ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان

ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان 43 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 16 اردیبهشت


50 هزار تومان 38 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان می باشد.

هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان می باشد.

 

 

 

در دهه‌هاي اخير، گستره فعاليت در زمينه آموزش و يادگيري نيز چون ديگر فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و غيره، از توسعه و پيشرفت سريع فناوري و ظهور پديده‌هايي چون ماهواره، رايانه، اينترنت و غيره متاثر و دگرگون شده است.استفاده از فناوری در آموزش ايران به زمان بهره‌گيري از ابزارهاي کمک آموزشي سمعي بصري شامل نمايش اسلايد و فيلم‌هاي آموزشي در کلاس درس باز مي‌گردد. پس از آن، تلويزيون به عنوان رسانه آموزشي مورد توجه قرار گرفت و تلويزيون آموزشي ملي ايران به طور رسمي به امر آموزش همگاني در سراسر کشور پرداخت.

 

 

 

 

 پس از ورود صنعت رايانه به ايران و رشد و نفوذ رايانه‌هاي شخصي در ميان اقشار مختلف فرهنگي اجتماعي، فعاليت در زمينه آموزش مبتني بر رايانه نيز آغاز گشت و بيش از ده سال است که در اين زمينه فعاليت مي‌شود و اين امر با توليد لوح‌هاي فشرده آموزشي آغازگردیده است.  به طور کلي، از نيمه دوم سال ١٣٨٠ به بعد، رويکرد به اين مقوله جدي‌تر و فعاليت‌هاي عملياتي در زمينه آموزش اينترنتي و بهره‌گيري از پهناي باند مخابراتي براي ارائه دوره‌هاي آموزشي در گوشه و کنار کشور آغاز شد تا اینکه طبق مصوبات شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش وپرورش در سال تحصيلي1384-1383 ، پایلوت مدارس هوشمند به سازمان آموزش و پرورش شهر تهران محول گرديد.

 

 

 

 

  پس از طرح موضوع در شوراي راهبري فناوري اطلاعات و ارتباطات تعداد 4 دبيرستان در 4 منطقه تهران انتخاب و از سال تحصيلي بعد اجراي آزمايشي طرح در اين مدارس آغاز گرديد. براي اجراي طرح، وضعيت موجود مدارس از لحاظ تجهيزات و وضعيت نيروي انساني مورد بررسي قرار گرفت.  مديران مدارس فوق ضمن شركت در جلسه‌های متعدد كارشناسي در جريان امر قرارگرفتند. تجهيز و ايجاد شبكه واحدهاي داخلي و نحوه توليد محتواي الكترونيكی، آموزش معلمان(زبان انگلیسی و مهارت‌های ICDL ) به انجام  رسيد. از مجموع 3660 مدرسه‌ی عنوان شده‌، حدود 20 مدرسه جزء مدارس نیمه‌هوشمند، 840 مورد به عنوان مدرسه الکترونیک و 2800 مدرسه به عنوان مدرسه نیمه‌الکترونیک تلقی می‌شوند. مطابق برنامه عملياتي وزارت آموزش و پرورش جهت اجراي برنامه پنجم توسعه كشور، كليه مدارس كشور مي‌بايست تا پايان سال 1394 در يكي از مراحل پنج‌گانه هوشمند‌سازی قرار گيرند.طبق آمار ثبت شده مهرماه 1390 در پايگاه‌ داده آماري مركز آمار و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، بالغ بر 120هزار مدرسه فعال در سطح كشور وجود دارند و حدود نيمي از آن‌ها در قالب مجتمع‌هاي آموزشي فعاليت مي‌كنند.( هوشمند‌سازي مدارس راهبرد تحولي وزرات آموزش وپرورش در توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات ،1390،ص14)

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری مدارس هوشمند
تعریف عملیاتی مدارس هوشمند

1-2- تاريخچه استفاده از فناوري در آموزش    8

2-2- اهميت و نقش فناوري در آموزش    13
3-2- جايگاه و نقش حیاتی فناوري در آموزش وپرورش    16
4-2-موانع و مشكلات  استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش    18
5-2- هوشمند‌سازي مدارس    21
6-2-اسناد پشتيبان هوشمند سازی مدارس    22
سند چشم انداز20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران    22
برنامه پنجم توسعه    22
سند توسعه فاوای وزارت آموزش و پرورش    23
سند راهبردي نظام جامع فناوري اطلاعات كشور    23
سند تحول بنيادين آموزش و پرورش    23
نقشه جامع علمی کشور    24
7-2- پيشينه هوشمند‌سازي مدارس    25
پيشينه هوشمند‌سازي مدارس در جهان    25
8-2-پيشينه هوشمند‌سازي مدارس در ایران    26
جدول( 1-2)-آمار مدارس هوشمند براساس اظهار ادارات کل استان‌ها( تيرماه 90)    28
13-2- پیشینه تحقیق    29
پیشینه خارجی    29
پیشینه داخلی    35
14-2- جمع بندی و نتیجه گیری    44
منابع و ماخذ    46
فهرست منابع :    46

 


سوالات احتمالی شما درباره ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان


چطور میتونم فایل ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



توضیحات کامل : هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان می باشد. در دهه‌هاي اخير، گستره فعاليت در زمينه آموزش و يادگيري 

هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان می باشد. در دهه‌هاي اخير، گستره فعاليت در زمينه آموزش و يادگيري نيز چون ديگر 

هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان می باشد. مشخصات فایل. تعداد صفحات, 43. حجم, 74/873 کیلوبایت.

اصلی این تحقیق بررسی ماهیت و چگونگی عملیاتی شدن یکی از. سیاستها در شهر تهران از نظر. آموزش. و. پرورش. جزو مدارس هوشمند محسوب می در پیشینه بین.28 pages

مدرسه هوشمند و تاریخچه استفاده از نرم افزار مدرسه در ایران و جهان | نرم افزار هوشمند سازی مدارس | نرم افزار مدرسه | نرم افزار مدیریت مدرسه %

Ordibehesht 23, 1401 AP — ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان · تاریخچه مدارس هوشمند و نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس · ماهیت مفهومی 

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند|اِچ اُ. ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان – free 

مدارس هوشمند و مشكلات توسعه آن در ايران چكيده : بروز تحولات گسترده در زمينه اين مدارس در تهران و ديگر شهرهاي ايران تاسيس شده لذا ماهيت و ويژگي هاي مدارس 

مدارس هوشمند با ابزار ها و امکانات خود رویکرد های آموزشی و یادگیری را متحول و در جهت ها، هوشمندسازی مدارس بود. آموزش. وپرورش. ایران، در این راستا اقدام.

فناوری اطلاعات در جهان امروز چشم اندازهایی را برای جهانیان به ارمغان آورده است كه هدف از این تحقیق ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران 

(3) پاورپوینت سیستم های هوشمند, PPT. (4) ادبیات نظری و پیشینه تجربی مدارس هوشمند, docx. (5) ماهیت مدارس هوشمند و پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران و جهان 

دادههای این پژوهش نشان داده است که فاصله ای قابل مالحظه ‫میان تلقی اسناد سیاستگذاری از مدارس هوشمند و آنچه به واقع در حال اتفاق افتادن‬ ‫است‪ ،‬وجود دارد‪‬‬ 

یافته‌ها نشان داد که بین مدارس هوشمند و زمینه‌های هوشمند سازی با کیفیت یادگیری تقاضا برای علم آموزی و یادگیری در جهان روز به روز بیشتر افزایش می‌یابد.

تحقیق در مورد هوشمند سازی مدارس و با عنوان ماهیت مدارس هوشمند و بررسی مدل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی 28 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری 

تعريف مدرسه هوشمند پيشينه هوشمند‌سازي مدارس پيشينه هوشمند‌سازي مدارس در جهان پيشينه هوشمند‌سازي مدارس در ایران نگاهي به برخي از شاخص‌هاي فناوري اطلاعات و 

Mordad 29, 1397 AP — «کارن خانلری» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به برنامه‌های دولت برای هوشمند سازی مدارس مخالفت ضمنی خود را با این موضوع بیان کرده 

اﻫﺪاف ﺟﻬﺎن ﻣﺪرن ﺑﺎ اﺑﺰار و اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻏﯿﺮﻣﺪرن ﻗﺎﺑﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻈﻮر ﺳﯿﺴﺘﻢ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﻣﺪارس ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪﺳﺎزي ﻣﺪارس، ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻤﯿﻖ ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ و ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﭘﮋوﻫﺶ.

by KA Nouri Hasan Abadi · 2020 — هوشمندسازی مدارس نیز در همین راستا و در جهت پاسخ گویی به سرعت تغییرات شتاب. دهنده تکنولوژی در دنیا، در ایران نیز از سال. 1331. اجرا شد. هوشمند.

Tir 16, 1398 AP — فناوری اطلاعات، به عنوان عمده‌ترین محور تحول و توسعه در جهان منظور شده است. مدرسه هوشمند مدرسه‌ای است که جهت ایجاد محیط یاددهی ـ یادگیری و 

by صبوری خسروشاهی · 2010 — علم، تدریس، معلم، شاگرد، محتوای درسی و مدرسه در حال احراز تعاریف جدید هستند. لازم به توضیح است که در تاریخ آموزش و پرورش کشورهای جهان، حرکتهای دیگری که