،2007)

 


بروئر  (1991 ) افزایش اصطلاحات ترکیبی ، با پیشوند خود در سالهای اخیر را نشانی از همین توجه روانشناسی اجتماعی به خود به لحاظ ساختار بودن ونقش میانجیگر او می داند . نمونه ای از این اصطلاحات چنین ذکر شده اند : خود طرح واره ، خوداثباتی  ، خودمهاری ، خودپیچیدگی ، خودارزیابی ، خودبازبینی ، خودارجاعی ، و خودکانونی  و بالاخره خودکارآمدی ( مژدهی ،81 13) . 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

تعریف نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

تعریف عملیاتی نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

نظریه شناختی – اجتماعی و باورهای خودکارآمدی
مفهوم خود در نظریه شناختی- اجتماعی
الگوی سه جانبه رفتار
ساختار روانشناسی رفتار
ماهیت خودکارآمدی
قابلیتهای  بنیادی  آدمی
انسان  موجودی عامل
تقویت خودکارآمدی 
مؤلفه های خودکارآمدی
منابع خود کارآمدی
تأثیرات باورهای خودکارآمدی بر کارکردهای روانشناختی
خودکارآمدی وشغل
 خودکارآمدی بالا و پایین 
خودکارآمدی و سلامت روان
خودکارآمدی وسلامت جسمی
نقش خودکارآمدی در عملکرد
تحلیل تحولی باورهای  خودکارآمدی در گستره زندگی
فرایندهای فعال شده کارآمدی


يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



یکی از برجسته ترین تلاشها که اخیراً برای توجه دوباره به خود صورت گرفته بوسیله استاد روان شناسی دانشگاه استنفورد یعنی آلبرت بندورا انجام شده است (پاجارس و شانک ، 

Bahman 16, 1400 AP — ﯾﮑﯽ از ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﻼﺷﻬﺎ ﮐﻪ اﺧﯿﺮاً ﺑﺮای ﺗﻮﺟﻪ دوﺑﺎره ﺑﻪ ﺧﻮد ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ اﺳﺘﺎد روان. ﺷﻨﺎﺳﯽ داﻧﺸﮕﺎه اﺳﺘﻨﻔﻮرد ﯾﻌﻨﯽ آﻟﺒﺮت ﺑﻨﺪورا اﻧﺠﺎم ﺷﺪه 

Esfand 28, 1400 AP — فصل دوم پیشینه تحقیق و مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا. نظریه شناختی – اجتماعی و باورهای خودکارآمدی. مفهوم خود در نظریه 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات76حجم125/ 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا دانلود این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش 

اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا را در ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی. داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ. ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ 

Dey 15, 1400 AP — این صفحه از سایت educational.papermagic.ir به معرفی موارد مشابه با چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا با کد 

اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا. ﺑﻪ راﺳﺘﯽ ﻋﺒﺚ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻨﺪورا و ﺑﯿﻬﻮده اﺳﺖ. ﮐﻪ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

Dey 9, 1399 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان · دانلود مهارتهای آموزشی و پرورشی روشها و فنون تدریس · مبانی نظری و پیشینه 

درس نظریه های یادگیری •ابعاد نظریه شناختی اجتماعی از دیدگاه بندورا مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل 

و شامل : یش درآمد، تعریف مهارت، مفهوم وتعریف مهارتهای زندگی، نظریه های مربوط به مهارت های زندگی، نظریه یادگیری اجتماعی بندورا، نظریه های شناختی عاطفی.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظريه يادگيري شناختي اجتماعي بندورا را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات

فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا - مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا - پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا 

این نظریه بیان می‌کند یادگیری یک فرایند شناختی است که در یک زمینه اجتماعی شکل می‌گیرد و می‌تواند از طریق مشاهده یا آموزش مستقیم باشد یا حتی در غیاب سیستم تشویق 

Esfand 7, 1400 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی | 59558 چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا 

نظریه شناختی- اجتماعی در نظریه یادگیری ریشه دارد. در میان ابعاد مختلف شخصیت که در نظریه بندورا مطرح شده است مفهوم خودکارآمدی یا توانایی ادراک شده فرد در 

توضیحات فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد 

2-1-2- یادگیری خودتنظیمی بندورا بر اساس نظریه سه وجهی[7] بندورا مبنای یادگیری خودتنظیمی، شناخت اجتماعی است. به عقیده وی، فعالیت‌های یادگیری دانش‌آموزان