مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه 39 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 29 آبان


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 


 

خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال 1967 توسط بندورا مطرح شد(کدیور،1380)و اصطلاح  یادگیری خودتنظیمی از 1980 رایج شد. این اصطلاح بر خودمختاری و مسئولیت پذیری دانشجويان برای پیشبرد یادگیری خودشان تأکید می کند (پاریس ، 2003) (به نقل از نیکدل، 1385). خود تنظیمی فرایندی است که در آن دانــــش آموز هدف هایی را برای یادگیری خود بر می گزیند،سپس می کوشد تا شناخت ، انگیزش و رفتار خود را کنترل و تنظیم نمایدو بر آن نظارت کند.

 


 خودتنظیمی شامل یک رهبری شناختی است که مستلزم عواملی است از قبیل: انطباق ها و تصمیم گیری های مداوم، آگاهی برای کسب برداشتی معتبر و هوشمند از موقعیت و آمادگی برای بازتاب آنچه در فعالیتهای تحصیـــــلی و به طــور کلی در زندگی، باید انجــــام شود، آنچه انجام می شود، و آنچه انجام شده است. اکتساب این مهارت لزوماً با رشد طبیعی مرتبط نیست و همانند دیگر تواناییها یا ظرفیتها، باید بطور آشکار آموخته شود (زیمرمن و شانک  1994 به نقل از لیزراگا ، 2003)( نیکدل ،1385) به باور زیمرمن (1999) یادگیرندگان مستقـــل نیاز به توجه کمتـری از طرف معلمـــان دارند. آنها می دانند چگونه راهبردهای یادگیری را به کار گیرند، آنها از توانایی هایشان در حیطه های خاص ، ادراکاتی دارند و خود را متعهد و ملتزم به رسیدن به اهداف تحصیلی شان می دانند. این دانشجويان اراده دارند و به همین دلیل می توان آنها را یادگیرندگان خود تنظیم نامید (کارشکی ومحسنی، 1391).

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

تعریف نظری خودتنظیمی در یادگیری 

تعریف عملیاتی خودتنظیمی در یادگیری 

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی در یادگیری

2-2- یادگیری خودتنظیمی    25
2-2-1-  مولفه های خودتنظیمی    26
2-2-2- ویژگی های یادگیرنده خود تنظیم    27
2-2-3- ریشه های خود تنظیمی و شکل گیری آن    29
2-2-4-  نظریه های خودتنظیمی    30
2-2-4-الف- نظریه های کنشگر    31
2-2-4-ب- پدیدار شناسان و خودتنظیمی    31
2-2-4-ج- دیدگاههای پردازش اطلاعات درباره ی یادگیری خودتنظیم    32
2-2-4-د- نظریه اراده گرایان    33
2-2-4-و- تقسیم بندی مبتنی بر نظریه ویگوتسکی    33
2-2-4-هـ نظریه شناختی- اجتماعی    34


يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری 39 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودتنظیمی در یادگیری را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش 

ﭘﺸﺘﮑﺎر ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ 101 ﺻﻔﺤﻪ و از ﻫﻤﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮ. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ 2-2-4-3- ﻣﺪل وﯾﻦ و ﻫﺪوﯾﻦ (39 (1998.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی 101 صفحه. فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پیشینه 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان 99 صفحه. مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-2-4-3- مدل وین و هدوین (1998) 39 2-2-4-4- مدل بوکارتز: 41

این فایل به عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری خودتنظیمی 99 صفحه در سایت m.minoog.ir شناخته می شود. فایل 99 صفحه دارد و با فرمت docx می توان آن 

کد محصول: PSR39. تعداد صفحات : ۳۰ صفحه. فرمت فایل WORD مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد یادگیری خودتنظیمی. فهرست مطالب.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم) در 76 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی 39 صفحه مبانی نظری اضطراب ریاضی است که از آن جمله تحقیقات مربوط به نقش اضطراب ریاضی در یادگیری ریاضیات است.

Esfand 4, 1397 AP — فایل ورد (word) مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش کارکنان دارای 39 صفحه می خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند 

نویسنده: صابری رضا*,تاج الدینی سعیده. نشریه: پژوهش در آموزش علوم ابتدایی. شماره: بهار و تابستان 1398 , دوره 1 , شماره 1 #r001197 ; صفحه 1 تا صفحه 11.

تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری 59 صفحه 59 صفحه است. 2022 — ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ 39 ﺻﻔﺤﻪ دوﺳﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ و ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ 

عنوان: پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری خودتنظیمی فرمت ورد قابل ویرایش تعداد عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی فرمت ورد قابل ویرایش تعداد 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری 63 صفحه. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرآیند یاددهی یادگیری مبانی نظری فرآیند 

قسمتی از این مقاله: یكی از مفاهیم مطرح در تعلیم و تربیت معاصر «یادگیری خود‌تنظیمی» است. خودتنظیمی در یادگیری از مقوله‌هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه. کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی مبانی نظری یادگیری الکترونیکی پیشینه تحقیق یادگیری 

Shahrivar 8, 1399 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. یکی از مسائل مهم در بررسی یادگیری 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات39حجم255/765 کیلوبایت فرمت